• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 17:29 ]


    She's imperfect but she tries

    Een 'Egg in a basket' is mijn nieuwe favoriete ontbijt. Yum.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    OMG een 6.3 voor het tentamen en een 7.5 voor het paper van maandag en ik ben blijjjjjjjjjjjjjj


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Maar ik zweer het je, die hoogleraar heeft dus in anderhalve dag zowel 40 papers als 40 tentamens nagekeken en er denk ik ook nog zinnig commentaar bij gezet en hij heeft dus geen leven I guess


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jep, mijn motivatie is nu echt compleet verdwenen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil niet aan dat verslag werken :C Ik wil niet zo werken in een net geopende winkel waar het waarschijnlijk super druk zal zijn :C

    Ik wil gewoon rustig kunnen genieten van het lekkere weer...


    Stenenlikker

    Alweer een examen dat slecht ging. Goed gedaan. Das om te rotten eh


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bespreek op vorm en inhoud:

    geldnood - waternood

    bewegwijzeren - bebossen

    houterig - dradering

    ja extra uitleg bitte??? wat wil je in godsnaam dat ik daarmee begin???


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oké ik ben vanmorgen uit een kano gevallen maar het schoolreisje was wel heel leuk. Alleen jammer dat ik nu drijfnat mijn eindgesprek in moet. (':


    •

    Wanneer je bio leert en je opeens opmerkt hoe stom je wel niet bent
    "Vrouwelijke dochter --> x-chromosoom vader"

    Mooi zo. Ooit al een mannelijke dochter gezien?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ahem @me dit is niet wat we hadden afgesproken


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ubuntu schreef:
    dat moment waarop je een fictioneel karakter zo fantastisch vindt dat je de acteur wel moet opzoeken
    en je drie uur later nog steeds door z'n instagram aan het scrollen bent
    terwijl je eigenlijk moet leren
    (maar je wel ads oude profielfoto opeens terugvindt op die instagram. coincidence? I THINK NOT)


    WELKE


    Heaven is a place that we all have

    Ubuntu schreef:
    Wanneer je bio leert en je opeens opmerkt hoe stom je wel niet bent
    "Vrouwelijke dochter --> x-chromosoom vader"

    Mooi zo. Ooit al een mannelijke dochter gezien?


    Tegenwoordig wel ja (; maar natuurlijk niet puur biologisch gezien, haha xd


    Mhm?

    Come onnn, focuss


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fuck. Fuck. Fuck. Fuck. Fuck.


    Ik heb vliegtickets om van oktober tot december te gaan backpacken in Zuid Amerika en ik krijg net gewoon een BAAN aangeboden op mijn stageplaats en nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik wil mijn vriendin niet in de steek laten met reizen en ik wil zelf ook zó graag lang weg. Maar een BAAN. Een fulltime frigging BAAN. . .


    •

    Saetre schreef:
    Fuck. Fuck. Fuck. Fuck. Fuck.


    Ik heb vliegtickets om van oktober tot december te gaan backpacken in Zuid Amerika en ik krijg net gewoon een BAAN aangeboden op mijn stageplaats en nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik wil mijn vriendin niet in de steek laten met reizen en ik wil zelf ook zó graag lang weg. Maar een BAAN. Een fulltime frigging BAAN. . .


    Mijn nicht die heeft een fulltime baan en mag van haar baas toch nog hier en daar gaan reizen (onbetaald). Misschien als je in gesprek gaat met die mensen van je stage, kun je iets regelen met hen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt