• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, ??
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Ben Whithead • ??, 3 jr
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Caroline Vasquez • ??, ??
    ——Dmitri Weston • 4356, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, ??
    ——Josué Diaz • ??, ??

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 14:47 ]


    [ heaven knows ]

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Ik vind het prima. West's antwoorden zullen niet heel diepgaant zijn, maar hij zal wel een oppervlakkig praatje houden

    Dat verwacht hij ook verder niet ofzo, hehe. Maar wel dat hij laat weten voor eventuele steun en dergelijke. Misschien gooit hij er ook wat opties doorheen,
    but thats beside the point, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik maak mijn rol morgen af.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Dat is wel een leuk idee! Van in dat restaurant. En dat ze zeg maar daardoor de knoop ook sneller kon doorhakken om naar Wisteria Lane te verhuizen. Ze kent John namelijk ook al die er woonde, dus ja, dus dan is het deels door beide dat ze er kwam wonen.

    Piper staat trouwens ook open voor wat voor relatie dan ook, behalve liefdesrelatie.

    Even de puntjes op de i: Hun relatie is dus begonnen vanaf dat ze elkaar leerden kennen in het restaurant, beiden alleen (Alexander geërgerd en Piper eenzaam(??). Ze besloten bijelkaar te zitten en vanaf daar is de relatie goed opgebouwd. Piper besloot toen door hem en John te verhuizen naar Wisteria Lane? Dus dan zijn ze met de jaren 'de koppel in denial about being in love' geworden? Hebben ze trouwens eens het bed gedeeld? Dan weet ik dat wanneer de RPG start.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 22:31 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bbang schreef:
    (...)
    Even de puntjes op de i: Hun relatie is dus begonnen vanaf dat ze elkaar leerden kennen in het restaurant, beiden alleen (Alexander geërgerd en Piper eenzaam(??). Ze besloten bijelkaar te zitten en vanaf daar is de relatie goed opgebouwd. Piper besloot toen door hem en John te verhuizen naar Wisteria Lane? Dus dan zijn ze met de jaren 'de koppel in denial about being in love' geworden? Hebben ze trouwens eens het bed gedeeld? Dan weet ik dat wanneer de RPG start.


    Jep, is helemaal goed (:
    Idk over bed delen... Misschien dat het nog kan komen?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 22:33 ]


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Jep, is helemaal goed (:
    Idk over bed delen... Misschien dat het nog kan komen?

    Yes. Laten we dat doen. Dat is ook veel leuker uitschrijven (met betreffende reacties en dergelijke) dan het al laten gebeuren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bbang schreef:
    (...)
    Yes. Laten we dat doen. Dat is ook veel leuker uitschrijven (met betreffende reacties en dergelijke) dan het al laten gebeuren.


    Okay, top!


    16 - 09 - '17

    Possible relationships Amara ——
    [Ik heb de creativiteit van een dweil op dit moment, dus verwacht niets geweldigs. Please, ga met me in discussie en kom met goede ideeën.]

    ◇ Alexander David Garcia ◇
          Amara zou hem zeker wel mogen, mochten hun paden ooit gekruist zijn. Ze zou in dat geval in hem een goede vriend zien, en dit zelf ook terug kunnen bieden, gezien ze die kwaliteit beide bezitten. Verder zou ze het ook geen vreselijk idee vinden om wat onschuldig geflirt heen en weer te gooien, mocht hij eens iets leuks over haar uitspreken / uitgesproken hebben, al zal het daarbij blijven.

    ◇ Isaac Jonathan Kowalski ◇
          Misschien dat Amara de advocaat is van haar broer (misschien omdat er nieuw bewijs naar voren is gekomen), maar verder zou ik niet zozeer een relatie tussen deze twee zien, gezien ze eigenlijk net iets teveel verschillen qua leeftijd.

    ◇ Daniel Hamilton ◇
          Amara en Daniel zouden best eens jeugdvrienden kunnen zijn en ik zie Amara wel de nodige vragen stellen over kinderen en dergelijke, vooral omdat ze vreest dat ze slechte keuzes zal maken met betrekking tot haar ongeboren tweeling. In ieder geval zie ik deze twee wel vrienden zijn, al zal het daar wel bij blijven.

    ◇ Douglas Wesley 'West' Bailey ◇
          Sowieso zat ik er al aan te denken om Amara een doel te geven nu ze hoogzwanger thuis zit, en ik zie haar wel als een goede buurvrouw op willen passen op de jongste van Douglas, vooral ook om zelf wat te leren van baby's, mocht hij dit natuurlijk goedkeuren. Ze zal zijn grenzen accepteren wanneer hij iets liever voor zich houdt en zal zich niet opdringen, maar zou met genoegen op zijn kleintjes passen mocht hij daar hulp bij nodig hebben.
    ◇ Skyler ''Sky'' Marcail Bailey ◇
          Mocht het zo zijn dat Amara soms babysit op beide kinderen dan zal het wel een positieve relatie zijn. Amara zou helemaal gek zijn op het schattige meisje en leuke dingen met haar doen.

    ◇ James Crawford ◇
          Ik zie niet echt iets dat een connectie biedt tussen hen. Amara zou hem niet bepaald mogen wanneer ze beseft dat hij gemakkelijk gebruik kan maken van mensen zoals haar, dus hem eerder ontwijken dan opzoeken.
    ◇ Elea Crawford-Hull ◇
          Gezien deze twee meer dan tien jaar leeftijdsverschil hebben zie ik geen enkele mogelijke connectie, maar mocht Elea in de buurt van John komen waar Amara toevallig bijstaat dan zal ze zich wel extreem klein voelen door de aantrekkelijke jongedame.

    ◇ Piper Jaylene Hamilton ◇
          Ik zie deze dames eigenlijk wel goede vriendinnen zijn, ondanks dat John en Piper een geheim dragen (waar Amara dus niets vanaf weet). Ik zie Amara Piper wel steunen tijdens haar miskraam en scheiding, (waarschijnlijk?) onwetend over de mishandeling die haar man haar aandeed. Misschien dat Amara wel de connectie heeft gemaakt, maar het nooit van Piper heeft gehoord? Of nou juist wel, de keus is aan jou.

    ◇ Eleonora Naomi Travers ◇
          Rol nog niet klaar.
    ◇ Greyson Mozart Clark ◇
          Rol nog niet klaar.

    ◇ Charlie Davina [...] ◇
          Jong + rol nog niet klaar.



    Wat ik eigenlijk nog zeker zoek, maar ik wil het niet opdringen:
    ——» Een beste vriend(in) voor Amara.
    ——» ...


    De twee Hamiltons verwarde mij, haha. ^_^

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 22:51 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    ^Oh, ik had niet door dat nog iemand achternaam Hamilton had. Ik zal de mijne morgen aanpassen.

    De vriendinnenrelatie vind ik trouwens goed.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 23:02 ]


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    ^Oh, ik had niet door dat nog iemand achternaam Hamilton had. Ik zal de mijne morgen aanpassen.

    De vriendinnenrelatie vind ik trouwens goed.


    Oh I'm sorry! Ik had het ook helemaal niet door gehad, het was echter nog maar een tijdelijke achternaam dus ik weet niet hoe gehecht je er aan was want ik wil hem anders ook nog wel aanpassen! Hahaha

    Ik vond de relatie trouwens ook erg leuk bedacht! Jeugdvrienden sounds good :Y)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 23:06 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Spaghetti schreef:
    (...)

    Oh I'm sorry! Ik had het ook helemaal niet door gehad, het was echter nog maar een tijdelijke achternaam dus ik weet niet hoe gehecht je er aan was want ik wil hem anders ook nog wel aanpassen! Hahaha

    Ik vond de relatie trouwens ook erg leuk bedacht! Jeugdvrienden sounds good :Y)


    Haha, maakt niet uit. Van mij mag je hem best houden, hoor. Ik was er niet zo zeer aan gehecht.


    16 - 09 - '17

    Ik heb net de hele avond gewerkt en heb net even in sneltreinvaart alles doorgelezen; elea en jem wonen er pas een maandje en zullen dus nog niet echt diepgaande relaties hebben (wel met elkaar hehehehe) maar eventueel opkomende vriendschappen etc.?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Eleonora heeft een innerlijk, dus... vrijwilligers?


    I just caught the wave in your eyes

    Voorstellen lijstje West
    • Skyler Marcail Bailey •
    Sky is voor de afgelopen 10 jaar West's ziel en zaligheid geweest. Bij de geboorte van Wyatt verminderde dit niet, maar werd zijn hart alleen groter om hem evenveel liefde te geven als haar. Het was soms erg moeilijk om haar alles te geven wat ze verdiende, door zijn studie, zijn baan, en met een heel kleintje. Hij neemt zichzelf dit zeker kwalijk, maar hij doet zijn uiterste best om haar altijd geliefd en gelukkig te laten voelen. Hij vond het vroeger altijd erg moeilijk om nee tegen haar te zeggen, en nog altijd, maar soms moet het. Hij heeft weinig regels voor haar, maar de paar die hij heeft weet ze dat ze echt niet overheen moet gaan. Deze heeft hij ingesteld om haar veilig te houden in de wereld, die zij in zijn ogen nog ziet als een grote speeltuin, terwijl hij weet dat het een hele donkere plek kan zijn.

    • Jonathan Reyes •
    West kent de naam Reyes uit zijn jeugd als iemand wie je nooit tegen je moest krijgen, maar hij heeft er nooit ook maar een seconde aan gedacht dat het dezelfde man is als zijn buurman. John is iemand die West vriendelijk begroet en voor wie hij zeker respect heeft. Hij is een man die in West's ogen zijn leven goed op een rijtje heeft en zonder zorgen kan leven, iets wat in West's wildste dromen voor hem nog niet mogelijk is
    • Alexander David Garcia •
    West en Alexander spreken in weekenden elkaar af en toe, al zijn het vaak korte, oppervlakkige gesprekken door hun drukke banen en terughoudendheid. In principe mag West Alexander zeker wel, maar ze kennen elkaar niet erg goed.
    • Isaac Jonathan Kowalski •
    Als er iemand is waarmee West heel af en toe een biertje gaat drinken, dan is het Isaac. De man is van rond zijn leeftijd en weet dat de wereld achter de facade van plekken als Wisteria Lane heel donker kan zijn. Isaac kan West voor een korte tijd weer een gewone jongen van 27 laten voelen, in plaats van een alleenstaande vader van twee. Toch is West nog altijd erg terughoudend om hem echt binnen te laten in zijn leven
    • Daniel Hamilton •
    West en Daniel zien elkaar van tijd tot tijd op het schoolplein als ze de kinderen wegbrengen of ophalen. West brengt soms ook zijn kinderen weg, maar het is niet vaak andersom. Ze zijn vriendelijk tegen elkaar en praten van tijd tot tijd op het schoolplein en in de buurt, maar West kan moeilijk echt hoogte van Daniel krijgen.
    • James Crawford •
    West heeft James uitgenodigt om met Isaac en hem een biertje te komen drinken, maar door zijn 'werk' is de logistiek hier achter erg lastig. Stiekem heeft West ook een beetje een crush op zijn buurman, maar hij weet dat het absoluut niet kan, dus hij probeert het zo veel mogelijk te negeren.
    • Elea Crawford-Hull •
    De aanblik van Elea haalt bij West oude wonden open. Ze lijkt erg op een van de moeders van zijn kinderen, zeken van een afstandje, wat hem tegenhoud om haar te leren kennen. West heeft zich voorgenomen haar en James een keer uit te nodigen voor avondeten, maar het is er nog nooit van gekomen. Dit is niet alleen door zijn hartzeer, maar ook doordat hij nooit zeker weet of hij het avondeten wel kan uitzitten in verband met zijn werk.
    • Piper Jaylene Hamilton •
    Piper en West zijn beide terughoudende mensen, waardoor ze nooit heel veel verder zijn gekomen dan een ontmoeting en wat koetjes en kalfjes. Hij heeft respect voor haar en voor de kracht die ze uitstraalt, maar is ook enigsinds geintimideert door haar. Toch vind hij het niet onprettig om met haar te praten.
    • Eleonora Naomi Travers •
    Haar zoontje Kit en zijn zoontje Wyatt hebben enkele keren met elkaar gespeelt. West heeft intussen met haar en haar verloofde koffie gedronken en wat gesproken, maar heel diep ging het allemaal niet. Het ging vooral over de kinderen en hun trots op hun eigen koters. Kit is wel iets ouder dan Wyatt, maar er zijn maar weinig kinderen in de buurt, laat staan van deze jonge leeftijd.
    • Greyson Mozart Clark •
    West heeft Greyson ook pas echt gesproken tijdens de speeltijd van hun kinderen samen. West heeft intussen met hem en zijn verloofde koffie gedronken en wat gesproken, maar heel diep ging het allemaal niet. Het ging vooral over de kinderen en hun trots op hun eigen koters. Kit is wel iets ouder dan Wyatt, maar er zijn maar weinig kinderen in de buurt, laat staan van deze jonge leeftijd. Toch is Greyson iemand die West wel beter zou willen leren kennen.
    • Charlie Davina •
    Ik weet het niet zo goed nu er nog zo weinig over haar bekend is
    • Amara Keys •
    Door haar baan en zijn achtergrond heeft West een natuurlijk wantrouwen voor haar. Advocaten waren in zijn jeugd altijd degenen die mensen moesten beschermen, maar zelfs onschuldigen niet uit de gevangenis konden houden. Door Amara's zwangerschap is West iets minder fel tegenover haar komen te staan, maar op haar aanbod om op zijn koters te passen is hij nog maar twee keer in gegaan. Hij vertrouwt haar namelijk nog altijd niet en de kans is groot dat hij dit nooit helemaal zal doen, zelfs al heeft hij hier geen enkele reden voor.
    • Evangelina Rose Sánchez •
    West komt vaak voor zijn werk langs bij de bakkerij om iets lekkers te halen voor in Sky's lunch. Ze laat hem altijd erg welkom voelen, wat hij niet erg gewend is. Hij weet dan ook niet goed hoe hij hiermee om moet gaan. verder vind ik het vrij moeilijk door de weinige informatie


    Bowties were never Cooler

    ^ vind ik goed voor Piper.


    16 - 09 - '17

    @ SebastianVerlac: Dat is goed voor Alexander hoor :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.