• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 17:29 ]


    She's imperfect but she tries

    ik durf mijn werk niet te bellen met de vraag of ik een half uur eerder kan gaan werken
    why am i like this


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    goud schreef:
    (...)

    all right lemme explain

    ik ben gestopt met school vanaf nu (vandaag (letterlijk ik heb net mijn laatste dag gehad), volgende week enkel nog even mijn rapport halen)

    ik ga mijn diploma zelfstandig halen (wat betekent dat ik met de examencommissie ga werken en al mijn examens ook zelfstandig ga voorbereiden wat ik nu aan het doen ben, want dit is leerstof van heel de derde graad). de examens vinden doorheen het hele jaar plaats. volgende week heb ik aardrijkskunde. tadam


    oooh, succes!
    mijn plan is om dat volgend jaar ook te doen, want er is geen kans dat ik er ooit door ben dit jaar, lol. :') maar inderdaad, draagkracht en mondiale verschuivingen zijn inderdaad geen dingen waar je je graag mee bezig houdt. moest daar ook een stuk van leren dit semester (de rest vorig semester).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    o mg ik wil wel bellen mAAr KAN DAT NIET
    wat moet ik dan zeggen
    ik ben awkward
    gvd
    ah
    aa


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik was zelfs zo ver dat ik bijna op de belknop drukte maar toen weer alles wegdrukte


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ubuntu schreef:
    (...)

    oooh, succes!
    mijn plan is om dat volgend jaar ook te doen, want er is geen kans dat ik er ooit door ben dit jaar, lol. :') maar inderdaad, draagkracht en mondiale verschuivingen zijn inderdaad geen dingen waar je je graag mee bezig houdt. moest daar ook een stuk van leren dit semester (de rest vorig semester).


    danke
    moest je het doen, ik heb hele goede samenvattingen gemaakt (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    (...)

    danke
    moest je het doen, ik heb hele goede samenvattingen gemaakt (bloos)


    haha, zou wel sympathiek zijn, ja
    ik heb één samenvatting van globalisering en ecologie heb ik zelf moeten uitleggen voor de klas, maar thanks haha

    //
    Wow. M'n godsdienstleerkracht stuurde me net via messenger dit tekstje door en ik ben echt aan het huilen. Man wat ga ik haar missen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gareth schreef:
    (...)

    Ik win: mijne 63 eheheeh. En pap wordt 71 :Y)
    En nee ik ben geen 30.


    Super graaf! oude ouders. Net als bij sara en abraham.
    (Uit de bijbel)


    Nobody Say It was easy

    Nieuwe sieraden = blije Megan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    blackpit schreef:
    (...)

    Super graaf! oude ouders. Net als bij sara en abraham.
    (Uit de bijbel)


    Het is gewoon normaal. En ik ben niet bijbels, dus nee. Nee nee.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    Het is gewoon normaal. En ik ben niet bijbels, dus nee. Nee nee.


    Als twintigjarige ouders hebben die 63 en 71 is? No offended


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    Als twintigjarige ouders hebben die 63 en 71 is? No offended


    Wat is daar erg aan? Ze worden pas over enkele maanden 63 en 71 en ik word bijna 21.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik ken genoeg mensen met wat oudere ouders? iemand in mijn klas heeft ook een vader van 60 :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik mis echt het woord siblings in de nederlandse taal please


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    blackpit schreef:
    (...)

    Als twintigjarige ouders hebben die 63 en 71 is? No offended


    Beter dan een tienermoeder hebben van vijftien :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    goud schreef:
    ik mis echt het woord siblings in de nederlandse taal please


    Brusje.