• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    ik vind het best shockerend dat mijn babysitkindje van vijf daarstraks doodleuk 'ik ben het kind van de duivel, mama jij moet niet huilen' aan het zingen was like ze is vijf


    hoe komt ze ten eerste aan die brolmuziek en weet ze de lyrics ZE ZOU K3 OF ZO MOETEN LUISTEREN IPV ZULKE SHIT


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    ja man jongens snappen niet eens hoe cupmaten werken, ze roepen gewoon standaard B75 x)

    Ik pak gewoon even deze om te quoten gezien hier zoveel reacties op zijn gestuurd. Maar tegenwoordig is dat een best slechte gok want to be honest heb ik echt het idee dat de voorgevel bij vele vrouwen wel groter zijn dan dat. Het is wel echt mega awkward als ze gaan raden al deden ze dat bij ons vaak niet in ons gezicht maar ging er een blaadje rond ofzo.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Yellowstone schreef:
    ik vind het best shockerend dat mijn babysitkindje van vijf daarstraks doodleuk 'ik ben het kind van de duivel, mama jij moet niet huilen' aan het zingen was like ze is vijf


    hoe komt ze ten eerste aan die brolmuziek en weet ze de lyrics ZE ZOU K3 OF ZO MOETEN LUISTEREN IPV ZULKE SHIT


    Mijn zusje zingt "Kind van de duifjes" hahahaha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Yellowstone schreef:
    ik vind het best shockerend dat mijn babysitkindje van vijf daarstraks doodleuk 'ik ben het kind van de duivel, mama jij moet niet huilen' aan het zingen was like ze is vijf


    hoe komt ze ten eerste aan die brolmuziek en weet ze de lyrics ZE ZOU K3 OF ZO MOETEN LUISTEREN IPV ZULKE SHIT

    Dude. w e g r e n n e n.
    Never look back (N)


    -

    Die moeders van Toddlers & Tiaras zijn een stelletje pestkoppen en hoe schattig die meisjes er ook uit zien, zij worden later net zo als ze zo opgevoed worden. Ze leren hun kinderen de andere deelnemers te haten en af te kraken op daadwerkelijk alles en god, hoe kan het ook anders in Amerika, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind Counting On een waardeloze serie. Alsof vrouwen alleen maar moeten trouwen en zoveel mogelijk baby's op de wereld zetten. Bah.


    26 - 02 - '16

    M0NA schreef:
    (...)

    Oké dan zal ik mijn frustraties voortaan richten op het Nederlands, niet het Vlaams ; p

    Idk, als ik met iemand uit ben die zich helemaal klem zuipt en daardoor ziek irritant wordt, vind ik dat ik het wel naar mag vinden (en er bij iemand anders ook over mag klagen).
    Maar verder mag je het ofc zelf weten.

    Eerste keer zoenen is echt zo niet een big deal haha. Eigenlijk seks ook niet. Ik zeg tegen mijn vriendinnen die nog maagd zijn: doe het met iemand bij wie je je fijn voelt en verwacht er niet teveel van. De eerste keer is altijd raar en gek en ongemakkelijk en stroef haha.

    En het doet fucking veel pijn en er is megaveel bloed achteraf ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ledecky schreef:
    Even off-topic maar dit topic draagt echt enorm bij tot de activiteit op het forum. Top idee. ^^



    Ja, ik kwam dit tegen op Reddit en ik dacht ''Hey, misschien heeft Quizlet er wel baat bij.''

    Het is echt vreselijk annoying dat als er iets gebeurt op Quizlet, iedereen zich er gelijk mee gaat bemoeien. Wat zijn we toch allemaal lekkere ramptoeristen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    LittleOwlet schreef:
    (...)
    En het doet fucking veel pijn en er is megaveel bloed achteraf ;'D


    Oh lucky me! Ik wacht nog steeds op dat bloed hahaha. En van de pijn had ik ook weinig last. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Oh lucky me! Ik wacht nog steeds op dat bloed hahaha. En van de pijn had ik ook weinig last. (:


    I'm jealous, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bathsheba schreef:
    Het is echt vreselijk annoying dat als er iets gebeurt op Quizlet, iedereen zich er gelijk mee gaat bemoeien. Wat zijn we toch allemaal lekkere ramptoeristen.


    Agreeeeed


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik krijg de kriebels van tientallen usernames die al bezet zijn. Dan ben je eens enthousiast, is ie bezet. Lekker dan!


    16 - 09 - '17

    Trouwen is overrated.


    [ heaven knows ]

    Bathsheba schreef:
    Het is echt vreselijk annoying dat als er iets gebeurt op Quizlet, iedereen zich er gelijk mee gaat bemoeien. Wat zijn we toch allemaal lekkere ramptoeristen.



    niet alleen op q helaas xd ik ben er zelf vast ook schuldig aan haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys