• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 17:29 ]


    She's imperfect but she tries

    ha ha ha ha ha ha ha ha aha i thought you'd care but no ha ha ha ha ha ha h fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Patholoog schreef:
    (...)

    Mijn nicht die heeft een fulltime baan en mag van haar baas toch nog hier en daar gaan reizen (onbetaald). Misschien als je in gesprek gaat met die mensen van je stage, kun je iets regelen met hen?


    Ik heb net een topic gemaakt op zoek naar meningen / hulp / visies, haha.
    Maar ik heb al gezegd dat ik misschien ga reizen en ze heeft daarop al geantwoord dat ze die periode niet kunnen overbruggen en dus iemand anders aan moeten nemen. . .


    Pennywiise schreef:
    (...)

    Tegenwoordig wel ja (; maar natuurlijk niet puur biologisch gezien, haha xd


    goed punt hahaha
    maar in mijn biologiecursus die ik nu leer is dat onmogelijk
    (tenzij dmv mutatie maar dat laten we even terzijde)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik moet hier geld voor gaan vragen..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Fml, betaal ik gewoon lekker +2000 euro aan college geld voor het volgend schooljaar, maar ik heb een half jaar stage. Doei geld!


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb geleerd hoe ik zelf chips in de magnetron kan maken. Wat een uitkomst.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kalanithi schreef:
    Ik heb geleerd hoe ik zelf chips in de magnetron kan maken. Wat een uitkomst.

    tell me


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben echt gewoon ziek van deze hitte. Mijn lichaam protesteert aan alle kanten. Ik functioneer echt niet meer

    [ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 19:31 ]


    She's imperfect but she tries

    Camren Bicondova / Selina Kyle whipping that whip on Gotham the last episode is my new sexuality.

    I MEAN


    GURL YAS. CATWOMAN IS OFFICIALLY BORN. SHE HAS HER WHIP. I AM SO READY FOR NEXT SEASON.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 19:38 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Klaver schreef:
    (...)
    tell me


    It's classified, Mr. Klaver. Nee grapje, kijk deze video:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    zou iemand zich willen opofferen wisseldrank te nemen en in mijn plaats m'n examen bio te gaan maken bitte?
    i'll do anything in return


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ubuntu schreef:
    zou iemand zich willen opofferen wisseldrank te nemen en in mijn plaats m'n examen bio te gaan maken bitte?
    i'll do anything in return


    ik heb sinds havo 3 geen biologie meer gehad (teruggerekend is dat een jaar of 6 geleden), maar alleen als jij mijn hertentamens van taalvaardigheidsontwikkeling en moderne letterkunde I maakt volgende week, doe ik m'n best voor je


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil niieeeeet :C


    Stenenlikker

    Gareth schreef:
    (...)

    ik heb sinds havo 3 geen biologie meer gehad (teruggerekend is dat een jaar of 6 geleden), maar alleen als jij mijn hertentamens van taalvaardigheidsontwikkeling en moderne letterkunde I maakt volgende week, doe ik m'n best voor je


    ik leer liever een hele week door aan moderne letterkunde en taalvaardigheidsontwikkeling dan dat ik nog één keer op recombinatie van genen van bacteriën of een opsomming van recessieve erfelijke ziektes bij de mens moet kijken hahaha
    dus ik zal mijn uiterste best doen voor jou
    deal?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 20:48 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ubuntu schreef:
    (...)

    ik leer liever een hele week door aan moderne letterkunde en taalvaardigheidsontwikkeling dan dat ik nog één keer op recombinatie van genen van bacteriën of een opsomming van recessieve erfelijke ziektes bij de mens moet kijken hahaha
    dus ik zal mijn uiterste best doen voor jou
    deal?


    tbh heb ik helemaal geen idee meer van biologie... ik ken alleen een klein beetje over de hersenen omdat dat toevallig bij mijn studie zat lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.