• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    LittleOwlet schreef:
    Iemand met wie ik even kan praten? Liefst via FB ofzo

    Je kan me altijd appen of PB'en.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maandag weet ik dus of ik geslaagd ben voor mijn P... DIT IS ZO SPANNEND!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."



    Hahaha.


    26 - 02 - '16

    If I think about my future I imagine myself to be like Winston Bishop from New Girl.

    I mean:


    and


    and



    I relate to him on a BIG BIG level.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb nu echt het gevoel alles dat ik doe aan mijn vriend te moeten vertellen, om wat ik deze morgen verteld heb. Ik weet niet, hij heeft het niet gezegd, maar ik moet het van mezelf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf is going on...?


    16 - 09 - '17

    Gareth schreef:
    Ik wil geen moderne letterkunde meer :cccccc


    Moderne letterkunde 2 vond ik echt vet leuk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Heb zo een burgemeester... Foei!


    16 - 09 - '17

    I've been watching eating disorder videos all day. Is this a good plan? Probably not.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Baudelaire schreef:
    (...)

    Moderne letterkunde 2 vond ik echt vet leuk


    Jaaa maar die heb ik ook gewoon lekker in een keer gehaald. :') Van een nieuwe hoogleraar en hij was geweldig. Maar ik moest 1 vandaan herkansen. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    Jaaa maar die heb ik ook gewoon lekker in een keer gehaald. :') Van een nieuwe hoogleraar en hij was geweldig. Maar ik moest 1 vandaan herkansen. D:



    Aah ja 1 heb ik nooit gevolgd. Een vriend van me wel en volgens mij moest hij hem ook herkansen vandaag! Hij zei ook al dat de nieuwe hoogleraar echt fantastisch was


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    God ik lig helemaal in een deuk door deze filmpjes.


    "Wat studeer je?"
    "Ik studeer MIScommunicatie & Multimedia Design." :")


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Baudelaire schreef:
    (...)


    Aah ja 1 heb ik nooit gevolgd. Een vriend van me wel en volgens mij moest hij hem ook herkansen vandaag! Hij zei ook al dat de nieuwe hoogleraar echt fantastisch was


    Oeh, wie? ^^ 1 was best leuk ook, maar 2 vond ik leuker ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    Oeh, wie? ^^ 1 was best leuk ook, maar 2 vond ik leuker ^^


    Hij heet Igor


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.