• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    Ik vind dat de meeste YA boeken niet de titel YA waard zijn. Tiener boeken? Ja, maar YA? Nee.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik vind oma's niet leuk. (cat)


    Smile. You're beautiful. <3

    Hallo, niks te doen, lees dan mijn nieuwe HP story : How it all went wrong • Draco
    Daag x

    Kalokagathia schreef:
    Ik vind oma's niet leuk. (cat)

    Hahaha noooo
    In sommige gevallen wat te bejaard gedrag ja, maar meestal wel heel lief!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    abcdefz schreef:
    Hallo, niks te doen, lees dan mijn nieuwe HP story : How it all went wrong • Draco
    Daag x


    Geen reclame in deze topics please. Ze zijn er niet voor bedoeld maak je eigen topic aan om je story te promoten.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mensen die denken dat iedereen met autisme als Rain Man is kan van mij de boom in.


    26 - 02 - '16

    Morii schreef:
    Mensen die denken dat iedereen met autisme als Rain Man is kan van mij de boom in.

    I agree


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mensen die vinden dat hun kind om wat voor reden dan ook niet ingeënt hoeft te worden, mogen zich weleens afvragen hoe goede ouders ze werkelijk zijn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Morii schreef:
    Mensen die denken dat iedereen met autisme als Rain Man is kan van mij de boom in.

    Die.. snap ik niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cataholic schreef:
    (...)
    Die.. snap ik niet?


    Rain Man is een film over een man met autisme en het wordt er enorm uitvergroot. Er zijn echt mensen die door die film denken dat alle mensen met autisme zo zijn.


    26 - 02 - '16

    Ik fiets liever dan dat ik de auto pak.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik fiets liever dan dat ik de auto pak.


    Ik dus ook. Niemand lijkt dat alleen te snappen.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Morii schreef:
    (...)
    Rain Man is een film over een man met autisme en het wordt er enorm uitvergroot. Er zijn echt mensen die door die film denken dat alle mensen met autisme zo zijn.

    Er wordt inderdaad wel heel eenzijdig over ASS gedacht. Het komt ook doordat het niet zo bekend is en daar bedoel ik mee dat mensen niet goed geïnformeerd (kunnen) worden, vooral als het over autisme bij vrouwen gaat. Ik denk ook dat veel zich er niet in interesseren.


    [ heaven knows ]

    Morii schreef:
    (...)

    Rain Man is een film over een man met autisme en het wordt er enorm uitvergroot. Er zijn echt mensen die door die film denken dat alle mensen met autisme zo zijn.

    O, vandaar. Dan deel ik vanzelfsprekend dezelfde mening. Het is zoveel meer.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2017 - 15:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eminem is zwaar overrated. There, I said it. (typing)


    -