• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

[ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:54 ]

— Inner peace, it's hard to find. —

ik kan geen voEdSEL VID MEER ZIEN

LaAt ZiEn WiE jE bENt

I miss my crush aahh

God I'm gonna fucking puke.

but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

I'm so disapppinted in you as a friend, you're not even worth it.

Bad news:
    Screwed up with Duo, lived on two slices of cheese for two days and am not able to eat because of the stress, missing the first semi final, still need to fix 282838193 things before Monday, fiets kaduuk.

Good news:
    Eén week vakantie.

[ bericht aangepast op 3 aug 2017 - 17:31 ]

She's imperfect but she tries

Don't walk. Run, you sheep, run.

You can't tell people you miss them and then don't text back. That's not how it works.

kindness is never a burden.

Sameer schreef:
    You can't tell people you miss them and then don't text back. That's not how it works.

Amen.

Hi anxiety, I almost thought I wouldn't see you today.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Oh deze plannen zijn echt terrible maar I love them so muchhh, can it be next week already?

but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

Mogen mijn vriend en ik ook nog weekend hebben? Jeez.. Er is meer in het leven dan alleen maar werken. Ffs.

26 - 02 - '16

No. I can't let the negativity win again.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Ik kan dit echt even niet hebben pfffh ):

26 - 02 - '16

3 Chocolades Sensatie. Oh, halloooooo. <3 Come to mama.

I'm your little ray of pitch black.

En hij blijft maar eten... ugh ik kan er echt niet tegen om toe te kijken hoe iemand zichzelf obesitas rond vreet. En maar beloven dat hij op dieet gaat op een bepaalde datum. En het maar telkens niet nakomen.
    En meehelpen met het huishouden, ho maar. Ik word er echt een beetje moe van. Wanneer gaat hij nou eens het licht zien verdorie. Bah.