• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.
    Dit topic is niet bedoeld om te zeuren of je dagelijkse problemen kwijt te kunnen!


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    Eledhel schreef:
    (...)
    Als het aanbieden is niet nee. Als hij het je opdringt is het weer een ander verhaal...


    Dan heb je gewoon de verkeerde man gekozen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Dan heb je gewoon de verkeerde man gekozen.


    en gewoonlijk is er dan geen weg terug meer



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mensen die over hun vriend/verloofde/man praten met de woorden "mijn ventje" of "mijn mannetje" laten me per direct misselijk worden


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    Mensen die over hun vriend/verloofde/man praten met de woorden "mijn ventje" of "mijn mannetje" laten me per direct misselijk worden


    Amen sister

    Ik ben verloofd, maar ik noem m'n verloofde gewoon "mijn vriend" haha


    26 - 02 - '16

    Gareth schreef:
    Mensen die over hun vriend/verloofde/man praten met de woorden "mijn ventje" of "mijn mannetje" laten me per direct misselijk worden


    ik snap wat je bedoelt haha also 'mijn kinderen' ipv 'onze kinderen' *shiver*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Moggy schreef:
    Ik vind dingen als gay pride niet zo tactisch. LGBTQ+ mensen willen toch juist respect? Dat krijg je naar mijn mening niet door aparte feesten te organiseren. Daardoor gaan mensen als ik zo iemand enkel raar vinden. Daarbij ga ik - heel kort door de bocht gezegd - toch ook geen foute party organiseren omdat ik trots ben op hetero zijn? Lekker boeiend wat je bent. Mensen moeten niet zo'n big deal maken van seksuele voorkeuren en overal labels aan koppelen. Zo wordt er alleen maar meer verdeeldheid en onbegrip gecreëerd.

    ik ben juist blij met deze feesten, en ontzettend trots dat ze er zijn. het is ook niet fout?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2017 - 23:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh een toevoeging: het woord kindje is ook om te huilen. Nee, je hebt geen kindje, je hebt een kind/baby. Het heeft een hoofd, geen hoofdje. Het heeft handen, geen handjes. Ieks.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Moggy schreef:
    (...)

    Amen sister

    Ik ben verloofd, maar ik noem m'n verloofde gewoon "mijn vriend" haha


    het is gewoon ok als je zegt 'm'n vriendje' maar zolang je niet zegt 'hij is van mij', want hij is niet echt van jou. Hij is wel een vriend van jou en je vriendje, maar geen bezit, maar ik denk dat je het daar al mee eens was (:

    Wat fijn dat jullie gaan trouwen! *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Er zijn amper mensen op Quizlet die uit hun comfortzone kunnen stappen om met andere mensen buiten hun vaste vrienden te praten.

    Dit is mijn mening, pls don't kill me now


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Moggy schreef:
    Ik vind dingen als gay pride niet zo tactisch. LGBTQ+ mensen willen toch juist respect? Dat krijg je naar mijn mening niet door aparte feesten te organiseren. Daardoor gaan mensen als ik zo iemand enkel raar vinden. Daarbij ga ik - heel kort door de bocht gezegd - toch ook geen foute party organiseren omdat ik trots ben op hetero zijn? Lekker boeiend wat je bent. Mensen moeten niet zo'n big deal maken van seksuele voorkeuren en overal labels aan koppelen. Zo wordt er alleen maar meer verdeeldheid en onbegrip gecreëerd.

    Als iemand die zelf ook al naar een pride is gegaan en ook naar velen zal gaan in de toekomst, wil ik zeggen dat ik niet ga om repsect te krijgen. Ik ga erheen om met anderen, zoals ikzelf, te vieren dat diversiteit bestaat, en dat het na jaren geaccepteerd wordt door de anderen. Ik vind het een mooi initiatief waar de hele LGBT community in een land bijeen kan komen om hun eigen bestaan te vieren, heteroseksuelen en cisgender mensen hebben geen last van discriminatie tegenover hun seksualiteit etc, ik probeer niet te zeggen dat de LGBT mensen beter zijn, dat is helemaal niet zo, we vieren gelijkheid, maar daarnaast ook de diversiteit van seksualiteiten en gender. Het is 2017, en we zijn blij dat we eindelijk geaccepteerd worden na jaren onderdrukt worden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Byakuya schreef:
    Er zijn amper mensen op Quizlet die uit hun comfortzone kunnen stappen om met andere mensen buiten hun vaste vrienden te praten.

    Dit is mijn mening, pls don't kill me now


    Ik hoor tot de kleine minderheid dan! Nee, echt, over twee maanden ga ik namelijk helemaal alleen naar het buitenland (bloos) Uit m'n comfortzone stappen is dus praktisch niet anders mogelijk hahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Ik hoor tot de kleine minderheid dan! Nee, echt, over twee maanden ga ik namelijk helemaal alleen naar het buitenland (bloos) Uit m'n comfortzone stappen is dus praktisch niet anders mogelijk hahaha


    Oh ik bedoelde meer op Quizlet zelf, ik heb het niet heel duidelijk verwoord haha, sorry. Ik kan namelijk niet oordelen hoe iedereen buiten Quizlet is. ^^'


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Byakuya schreef:
    (...)

    Oh ik bedoelde meer op Quizlet zelf, ik heb het niet heel duidelijk verwoord haha, sorry. Ik kan namelijk niet oordelen hoe iedereen buiten Quizlet is. ^^'


    Oooh, zo, mhh, ja, lastig. Q is ook niet zo dichtbevolkt, dus dat speelt wel mee, denk ik :/ ik denk dat ik je gevoel begrijp, maar ik heb ook wel het gevoel dat we wel proberen te praten met anderen (of dat probeer ik toch ^^)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Spoderman schreef:
    (...)
    Als iemand die zelf ook al naar een pride is gegaan en ook naar velen zal gaan in de toekomst, wil ik zeggen dat ik niet ga om repsect te krijgen. Ik ga erheen om met anderen, zoals ikzelf, te vieren dat diversiteit bestaat, en dat het na jaren geaccepteerd wordt door de anderen. Ik vind het een mooi initiatief waar de hele LGBT community in een land bijeen kan komen om hun eigen bestaan te vieren, heteroseksuelen en cisgender mensen hebben geen last van discriminatie tegenover hun seksualiteit etc, ik probeer niet te zeggen dat de LGBT mensen beter zijn, dat is helemaal niet zo, we vieren gelijkheid, maar daarnaast ook de diversiteit van seksualiteiten en gender. Het is 2017, en we zijn blij dat we eindelijk geaccepteerd worden na jaren onderdrukt worden.

    this.
    ik werd een beetje betreurd van het bericht, maar ja het is een mening.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 0:12 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Oooh, zo, mhh, ja, lastig. Q is ook niet zo dichtbevolkt, dus dat speelt wel mee, denk ik :/ ik denk dat ik je gevoel begrijp, maar ik heb ook wel het gevoel dat we wel proberen te praten met anderen (of dat probeer ik toch ^^)


    Nee het klopt dat het behoorlijk dunbevolkt is en ja, er zijn mensen die het wel proberen, maar naar mijn idee kruipt iedereen altijd toch een beetje naar zijn/haar vaste groepje zondee iemand altijd een even eerlijke kans te geven o.i.d. Ik moet zeggen dat ik ook niet altijd evenveel moeite doe hoor. Wat dat betreft ben ik zeker geen heilig boontje.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."