• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 10:21 ]

    Aziatische mannen zijn hot


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Aziatische mannen zijn hot



    Prachtig verwoord!(wbw)

    Ditto schreef:
    (...)


    Volgens mij zijn moslims geen ras.

    Ik denk dat blanke mensen wel weten wat racisme inhoud. Misschien geen racisme maar wel discriminatie en dat voelt wel hetzelfde. Denk aan vrouwen discriminatie of omdat iemand rood haar heeft.

    Edit: Is het geen racisme stereotype om te zeggen dat 'blanken niet amper weten wat racisme inhoud'?

    Dit bedoel ik echt niet aanvallend sorry


    volgens mij komt dat nog niet in de buurt van wat zwarten vroeger (en nu nog steeds) meemaken. Hetzelfde geldt voor homoseksuelen, transgenders, Aziaten, weet ik het wat. Het blanke ras heeft over het algemeen veel meer voordelen, en dat komt van een überblank persoon.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    volgens mij komt dat nog niet in de buurt van wat zwarten vroeger (en nu nog steeds) meemaken. Hetzelfde geldt voor homoseksuelen, transgenders, Aziaten, weet ik het wat. Het blanke ras heeft over het algemeen veel meer voordelen, en dat komt van een überblank persoon.



    Daar heb je een heel goed punt

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 16:18 ]

    Saetre schreef:
    (...)

    Ja, blanke gang bang – voorgesteld door zwarte personen.

    Ik heb nooit gezegd dat het niet bestaat. Ik heb alleen die stereotiepes niet. Naar mijn mening bestaan er ook andere stereotiepes. Ik vind sex slaves bijvoorbeeld iets héél anders dan slet.


    Oh well, neem dat gevoel, houd het vast, en neem het mee elke keer als je naar buiten gaat. #feeltheracism

    Het gaat er me niet om dat jij het stereotype niet hebt, want dat maakt me dus eigenlijk right niet uit, maar het stereotype bestaat: Azië is een grote pot nat wat betreft seks.

    Eh, waar heb ik gezegd dat slet en sex slave hetzelfde is? xd het zijn gewoon verschillende stereotypes die bestaan, maar waarvan niet iedereen op de hoogte is omdat niet iedereen elke dag geconfronteerd wordt daarmee.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb nog nooit starwars gekeken en dat ga ik ook nooit doen.

    Standal schreef:
    Aziatische mannen zijn hot


    true deze ook HAHAHA

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 16:22 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Oh well, neem dat gevoel, houd het vast, en neem het mee elke keer als je naar buiten gaat. #feeltheracism

    Het gaat er me niet om dat jij het stereotype niet hebt, want dat maakt me dus eigenlijk right niet uit, maar het stereotype bestaat: Azië is een grote pot nat wat betreft seks.

    Eh, waar heb ik gezegd dat slet en sex slave hetzelfde is? xd het zijn gewoon verschillende stereotypes die bestaan, maar waarvan niet iedereen op de hoogte is omdat niet iedereen elke dag geconfronteerd wordt daarmee.


    Well — ik zag (en zie) het op dat moment niet als racisme maar meer als seksisme. Vandaar dat ik er niet zo over in zat (zit).

    Oh ik dacht dat je zoiets ergens schreef dat het stereotiep was dat Aziatische meisjes sletten waren. My bad.


    Saetre schreef:
    (...)

    Well — ik zag (en zie) het op dat moment niet als racisme maar meer als seksisme. Vandaar dat ik er niet zo over in zat (zit).

    Oh ik dacht dat je zoiets ergens schreef dat het stereotiep was dat Aziatische meisjes sletten waren. My bad.


    Seksisme is op basis van de sekse, wat jij beschrijft als iemand blank gang bang zegt, is het op basis van ras < racisme (;

    Oh well, ik herinner me precies ook dat ik dat heb gezegd. Misschien bedoelde ik wel dat zowel het stereotype slet als seksindustrie gerelateerd wordt aan Azië. niet dat ik dit twee posts geleden heb gezegd of zo

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 16:28 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Seksisme is op basis van de sekse, wat jij beschrijft als iemand blank gang bang zegt, is het op basis van ras < racisme (;

    Oh well, ik herinner me precies ook dat ik dat heb gezegd. Misschien bedoelde ik wel dat zowel het stereotype slet als seksindustrie gerelateerd wordt aan Azië. niet dat ik dit twee posts geleden heb gezegd of zo


    Ik heb je post gewoon gelezen hoor? Maar daardoor raakte ik in de war omdat je het eerst als slet benoemde. Vandaar dat ik om verduidelijking vroeg.


    Nog een unpopular opinion:
    Vrouwen die zeuren als ze worden aangesproken door mannen omdat ze kleding aanhebben waardoor je de helft van d'r kont en tieten ziet. Nee — dat wil niet zeggen dat mannen je aan mogen raken, maar als je— je zo kleedt kan je reacties verwachten.


    Avocado's zijn vies.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    McDonnelly schreef:
    (...)
    De één zegt dat het legaal is en de ander dat het illegaal is, dat is het lastige.
    IK VIND dat het illegaal moet zijn, voornamelijk voor mensen die zomaar even een pijl en boog hebben aangeschaft in zomaar een winkeltje.


    Oh nee, maar het is echt legaal.
    Je mag gewoon niet rondlopen op straat met een opgespannen boog.

    En ja, dat klopt. Mensen denken dat ze alles kunnen, kopen snel een boogje en beginnen maar te schieten. Je zou er beter pas een kopen als je echt gevorderd bent, en dan kan je gaan schieten in je tuin.


    Geloof niet alles wat je denkt

    VeniVidiVici schreef:
    Avocado's zijn vies.


    Avocado smaken helemaal nergens naar :'). Ik snap nog niet waarom het een hype is.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik vind het heel erg hot als mannen haar hebben (op hun borst en armen). Alleen niet te veel haar.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 16:57 ]