• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 17:29 ]


    She's imperfect but she tries

    pffff feeling shitty about a lot of things


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mn rug doet zooooo zeer. Im beginning to think dat het nooit meer pijnvrij zal zijn. D:


    The truth is out there.

    the Sec/Sex typo still makes me laugh so hard.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wilders schreef:
    the Sec/Sex typo still makes me laugh so hard.

    sadist 😭


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik weiger om morgen naar school te gaan. De lokalen zijn niet uit te houden! Het is daar zo benauwd dat ik er zelfs paniekaanvallen van krijg.


    Seasons will change, but I shall remain

    Klaver schreef:
    (...)
    sadist 😭


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ok, dat was weird en awkward.


    Stenenlikker

    dad: ga gewoon weg en laat me met rust. ik kan je er nu even niet meer bijnemen
    me: praat gewoon met me dan
    dad: ik heb niets meer te zeggen. kan je het gewoon afbollen


    - letterlijk zijn woorden - geweldig :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wilders schreef:
    (...)


    All around me are familiar faces....... Worn out places, worn out faces......


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik wil star trek kijken

    slaap lekker


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Klaver schreef:
    ik wil star trek kijken

    slaap lekker

    Ik wil dat het xmas con is.

    Slaap lekker.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom zou je retaline willen gebruiken om je beter te concentreren tijdens het studeren? Bitch, als je goede punten wilde halen, dan studeer tijdens het jaar misschien?

    Mijn concentratie is echt naar het dieptepunt gezakt, hahaha. Morgen examen, hahahaha. Wat kan ik anders doen dan lachen? Studeren, lol


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oké, ik kan dus voor heel goedkoop een droomvakantie overnemen eind juni en ik zou er echt geen twee keer over na hoeven te denken ALS IK MIJN SCRIPTIE BIJNA AF ZOU HEBBEN. Karma is a bitch. Maak ik een verantwoordelijke keuze of niet. Stay tuned in lang lang leve de lol met Lotte.


    She's imperfect but she tries

    Mensen die niet op je berichtjes / e-mails / postduiven / whatsappjes reageren. . . Fuck you all.


    •

    Klaver schreef:
    ik wil star trek kijken

    slaap lekker


    #mood 24/7

    ---

    sooooms zou ik nog steeds erg graag gewoon een vormloze wolk willen zijn of zo. of de glow cloud. maak mij een glow cloud. ik zal heel braaf mijn rol als president van de school board vervullen en gewoon in het algemeen goed glowy en cloudy zijn en ondertussen hoef ik me nooit meer zorgen te maken over mijn fysieke manifestatie hier op aarde.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan