• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik voel me zo beroerd, and not glorious at all. It was all a lie. T_T


    I'm your little ray of pitch black.

    Wtf! Ik kan mijn bureaubladachtergrond niet meer veranderen in een foto? Het is nu een effen gekleurd vlak? Nooh, haat! D:


    Smile. You're beautiful. <3

    Ennnnn de eerste huilbui is een feit. Ugh, ik vind peptalks heel lief en zo, maar ze zijn zo dodelijk voor je pokerface als je een mentaal wrak bent.


    She's imperfect but she tries

    Off we go. Not a quiter, not a quitter.


    She's imperfect but she tries

    Hahahaha mijn voeten zijn verbrand. Vandaag weer een dagje strand. Wat heb ik toch de leukste vakantiejob ever. :Y) Helaas vanaf morgen weer de meest hatelijke. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tad schreef:
    Off we go. Not a quiter, not a quitter.

    You can do it c: even if you don't succeed, you at least tried.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I'm just gonna stay in bed and binge Suits bc I sure as hell am not gonna go downstairs for 3 days.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ha. Ha. My heart just got crushed. Thankusomuch. I needed this on top of all the shit today. U be precious, ik ga je verwijderen uit my life super doei.


    The truth is out there.

    De 14e tot en met 2 september in Duitsland. Yaaasss.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pros werken in UB: je moet je verbijten omdat anders mensen zien hoe je een breakdown hebt en dat is niet tof.
    Cons werken in de UB: mensen die denken dat het een goed idee is om WORTELS te eten. Like, die dingen staan er vrij bekend om dat ze niet stil te eten zijn, dus welk lumineus persoon neemt ze mee naar een plek waar je stil hoort te zijn???


    She's imperfect but she tries

    Ik ben weer mn virgin mojito aan het drinken
    = ik ben een virgin alcoholist ohnoes


    Heaven is a place that we all have

    ik snap niet dat meisjes bikinifoto's posten


    like the hell WHERE R THE FUCKING INSECURITIES


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat kwam niet eens in de buurt van een Amerikaan met een Nederlands accent.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb mijn ouders een week niet gezien, doordat ik grotendeels bij m'n vriend woon, en ze praten niet eens tegen me als ik even een zondagmiddag langskom met m'n vriend. Nee het enige wat ik te horen krijg is dat ze vanavond visite hebben, met andere woorden dat ik mag oprotten. Terwijl ik op tijd overlegd heb of ik langs kon komen. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden, eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Die auto is niet van JOU. Ik heb vanmorgen al gezegd dat ik om VIJF uur de anderen op moet halen en wat doe jij? Je stapt in de auto en rijdt weg.
    Ugh fuck waarom huil ik hierdoor.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2017 - 16:39 ]