• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, ??
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Ben Whithead • ??, 3 jr
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Caroline Vasquez • ??, ??
    ——Dmitri Weston • 4356, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, ??
    ——Josué Diaz • ??, ??

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 14:47 ]


    [ heaven knows ]

    Campeon schreef:
    ^ John ? (:


    Wat zoek je nog voor John? 😊


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik vroeg me eigenlijk iets af, of ik heb erover gelezen, maar in Desperate Housewives hadden de housewives altijd een vaste pokeravond. En die buurtfeesten. Wordt hier ook zo iets gedaan?


    16 - 09 - '17

    Vaiana schreef:
    (...)

    Wat zoek je nog voor John? 😊


    Vrijwel alles behalve een vrouw hahaha :'D


    El Diablo.

    Vaiana schreef:
    Greyson is zo goed als af ( hopelijk is hij okay ^^ )

    Iemand interesse in een relatie?


    Ik heb n voorstel op pagina 9 staan


    Bowties were never Cooler

    Reigns schreef:
    Ik vroeg me eigenlijk iets af, of ik heb erover gelezen, maar in Desperate Housewives hadden de housewives altijd een vaste pokeravond. En die buurtfeesten. Wordt hier ook zo iets gedaan?

    Jazeker. Dat heb ik in mijn rol geschreven, haha, dus Evangelina verzorgt dat soort feesten.


    [ heaven knows ]

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Ik heb n voorstel op pagina 9 staan


    I like it c: ( doet Q bij jullie ook vreemd? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    I like it c: ( doet Q bij jullie ook vreemd? )


    Yup


    Bowties were never Cooler

    Eleonora is af en ik moet even kwijt dat ik het heel satisfying vind dat de tekst precies eindigt waar de foto dat ook doet


    I just caught the wave in your eyes

    Sappho schreef:
    Eleonora is af en ik moet even kwijt dat ik het heel satisfying vind dat de tekst precies eindigt waar de foto dat ook doet

    Wauw, kudo's haha. Dat soort dingen heb ik echt al lang opgegeven. ;D


    Unpopular Opinion (oops, wrong topic): Waarom schrijft iedereen enkel en alleen altijd maar "[...] zoekt relaties" o.i.d.? Is zo'n relatielijstje in een RPG als dit niet gewoon duizendmaal fijner, gezien iedereen elkaar toch gaat kennen en je net zo goed even de moeite kunt nemen om de rollen door te lezen zodat je samen tot een leuke conclusie kan komen? En hier doel ik niet op iemand persoonlijk, en zie dit vooral niet als een aanval want zo is het niet bedoeld. Het is simpelweg een vraagje, ik probeer hier dus ook totaal geen negatieve emoties uit te lokken, maar ik probeer simpelweg het vanuit een andere kant te zien. So please, no fights, als je echt beledigd bent hierdoor stuur me even een pb'tje. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ja dat is wel handig, maar ik vind het ook fijn om te weten wat de anderen van mijn rol zouden vinden en eventueel iets speciaals willen bespreken c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    Ja dat is wel handig, maar ik vind het ook fijn om te weten wat de anderen van mijn rol zouden vinden en eventueel iets speciaals willen bespreken c;

    Ja, dat zeker. Ik zie nu ook dat ik dat niet duidelijk heb gemaakt oeps. Hoe ik het in mijn RPG's deed was dan dat iedereen gewoon zo'n lijstje maakte met een simpel idee, het hoefde geen uitleg van vijf minuten te zijn, maar enkel de term "van vrienden naar friends with benefits, al zijn ze er niet al te gelukkig over omdat mijn personage meer wil" bijvoorbeeld. En dan komt de ander met het concept "heeft al jaren een oogje op haar" en dan ga je er lekker over praten, omdat je natuurlijk wel samen tot een geweldige conclusie (en relatie) wilt komen.

    Maar ik snap ook zeker wel dat je wilt weten wat andere van je personage vinden (je hebt er immers veel tijd in gestoken), en ik weet ook dat veel mensen niets over Amara zullen zeggen (misschien nu ik deze opmerking maak niet, maar wie weet), en dat vind ik persoonlijk ook wel erg jammer, want wie weet had de andere persoon een veeeeel beter idee wanneer zij met een idee kwamen. Maar ik snap je redenering zeker wel, zo had ik het echter niet helemaal bekeken. So thanks. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ja, dat zeker. Ik zie nu ook dat ik dat niet duidelijk heb gemaakt oeps. Hoe ik het in mijn RPG's deed was dan dat iedereen gewoon zo'n lijstje maakte met een simpel idee, het hoefde geen uitleg van vijf minuten te zijn, maar enkel de term "van vrienden naar friends with benefits, al zijn ze er niet al te gelukkig over omdat mijn personage meer wil" bijvoorbeeld. En dan komt de ander met het concept "heeft al jaren een oogje op haar" en dan ga je er lekker over praten, omdat je natuurlijk wel samen tot een geweldige conclusie (en relatie) wilt komen.

    Maar ik snap ook zeker wel dat je wilt weten wat andere van je personage vinden (je hebt er immers veel tijd in gestoken), en ik weet ook dat veel mensen niets over Amara zullen zeggen (misschien nu ik deze opmerking maak niet, maar wie weet), en dat vind ik persoonlijk ook wel erg jammer, want wie weet had de andere persoon een veeeeel beter idee wanneer zij met een idee kwamen. Maar ik snap je redenering zeker wel, zo had ik het echter niet helemaal bekeken. So thanks. c:


    c: Ik zal zowieso ook wel een impressie lijstje maken ^^ Maar jou ideëen zijn ook erg handig! het is inderdaad fijner als je met twee over relaties kunt brainstormen hahah c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scurll schreef:
    (...)
    Wauw, kudo's haha. Dat soort dingen heb ik echt al lang opgegeven. ;D


    Unpopular Opinion (oops, wrong topic): Waarom schrijft iedereen enkel en alleen altijd maar "[...] zoekt relaties" o.i.d.? Is zo'n relatielijstje in een RPG als dit niet gewoon duizendmaal fijner, gezien iedereen elkaar toch gaat kennen en je net zo goed even de moeite kunt nemen om de rollen door te lezen zodat je samen tot een leuke conclusie kan komen? En hier doel ik niet op iemand persoonlijk, en zie dit vooral niet als een aanval want zo is het niet bedoeld. Het is simpelweg een vraagje, ik probeer hier dus ook totaal geen negatieve emoties uit te lokken, maar ik probeer simpelweg het vanuit een andere kant te zien. So please, no fights, als je echt beledigd bent hierdoor stuur me even een pb'tje. c:


    Thanks haha. Ik ben echt een mierenneuker wanneer het neerkomt op lay-outs, ben daar soms langer mee bezig dan de inhoud en dat is eigenlijk nogal erg :').


    I just caught the wave in your eyes

    Lovecraft schreef:
    (...)
    Jazeker. Dat heb ik in mijn rol geschreven, haha, dus Evangelina verzorgt dat soort feesten.


    Ah, leuk (:


    16 - 09 - '17

    Raden jullie by the way Desperate Housewives aan? Heb nog een show nodig om mijn vakantie mee door te komen.


    I just caught the wave in your eyes