• De titel zegt het al! ^^

    Ik was de laatste! ;D


    The sun will rise and we will try again.

    Je hebt een supermooi profiel :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Je hebt fijne motiverende quotes op je profiel en leuke fandoms! ^^

    ik ken je niet persoonlijk maar je bent altijd erg actief op het forum, erg uitgesproken en i love it dat je fan bent van Lord of the Rings. Ik denk ook dat ik je al eeuwen actief op Q zie en love it love it love it


    groetjes

    Ik ken je niet maar je lijkt me erg aardig en je profiel is erg mooi

    Je bent een awesome, verschrikkelijk lief persoon en ik geniet altijd van gesprekken met jou. (:


    i wanna die with you once or twice.

    Ik hou van je username! ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ken jou niet echt maar je signature is echt mooi!

    Ik vond het echt leuk met jou toen we de Quizlet Nights deden (met truth or dare)

    Cheyenne, ik vind jou echt een heel tof iemand en ik waardeer echt dat jij altijd true to yourself blijft. Niet veel mensen kunnen dat. (:
    (Ook moet ik denken aan kastanje als ik je naam zie en ik hou van kastanjes dusssss)


    Heaven is a place that we all have

    Ads, je bent cool, aardig en je gedichten zijn heaven.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je schrijft echt goed en je komt op mij over als een ontzettend aardig, grappig persoon ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je bent ontzettend lief and I still love your characters


    obsessive rage

    Jouw karakterontwikkeling is echt ❤💙💚💛💜 like je bent zo goed in rollen maken.


    Heaven is a place that we all have

    Je bent altijd een vrolijke noot en meer dan eens lees ik je reacties met een idioot grote glimlach op mijn gezicht. Naast dat, schuilt er voor zover ik kan zien ook nog een ontzettend lief en betrokken persoon in je. ^^


    She's imperfect but she tries

    Je bent een aardig persoon die erg behulpzaam is en mij al goed vooruit heefr geholpen op het gebied van schrijven. Een dikke duim voor je werk als beta!


    16 - 09 - '17