• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik heb een vraagje, gebruiken jullie altijd glijmiddel tijdens seks, of hangt dat er vanaf hoe het gaat?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik heb een vraagje, gebruiken jullie altijd glijmiddel tijdens seks, of hangt dat er vanaf hoe het gaat?


    Ik heb het lang niet altijd nodig, nee. ^^


    everything, in time

    Patholoog schreef:
    Ik heb een vraagje, gebruiken jullie altijd glijmiddel tijdens seks, of hangt dat er vanaf hoe het gaat?


    Ik heb het nog nooit gebruikt!


    Tijd voor koffie.

    Patholoog schreef:
    Ik heb een vraagje, gebruiken jullie altijd glijmiddel tijdens seks, of hangt dat er vanaf hoe het gaat?


    Wij nooit. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oké, ik heb geen glijmiddel nodig, maar gebruiken jullie ze zelfs niet ondanks de smaakjes? Sommige zijn best lekker hoor! Ik heb er eentje die smaakt naar raketje - het ijsje. :9~


    everything, in time

    Patholoog schreef:
    Ik heb een vraagje, gebruiken jullie altijd glijmiddel tijdens seks, of hangt dat er vanaf hoe het gaat?


    Alleen tijdens wat uhm anale avontuurtjes. Verder eigenlijk nooit.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Meestal niet. De laatste tijd heb ik wel wat vaker pijntjes, dus in zulke gevallen wil ik nog wel eens glijmiddel tevoorschijn halen. Maar meestal ben ik van mezelf glibberig genoeg ;p


    oi, suzy

    Patholoog schreef:
    Ik heb een vraagje, gebruiken jullie altijd glijmiddel tijdens seks, of hangt dat er vanaf hoe het gaat?


    Eigenlijk nooit. Heb het een keer gehaald om eens te proberen of dat nou echt zoveel beter was, maar m'n vriend en ik waren er beiden niet zo enthousiast over.


    26 - 02 - '16

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Alleen tijdens wat uhm anale avontuurtjes. Verder eigenlijk nooit.


    Anale avontuurtjes.

    Mooi alliteratie.
    Anale avontuurtjes alliteratie.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 2:01 ]


    Tijd voor koffie.

    Patholoog schreef:
    Ik heb een vraagje, gebruiken jullie altijd glijmiddel tijdens seks, of hangt dat er vanaf hoe het gaat?


    Vaak wel, omdat wij van de wat ruigere seks zijn en ik anders altijd een pijnlijke poes zou hebben.
    En ja, anaal altijd 4 keer zoveel, al is het ons nog steeds niet gelukt om echt anale seks te hebben


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Patholoog schreef:
    Ik heb een vraagje, gebruiken jullie altijd glijmiddel tijdens seks, of hangt dat er vanaf hoe het gaat?


    Komt dagen later het topic binnenvallen maar ik vind het interessant om deze reacties te lezen, want een paar dagen geleden ging ik met een knul mee naar huis en in mijn nonexisting ervaring vond ik het dus gek dat hij wel condooms maar geen glijmiddel had. Maar blijkbaar zijn er dus aardig wat mensen die het liever überhaupt niet gebruiken?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ^ Ik heb het nog nooit gebruikt omdat ik zelf altijd 'nat / vochtig' genoeg was. Daarbij hebben de meeste condooms al een dun laagje glijmiddel erop zitten.


    •

    @Jip
    Ik voel te weinig met glijmiddel. Enigszins droog is best lekker zolang het maar voorzichtig gaat. Ik vind condooms zonder glijmiddel trouwens echt pijn doen.


    oi, suzy

    Ik heb eigenlijk nog nooit glijmiddel gebruikt tbh. Ik zou het wel willen gebruiken wanneer ik een stap probeer te zetten naar anaal, maar verder zie ik er niet echt een nood in.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik zit een beetje met een ambetant probleem. Telkens mijn vriend me vingert heb ik last van bloedverlies? Het is vervelend dat er telkens een hele rommel moet worden opgekuist, dus ik vroeg me af of anderen hier ook last van hadden ofzo :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.