• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik vind eigenlijk dat je dit heel goed hebt opgelost, Turtle! Vooral bij jongens is maagdelijkheid iets waar ze zsm vanaf willen, maar dat kan op een mooiere manier dan de situatie waar jullie in zaten. Dus ik ben het volledig met je eens! :Y)


    Agreed.


    Aan niets denken is ook denken.

    N'ah thanks guys. Hij gaf zelf ook toe het verschrikkelijk te vinden dat hij 20 was en nog maagd (jaja hook up was vier jaar jonger, shame) en dat hij nooit had gedacht dit überhaupt allemaal te delen met een meisje in een caravan. Ik hoop maar dat ik een beetje tot 'm ben doorgedrongen.


    of is hij in jou doorgedrongen

    Badum tssss

    Nee sorry grapje HAHAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik weet niet of deze vraag al geweest is, maar wat doen jullie als jullie zin hebben in seks tijdens jullie regels?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    Ik weet niet of deze vraag al geweest is, maar wat doen jullie als jullie zin hebben in seks tijdens jullie regels?

    Hoeveel zin ik ook heb, ik heb geen seks tijdens mijn regels, omdat ik het zelf niet bepaald smakelijk vind om overal bloed te zien. Mijn vriend wil ik al dat bloed ook niet aandoen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Altomare schreef:
    Ik weet niet of deze vraag al geweest is, maar wat doen jullie als jullie zin hebben in seks tijdens jullie regels?


    Mijn vriend en ik hebben wel gewoon seks wanneer ik ongesteld ben, no issue for us at all


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Altomare schreef:
    Ik weet niet of deze vraag al geweest is, maar wat doen jullie als jullie zin hebben in seks tijdens jullie regels?


    Tijdens de heftige vulkaan doen we het niet, aan het einde als het nog maar een beetje Is, dan hebben we wel seks met overal handdoeken tot onze beschikking haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Altomare schreef:
    Ik weet niet of deze vraag al geweest is, maar wat doen jullie als jullie zin hebben in seks tijdens jullie regels?


    Nope, hoe graag ik het ook wil (en mijn vriend ook), mijn vriend vindt het niet echt hygiënisch - en ik ook niet. Misschien als we samen wonen ooit onder de douche ofzo, dan zou het niet zo erg moeten zijn.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Waar halen jullie je mooiste en seksieste (?) lingerie?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Waar halen jullie je mooiste en seksieste (?) lingerie?


    Hunkemöller meestal, die hebben echt leuke dingen. Of pabo, als ik me eens uitzonderlijk dapper voel :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hmm niet echt?? Ik heb een moeilijke maat. Met kant en zo haal ik bij de hunkemoller, maar die passen niet geweldig. Ik vind een zwart setje dat mooi zit ook fijn en dan net kousen van de hunkemoller (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Standal schreef:
    Waar halen jullie je mooiste en seksieste (?) lingerie?


    Een keer in de zoveel tijd, als ik vind dat ik het echt verdient heb, dan koop ik lingerie op Yandy


    We've lived in the shadows for far too long.

    Standal schreef:
    Waar halen jullie je mooiste en seksieste (?) lingerie?


    Niet. Voor cup f is het aanbod aan sexy een beetje erg beperkt en bovendien werpt m´n vriend er 1 blik op, en trekt het dan uit, dus vind het zonde om er ook veel geld aan te besteden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Standal schreef:
    Waar halen jullie je mooiste en seksieste (?) lingerie?


    Ook nergens speciaals eigenlijk. Mijn vriend is fan van kant, maar evengoed van sportbeha's met felle kleurtjes? Dus ik houd het goedkoop :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik stap gewoon een lingeriewinkel in waar korting is en ik laat m'n vriend kiezen :')


    26 - 02 - '16