•       Hallo Q!

    Iedereen heeft het misschien wel eens meegemaakt dat je midden in de nacht wakker wordt en dat je allemaal levensvragen stelt.

    "Wat gebeurt er als je dood gaat? "Wie ben ik?" "Waarom ben ik wie ik ben?" "Ben ik uitgekozen voor dit exacte leven?"

    Als die uitleg niet helpt, lees dan gerust deze van Wikipedia: 'Een existentiële crisis is een staat van paniek of een gevoel van intens psychologisch onbehagen over levensvragen. Het komt vooral voor in culturen waar basale overlevingsbehoeften vervuld zijn.'

    Hier op Quizlet hebben we het allemaal wel eens meegemaakt en nu wijd ik er een heel topic aan. (Lekker activiteit woeh). Deel hier al je hersenspinsels en vragen en wie weet antwoordt iemand.


    Heaven is a place that we all have

    Futakuchi schreef:
    Dit topic I need.

    Ik heb de laatste tijd heel vaak dat ik het idee heb dat ik aan het dromen ben, terwijl ik gewoon wakker ben..

    ..Of ben ik wel echt wakker?

    Same. Zo, zo, zò erg vervelend.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2017 - 11:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mt.
    Ik vind dit wel een topic voor mezelf. Ik ben geloof ik inmiddels over deze fase heen geloof ik haha.
    Dus als iemand hulp / vragen nodig heeft (ervaringsdeskundige psychische problemen hier) feel free to pb and ask.


    Aan niets denken is ook denken.

    Quorra schreef:
    (...)

    Kan slaapverlamming zijn. Tenminste, ik heb last van slaapverlamming en ik herken dit.


    Daar heb ik geen last van, voor zover ik weet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik haat mezelf even heel erg

    Want mijn vriend maakte rotzooi tijdens het hangen van de gordijnrails en daar kan ik niet tegen (yay autisme) dus ik had commentaar en toen had hij daar weer commentaar op en nu zit ik te janken yesss

    #wantwaarominterpunctiealshetookzokan


    oi, suzy

    ik kan me herinneren dat ik hier voor het eerst over nadacht in het derde leerjaar en ik toen met mezelf had afgesproken hier niet meer dieper op in te gaan en toen had ik besloten dat wel te doen en ben ik encyclopedieën gaan lezen over het heelal :W

    pas jaren laten heb ik geleerd dat de wetenschap geen antwoord kan bieden whoops haha ach ja was ik wel een slimme achtjarige toen (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    ik kan me herinneren dat ik hier voor het eerst over nadacht in het derde leerjaar en ik toen met mezelf had afgesproken hier niet meer dieper op in te gaan en toen had ik besloten dat wel te doen en ben ik encyclopedieën gaan lezen over het heelal :W

    pas jaren laten heb ik geleerd dat de wetenschap geen antwoord kan bieden whoops haha ach ja was ik wel een slimme achtjarige toen (nerd)

    Ik was zes toen ik in bed lag en plots dacht 'Ik ben een mens, maar wat betekent dat?' en dan kreeg ik een hele existentiële crisis en toen ben ik filosofieboeken gaan lezen om het nut van het leven te zoeken (cat)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    geweldig topic, MT

    Typische levensvraag van elke maagdelijke single ever: wat is liefde? (baby don't hurt me), wanneer komt the one nu eindelijk naar me?, wat als ik de rest van mijn leven alleen blijf en eenzaam sterf zonder ooit liefde of seks te hebben gekend?, en is dat eigenlijk wel zo erg als het lijkt want een hond is ook wel cool en even wat google klikjes en je bent klaar met dat tweede? Heb ik de liefde van mijn leven al ontmoet, en wie is dat dan?

    Ah ja, ook de eeuwige klassieker: als ik ooit op het randje zou staan, hoe zou ik het beëindigen?


    groetjes

    Kowalski schreef:
    (...)
    Ik was zes toen ik in bed lag en plots dacht 'Ik ben een mens, maar wat betekent dat?' en dan kreeg ik een hele existentiële crisis en toen ben ik filosofieboeken gaan lezen om het nut van het leven te zoeken (cat)


    je kon al vlot lezen toen je zes was? xd dan leer je pas lezen he (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    je kon al vlot lezen toen je zes was? xd dan leer je pas lezen he (nerd)


    ik kon al vlot lezen en schrijven op mn 5, zo ongelooflijk is dat nu ook weer niet


    Heaven is a place that we all have

    ^ wanneer haalde je je avi 9 dan? ook toen je vijf was? vlot lezen = alle niveau's gehaald hebben


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    avi 9+ op 5 (krul)


    Heaven is a place that we all have

    ik zou zeggen einstein ma oek nie woar xpxd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ja idd al mijn slimmigigigigigigheid is veranderd in dommigzijn


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    avi 9+ op 5 (krul)

    Same, maar ondertussen ben ik getransformeerd in een achterlijk hoopje dommigheid (nerd)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dit is altijd zo'n fase dat eens in de zoveel tijd terugkomt.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh