• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:54 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Holy. Fucking. Shit.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sigh. Waarom moet hij nou in die kutploegen gaan werken?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Het is echt fucked up koud.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil naar huuuuis.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb echt al teveel gedaan deze ochtend... straks verdien ik een dutje.


    I'm your little ray of pitch black.

    Soco schreef:
    It's my 18th 24th birthday!!


    I feel so Goddamn old.


    Gisteren was echt geweldig. Heb me voor het eerst in lange tijd goed gevoeld en niet een blok aan het ben. Ben zelfs uitgenodigd bij mensen thuis en uitgenodigd voor een feestje! En de vriendin voor wie ik iets had gemaakt vond het helemaal geweldig. :3

    Alleen beetje jammer dat er geen brood uit de vriezer is gehaald en dat ik al 2 sneetjes vermoord heb toen ik die los wilde halen van het brood, en dat ik nu dus lange tijd moet wachten tot het een beetje ontdooit is voordat ik kan ontbijten. Terwijl we zometeen weg moeten en ik nú trek heb. (cat)


    Smile. You're beautiful. <3

    Haaaa mijn debiliteit knows no limits. Ik moet echt leren plannen maar ik ga er altijd van uit dat ik geen leven heb om te plannen maar kennelijk is daar verandering in aan het komen. Nu morgen doorstaan. Misschien nog weer een mri, dat doorstaan en hopen dat ik eindelijk verder kan met mijn leven. Ik wil dit fixen. Ik wil dit alles goed doen en ik heb nog niet opgegeven, ookal denk ik dat soms wel.


    The truth is out there.

    Het is niet omdat ik een beetje irriteerbaar ben dat ik al direct met regels heb, anders zouden mannen nooit irriteerbaar kunnen zijn


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Oh my god. Ik zet een foto van de kat van mijn vriend op Facebook en er komt gelijk een dikke ruzie/drama aan omdat iemand vraagt of ze regelmatig kittens heeft. Nu weet ik niet wat ik moet reageren, want Malibu is van mijn vriend hahahah help


    26 - 02 - '16

    Ik wil echt zooo graag een hond :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ghe. Stiekem vind ik het wel heel mooi dat jij zo lelijk bent geworden. :Y)


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik verveeeeeeeeeel me


    Deep inside, I've never felt alive

    I honestly can't believe this shit.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2017 - 14:50 ]


    Ik heb echt barstende koppijn. LET ME GO HOOOOMMMMEEEEE!!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen