• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, ??
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Ben Whithead • ??, 3 jr
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Caroline Vasquez • ??, ??
    ——Dmitri Weston • 4356, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, ??
    ——Josué Diaz • ??, ??

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 14:47 ]


    [ heaven knows ]

    Thank you for the votes! Irina it is!

    Edit: O, je mag trouwens ook gewoon een huisdier hoor, people. Dat is niet verboden of zo, in deze RPG.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 21:06 ]


    [ heaven knows ]

    Bbang schreef:
    (...)
    Dan doen we een van die dingen. Alexander zou haar juist willen beschermen als hij dat allemaal wist van haar; want hij vindt het werkelijk een erge ervaring voor haar en zou dus steun bieden.
    Dan wordt het een van de laatste; friends with benefits of the couple in denial about being in love with each other, want ik zie Alexander er wel voor aan voor haar te vallen. Ze lijken ook best op elkaar met sommige dingen.


    Hmm, dan denk ik misschien the couple in denial about being in love with each other? Vind je dat goed?


    16 - 09 - '17

    Waaah hoeveel mis ik? rip


    I just caught the wave in your eyes

    Reigns schreef:
    (...)

    Hmm, dan denk ik misschien the couple in denial about being in love with each other? Vind je dat goed?

    That is fine with me hoor. Dat wilde ik nog vragen; hoelang woont ze er al? Daar heb ik denk ik overheen gelezen. Mijn personage woont er namelijk zo'n 10 jaar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Isaac woont pas een maandje in Wisteria Lane en zal nog niet heel veel relaties hebben, maar hij kan altijd al wel wat vrienden gebruiken. Anyone interested?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sappho schreef:
    Waaah hoeveel mis ik? rip

    Alleen de relaties tussen mensen haha. Maar daar willen anderen gegadigden je ook vast mee helpen 😊

    @ Ziegler; Mijn lijstje staat hierboven ergens (in een quote naar Reigns). Daar mag je ook tussen kiezen.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 21:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bbang schreef:
    (...)
    That is fine with me hoor. Dat wilde ik nog vragen; hoelang woont ze er al? Daar heb ik denk ik overheen gelezen. Mijn personage woont er namelijk zo'n 10 jaar.


    Drie jaar.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Drie jaar.

    Wil je dat ze elkaar van tevoren kende of als ze pas daar komt wonen op Wisteria Lane? We moeten dan wel even bedenken hoe ze elkaar kennen, wellicht doordat ze elkaar hebben ontmoet in een restaurant. Dat zijn afspraak niet kwam opdagen, jouw personage alleen zat, ze elkaar zagen en toen al samen stilletjes met een blik besloten bijelkaar te zitten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iemand interesse in een relatie met West? Maakt weinig uit wat. Hij woont hier nu bijna een jaar en is excentriek, maar laat weinig over zichzelf los en werkt veel.


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Iemand interesse in een relatie met West? Maakt weinig uit wat. Hij woont hier nu bijna een jaar en is excentriek, maar laat weinig over zichzelf los en werkt veel.

    Net zoals Alexander dus, haha. Dat werken dan vooral.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ok, Amara is zo goed als af, en ik ga zo even alle characters doorlezen om relaties voor te stellen (want ik neem aan dat iedereen elkaar wel kent?). Mocht iemand al een idee hebben als je haar leest, be my guest omdat alles doorlezen nog wel even kan duren, haha. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    John staat ook open voor alles ^^


    El Diablo.

    @ SebastianVerlac: Ik zie nu trouwens pas dat jouw personage single father is. Misschien dat mijn persona die van jou weleens vraagt hoe het ermee gaat, gezien hij zelf een kind heeft (maar die woont bij zijn moeder).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bbang schreef:
    @ SebastianVerlac: Ik zie nu trouwens pas dat jouw personage single father is. Misschien dat mijn persona die van jou weleens vraagt hoe het ermee gaat, gezien hij zelf een kind heeft (maar die woont bij zijn moeder).


    Ik vind het prima. West's antwoorden zullen niet heel diepgaant zijn, maar hij zal wel een oppervlakkig praatje houden


    Bowties were never Cooler

    Bbang schreef:
    (...)
    Wil je dat ze elkaar van tevoren kende of als ze pas daar komt wonen op Wisteria Lane? We moeten dan wel even bedenken hoe ze elkaar kennen, wellicht doordat ze elkaar hebben ontmoet in een restaurant. Dat zijn afspraak niet kwam opdagen, jouw personage alleen zat, ze elkaar zagen en toen al samen stilletjes met een blik besloten bijelkaar te zitten?


    Dat is wel een leuk idee! Van in dat restaurant. En dat ze zeg maar daardoor de knoop ook sneller kon doorhakken om naar Wisteria Lane te verhuizen. Ze kent John namelijk ook al die er woonde, dus ja, dus dan is het deels door beide dat ze er kwam wonen.

    Piper staat trouwens ook open voor wat voor relatie dan ook, behalve liefdesrelatie.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 22:22 ]


    16 - 09 - '17