• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Feels good om een keer geen totale shit te maken. Feels good om me eens niet complete shit te voelen. Feels are good feels, ik voel die donkere wolk wel boven me maar voor nu even die hard ignoren. Al ben ik wel echt super snel geirriteerd vandaag. D:


    The truth is out there.

    Eeeeeeeeeen lay-out store geopend.


    Heaven is a place that we all have

    BUDAPEST HERE I AM!!! Ik versta wel geen ene kl*** van dat Hongaars hahahaha


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ik moet inpakken en mijn kamer opruimen maar instead ben ik zinloos aan het rondhangen on the interwebz.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ookal ken je zo'n acteur niet eens in het echt... het maakt me toch verdrietig als zo'n iemand opeens overlijdt... gosh (no_chears)

    Krolock schreef:
    Ookal ken je zo'n acteur niet eens in het echt... het maakt me toch verdrietig als zo'n iemand opeens overlijdt... gosh (no_chears)

    Heb je het over Nelsan Ellis? Ik vind het echt zo jammer! Lafayette was altijd mijn fave in True Blood. :c


    Caution first, always.

    Ubuntu schreef:
    BUDAPEST HERE I AM!!! Ik versta wel geen ene kl*** van dat Hongaars hahahaha
    Ohhhhhh onthoud alsjeblieft alle leuke plekjes/barretjes/dingetjes/wat dan ook, want over een maand precies kan ik ook 'Budapest here I am' zeggen, dus tips zijn welkom. (bloos)


    She's imperfect but she tries

    I needed this username way sooner.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oké. In Degrassi; Next Class kwam er iemand uit de kast uit genderfluïd and I am even more confused about myself.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké. Een week lang geen sociaal contact, geen slaap, geen gezond eten, geen me-time, geen ander drinken dan mijn bittere tranen en zweet, twaalf+ uur per dag in een bibliotheek aan een scriptie werken in de hoop om er op zijn minst als nog een zes voor te kunnen halen terwijl ik een half jaar lang aan het uitstellen ben geweest. Onmogelijk? Hoogstwaarschijnlijk. Gaat dit voor een ongezonde dosis mentale breakdowns zorgen? Ongetwijfeld. Challenge accepted? Hell yes.

    Pros: ik hoef me aan het einde van deze week iets minder schuldig te voelen, want dit zou een serieuze poging zijn om het nog goed te laten eindigen; als ik me opsluit kunnen mensen me niet vinden en kunnen ze niet vragen hoe het gaat, zodat ik niet 100000000x hetzelfde verhaal hoef op te hangen.
    Cons: dit gaat voor breakdowns zorgen, heel, heel, heel veel breakdowns; ik ga het waarschijnlijk alsnog niet halen waardoor al deze breakdowns voor jan lul zijn.

    Stats (starting now):
    Breakdowns: 0
    Pizzas: 0
    Energy drinks: 0
    Tears shed: 0


    She's imperfect but she tries

    Mijn boek is uit: wat word mijn volgende levensdoel?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    ik zit letterlijk een 2L fles virgin mojito aan het drinken met een eendenrietje lifegoals


    Heaven is a place that we all have

    Finally done met mn profel jfc. Nu tijd om te gamen of zo lol.


    This ain't no place for no better man.

    ik word zo sad van al die afscheidsberichten op facebook

    exchanges zijn zo hard op het einde. D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik ben zo moe

    dat ik mij echt niet meer kan omkleden en zo op bed wil blijven liggen :W

    en toen viel mijn gsm op de grond

    ik bedoel maar, ik zou bijna trots worden want ik heb een gsm een jaar kunnen houden EN HIJ WERKT NOG maar als ik kijk naar wat ik allemaal al heb voorgehad

    - laten vallen op de grond
    - laten vallen in kots
    - laten vallen tijdens het fietsen
    - laten vallen tijdens het lopen
    - laten vallen in water en zeepsop
    - laten vallen op grote hoogte
    - laten vallen in bier
    - laten vallen tijdens het gooien (vraag me niet waarom)
    - een hele nacht en dag vergeten en laten liggen ergens in de natuur HAHHA ik was 'm kwijt toen oops but he survived

    en ik ben verbaasd dat mijn gsm zo snel heel erg warm wordt en mega traag is
    mhhhh 🤔

    [ bericht aangepast op 9 juli 2017 - 1:21 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys