• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:54 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sameer schreef:
    You can't tell people you miss them and then don't text back. That's not how it works.


    Nsnsjsjsk same here.


    The sun will rise and we will try again.

    oke dus ik kijk heerlijk relaxed modern family, niks aan de hand want deze serie kan onmogelijk triggerend zijn, maar nee. ze zijn in disneyland bij de attractie indiana jones, DE ATTRACTIE WAAR IK NIET IN MOCHT, want ik was te klein.
    ffs


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Er zijn van die dagen dat dingen gewoon ontzettend verwarrend zijn en vandaag is zo'n dag. Maar ik ga er niet over zitten stressen want dat helpt ook geen sikkepitje.


    Physics is awesome

    Soms heb je gewoon even behoefte aan een goed gesprek dat níet via de app gaat, UGH D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    YOOOOOOO ik ga volgende maand een midweek naar Stockholm fuuuuckkkkkk


    Caution first, always.

    Whoohooo Imma hang out with him again

    darmen doe ffs even normaaalll


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    But I want to meet with you right now. :c Buh, waarom ben je ook zo leuk?


    Smile. You're beautiful. <3

    Meer dan een anderhalf uur aan een fucking cover en 'ie suckt nog steeds. M'n rug doet pijn, ik ben moe en uch. FRUSTRATIE.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay so I'm good enough for you for a couple of weeks and we're all besties and stuff and now all of the sudden this silent treatment? Fuck you.


    Beauchamp schreef:
    Okay so I'm good enough for you for a couple of weeks and we're all besties and stuff and now all of the sudden this silent treatment? Fuck you.


    Fuck him/her/it/them.

    - Morgen al drie weken hier wow


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Haha. haha. haha... Ye.. Grappig...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat. Is. Dit.?


    16 - 09 - '17

    Mood


    Caution first, always.

    Staaaay caaaalm!


    16 - 09 - '17