• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 10:21 ]

    Ik vind het heel erg hot als mannen een bos schaamhaar hebben :9~


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    Ik vind het heel erg hot als mannen een bos schaamhaar hebben :9~



    Daar ben ik het met je eens.

    Yellowstone schreef:
    (...)

    maar weet je, dat soort racisme komt echt nog niet eens in de buurt van wat er in het verleden (en nu nog steeds) gebeurde (racisme van blanken tegenover andersgekleurden). ja, daar zijn jullie niet schuldig aan, maar voor mij komt het gewoon over alsof jullie voor het minst aan het zeuren zijn. oh well, we staan eens in het nadeel. ik keur wat er gebeurt niet goed, maar ik denk echt niet dat het doordringt dat het gewoon niet te vergelijken valt. het gaat erom dat jullie, blanken, als groep worden uitgesloten, als groep in de minderheid staan. jullie hebben elkaar, jullie kunnen het iet wat van je afzetten omdat jullie elkaar hebben. jullie hoeven niet 's avonds in je bed te huilen omdat je die dag in elkaar geslagen bent omdat je anders bent. ik denk echt niet dat jullie half beseffen hoe erg het is om een eenzaam slachtoffer te zijn van racisme. om elke dag te horen dat je een kutbelg/nederlander bent, dat je westerse ogen echt fucking lelijk zijn, etc.


    Ja maar ho, ik ben door blanken uitgescholden voor vieze kut goth en kuthoer, en dat mijn ogen aids hebben en dat iemands ogen smelten van mijn lelijkheid, dus het is niet zo dat blanken elkaar hebben. Ik vind het ook echt afschuwelijk dat er mensen zijn die dat soort shit doen op basis van ras of op basis van uberhaupt iets, want wtf is er mis met hen? Wat geeft hen het recht iemand zoveel pijn te doen dat ze huilend in bed liggen.

    Daarom wil ik nogmaals onderstrepen dat het mij niet gaat om het reverse racism zelf, maar dat mensen niet accepteren dat het er is. Ja, het is minder erg, maar het is nog steeds racisme, gezien het op basis van ras is, en dat is wat mij dwars zit. Gewoon uberhaupt racisme zit me dwars.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wiarda schreef:
    Pasta is gewoon zeer oninteressant gekookt deeg en ik kan er met m'n hoofd niet bij waarom zoveel mensen er zoveel liefde voor hebben. Eigenlijk vind ik het zelfs redelijk vies gekookt deeg, meestal.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Catmint schreef:
    (...)

    Ja maar ho, ik ben door blanken uitgescholden voor vieze kut goth en kuthoer, en dat mijn ogen aids hebben en dat iemands ogen smelten van mijn lelijkheid, dus het is niet zo dat blanken elkaar hebben. Ik vind het ook echt afschuwelijk dat er mensen zijn die dat soort shit doen op basis van ras of op basis van uberhaupt iets, want wtf is er mis met hen? Wat geeft hen het recht iemand zoveel pijn te doen dat ze huilend in bed liggen.

    Daarom wil ik nogmaals onderstrepen dat het mij niet gaat om het reverse racism zelf, maar dat mensen niet accepteren dat het er is. Ja, het is minder erg, maar het is nog steeds racisme, gezien het op basis van ras is, en dat is wat mij dwars zit. Gewoon uberhaupt racisme zit me dwars.


    Ja, nee, dat bedoelde ik niet, haha, maar ik bedoel dat blanken in de algemene meerderheid zijn (duh het is West-Europa). Nuja, scheldwoorden zijn op zich erg, daarvoor hoeft het nog niet per se racisme te zijn (: Het ding is dat racisme gewoon heel vervelend is, omdat je benadeeld wordt op basis van je ras (minder snel werk vinden, stomme vooroordelen, pesterijen, etc.) en je niets aan je ras kan veranderen. Je bent wie je bent en het blijft moeilijk om elke dag het gevoel te krijgen niet geaccepteerd te worden daarom. Ik denk dat westerlingen dát gevoel voornamelijk niet ervaren.

    Voor mij is het okay dat je reverse racisme wilt benadrukken, het is er, voornamelijk in armere landen die alle westerlingen verwende rijkeluiers vinden die de wereld kapotmaken (in zekere zin hebben ze nog wel gelijk > kijk naar Trump hahaha) maar alweer iets wat misschien toepasbaar is op 1% van de westerlingen. Ik heb het al gehoord van mensen die op uitwisseling zijn geweest. Ik wil alleen maar bedoelen dat blank racism helemaal niet zo sterk is in de westerse beschaving.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik vind dat er te veel gezeikt wordt over zwarte piet, jodenkoeken etc..
    Ik bedoel het is maar eten

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 17:33 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ahhh, roken.
    Ik haat het zo als mensen tijdens bijv. het wachten (waar ook veel andere mensen zijn) een sigaret opsteken. Ik krijg het er benauwd van en soms zelfs pijn aan mijn borst. (Ook al ben ik gewoon heel erg gevoelig voor rook enzo)
    Come on, als je dan zo graag wilt roken, doe dat dan niet in de buurt van anderen.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 17:37 ]


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    Mannen die een armband en een ring dragen zijn sexy en hebben +1000 voorsprong.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik vind twerken totaal niet hot.

    Oh en nog iets wat ik vaak tegenkom op social media en nog steeds niet in mee kan gaan

    Je bent niet mooi en prachtig als je extreem overgewicht hebt. Geen zelfcontrole hebben en niet goed voor jezelf kunnen zorgen (dit is natuurlijk niet in alle gevallen) is niet aantrekkelijk. Als je mensen van 130+ kilo op gaat hemelen zal dat ze verder ook niet helpen.


    El Diablo.

    ^ owh god ja dat programma op tlc met die dikke vrouw die danst. Het is gewoon ongezond en zij is "helemaal happy met jaar lichaam". Nee. Je kunt dood gaan.

    Oké love the topic en ik ga even denken:

    - feminisme is kut

    - al dat gezeik over catcalling vind ik echt overdreven. Negeer ze of geef ze een klap.

    - even over de racisme zaak: ik vind het allemaal erg en niet van deze tijd, maar omdat racisme nu heel erg is en "je je daar echt niet aan mag koppelen" mogen westerse mensen veel dingen niet meer zeggen, die bijvoorbeeld door zwarte vrouwen wel wordt gezegd (er was zo'n filmpje waarin een zwarte vrouw zegt dat ze liever ook een zwarte man heeft, maar als een blanke vrouw zegt liever een blanke man te hebben, is het ineens super erg en een no go).
          Dit gaat ook verder door, met hele kleine dingen of grapjes. Als Ali B een grap maakt over Marokkanen die stelen is het leuk, doet een blank persoom dat kan het al verkeerd opgevat worden.
          Hierop doorgaand: Nederland heeft ook "schadevergoeding" betaald aan kleinkinderen (of nog verderweg) van gedupeerden van de slavenhandel en dat soort dingen. Dat vind ik naar. We zijn nu zoveel jaar verder, zoveel generaties verder, Nederland is daar voorbij gegaan en maakt zich er niet meer schuldig aan, waarom zou er dan wel geld betaald moeten worden aan mensen die niet eens zelf een slaaf waren, maar een verre oudopa.


    Indrinken is echt kak en dronken zijn ook. Ik drink nu nog alleen maar alcohol omdat ik het lekker vind. Dus geen skere AH huiswijn, maar een lekker wijntje met kaas ernaast.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Omg im so sorry het klinkt allemaal super rude maar dat was niet de bedoeling. Ik hou van jullie allemaal.

    (Er zijn vast mensen die deze verontschuldiging overrated vinden, maar ik vind het belangrijk)

    (Pizza en pasta zijn lekker)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    ^ owh god ja dat programma op tlc met die dikke vrouw die danst. Het is gewoon ongezond en zij is "helemaal happy met jaar lichaam". Nee. Je kunt dood gaan.

    Oké love the topic en ik ga even denken:

    - feminisme is kut

    - al dat gezeik over catcalling vind ik echt overdreven. Negeer ze of geef ze een klap.

    - even over de racisme zaak: ik vind het allemaal erg en niet van deze tijd, maar omdat racisme nu heel erg is en "je je daar echt niet aan mag koppelen" mogen westerse mensen veel dingen niet meer zeggen, die bijvoorbeeld door zwarte vrouwen wel wordt gezegd (er was zo'n filmpje waarin een zwarte vrouw zegt dat ze liever ook een zwarte man heeft, maar als een blanke vrouw zegt liever een blanke man te hebben, is het ineens super erg en een no go).
          Dit gaat ook verder door, met hele kleine dingen of grapjes. Als Ali B een grap maakt over Marokkanen die stelen is het leuk, doet een blank persoom dat kan het al verkeerd opgevat worden.
          Hierop doorgaand: Nederland heeft ook "schadevergoeding" betaald aan kleinkinderen (of nog verderweg) van gedupeerden van de slavenhandel en dat soort dingen. Dat vind ik naar. We zijn nu zoveel jaar verder, zoveel generaties verder, Nederland is daar voorbij gegaan en maakt zich er niet meer schuldig aan, waarom zou er dan wel geld betaald moeten worden aan mensen die niet eens zelf een slaaf waren, maar een verre oudopa.


    Indrinken is echt kak en dronken zijn ook. Ik drink nu nog alleen maar alcohol omdat ik het lekker vind. Dus geen skere AH huiswijn, maar een lekker wijntje met kaas ernaast.


    Omg diiiiiiiiiiiiiiiiiiit
    Maar ondertussen wel showende selfies posten op Instagram en als er in de comments hetzelfde word gezegd zijn het opeens complimentjes :'D


    El Diablo.

    Sorry, ik vind catcallen verschrikkelijk. De laatste maanden gebeurt het vaker waar ik woon door een enkele jongen en ik voel me oprecht niet veilig. Ik ben geen fucking hond. En nee, ik plaats geen halfnaakte selfies op internet en ik loop echt niet mijn mijn tieten (die ik amper heb) bloot.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het hangt er gewoon van af wie dat catcallen doet. Ik bedoel, bij sommigen wordt ik er gewoon super ongemakkelijk van en is het gewoon naar terwijl het bij anderen makkelijk is te denken 'ach laat maar gaan'.
    En echt niet iedereen plaatst selfies om aandacht te krijgen of loopt halfnaakt over straat om mensen uit te dagen. Mij gebeurt het ook vaker ookal loop ik met drie vesten aan.
    Daarbij snap ik niet wat er leuk aan zou zijn, maar misschien ligt dat gewoon aan mij


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light