• [Algemeen] één op één RPG's


    Writers aren't exactly people ———
    they're a whole bunch of people trying to be one person.


    Allerliefste Q'ers —
    Hierbij de geheel vernieuwde versie van het één op één (oftewel, ORPG) topic — waar Q'ers elkaar kunnen vinden om samen te schrijven.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 13:32 ]


    [ bericht aangepast op 19 okt 2018 - 14:22 ]


    D A N G E R / A V E R T E D

    Ik ben momentarily voorzien, maar mocht eenieder zich geroepen voelen een Engelstalige ORPG te willen doen — message me.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2018 - 22:43 ]


    They can't steal the love you're born to find

    Fault.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2018 - 16:38 ]


    A girl who wonders.

    Hiya, ik ben weer terug van weggeweest en wil graag weer aan het schrijven.

    WANTED: ORPG

    Naam: Orwell
    Onderwerp: OP - Horror, sci-fi, thriller, mental health, etc.
    Posts: Gemiddeld / Lang
    Taal: Engels / Nederlands
    Extra: Ik heb zelf een horror- en sci-fi gerelateerd idee. Maar ik sta natuurlijk open voor andere ook.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2018 - 16:40 ]


    A girl who wonders.

    Ik zoek weer een ORPG erbij.

    Naam:
    Pasithea/Filiz
    Onderwerp:
    Ik heb heel veel zin in een gladiator/romeinse tijd orpg. Het mag in boy x girl versie maar ik zou ook weleens een keer proberen boy x boy of girl x girl. Voor de rest heel veel drama en romantiek. ^^ En dat we ook onze ideeën/onze plot goed uitwerken.
    Posts:
    Ik zoek iemand die minstens 500/600 of langere posten schrijft. Ikzelf kan makkelijk 1000/1500 bereiken, als ik heel veel inspiratie en motivatie heb en anders blijf ik rond 700/800 woorden.
    Taal:
    Nederlands.
    Extra:
    Ik kan mannen posten doen, maar ook vrouwelijke. Mij maakt het niet veel uit. ^^ Stuur mij maar een berichtje als je interesse hebt.


    One Who Travels A Higher Path.

    x

    [ bericht aangepast op 23 okt 2018 - 20:07 ]


    Naam: Nali
    Onderwerp: Het liefst schrijf ik over drama en romantiek. Ik heb verder niet een voorkeur, ik sta voor heel veel ideeën en genres namelijk open.
    Posts: Dit is gebaseerd op het verhaallijn en mijn inspiratie. Ik schrijf bijna nooit minder dan 600 woorden, mijn posts zijn gemiddeld dan ook rond de 600 - 1000 woorden.
    Taal: Nederlands


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

    Ondanks de orpg's die ik nu heb lopen (waarvan de meeste eigenlijk stil liggen), ben ik toch op zoek naar een nieuwe orpg erbij c:
    Naam: Jessica / xJess
    Onderwerp: Ik sta voor alles open zolang het geen geschiedenis is of sci fi. Ik heb heus wel wat ideetjes waar ik meer naar neig maar ik bespreek graag samen met iemand het onderwerp.
    Ik neig momenteel wel meer naar een horror-ish plot maar ik sta echt voor totaal andere dingen open. Gewoon pb'en bij interesse en dan is alles bespreekbaar!
    Posts: Variëren van 600 - 1000 woorden (met ook wel uitschieters naar de 1200), afhankelijk van de inspiratie en de andere schrijver.
    Taal: Ik schrijf het liefste in het Nederlands.
    Extra: Ik ben bereid langer op posts te wachten maar zou één post per week of twee weken wel waarderen. In principe maakt de wachttijd me niet uit als we erover communiceren ^^
    Mannelijke of vrouwelijke rol maakt me niet uit.

    Ik zoek op dit moment nog 1 ORPG erbij. ^^

    Naam:
    Pasithea/Filiz
    Onderwerp:
    Ik heb zin in een kerstverhaal en het maakt mij ook niet uit in wat voor tijd we orpg'en.
    Posts:
    Ik zoek iemand die minstens 600 woorden of langere posten kan schrijven. Ikzelf kan makkelijk 1000/1500 woorden bereiken, als ik heel veel inspiratie en motivatie heb en anders blijf ik rond de 700/800 woorden.
    Taal:
    Nederlands.
    Extra:
    Ik zoek iemand die mij motiveert in schrijven en andersom. Dat we samen fangirlen over het verhaal, ideeën samen bedenken en met elkaar goed communiceren. Ik vind het niet erg om te wachten voor een post, aangezien je het dan druk hebt of er is iets tussen gekomen. Dat heb ik zelf ook, maar dat we wel regelmatig kunnen schrijven. Mannelijke of vrouwelijke rol maakt me niet uit. Stuur mij maar een berichtje als je interesse hebt.


    One Who Travels A Higher Path.


    Naam: Mandy/Eslie
    Onderwerp: chilling adventures of Sabrina, een plot nog te bedenken in de wereld van boven genoemde (Greendale)
    Taal: Nederlands
    Extra: Ik zoek iemand die 20 jaar of ouder is, dit omdat ik zelf de leeftijd van 23 heb bereikt.


    You are a diamond dear, they cant break you!

    Achellois schreef:
    Naam: Achellois
    Onderwerp: Drama, romantiek, geschiedenis, voetbal, fandoms. Verder sta ik eigenlijk voor alles wel open en hoor ik graag nieuwe ideeën. (:
    Posts: Mijn posts zijn vaak erg lang (600+), dit hangt echter natuurlijk af van de hoeveelheid inspiratie dat ik heb en het verhaallijn zelf. Natuurlijk heb ik verder begrip en begrijp ik dat niet elke post rond het zelfde woordaantal zal zitten.
    Taal: Nederlands


    Ik ben op het moment op zoek naar iemand die het leuk leek om een orpg te doen rondom voetbal. Mocht je een andere ideetje hebben dan sta ik daar ook voor open. (:

    Hiya, ik zou er graag nog één ORPG bij hebben, dus ik kopieer dit berichtje nog 'n keer.

    Orwell schreef:


    WANTED: ORPG

    Naam: Orwell
    Onderwerp: OP - Horror, drama, apocalyps, war, mishandeling, teendrama, etc.
    Posts: Gemiddeld / Lang
    Taal: Engels / Nederlands
    Extra: Ikzelf kan vanaf nu frequent schrijven, dus hoop iemand te vinden die dat ook kan. (:





    A girl who wonders.

    Aangezien ik weer meer tijd hier wil doorbrengen en vast loop met eigen verhalen wil ik graag orpgen.
    Graag iemand die niet zomaar stopt met reageren en iemand die lekker enthousiast kan zijn (want als ik iets leuk vind, vind ik het ook meteen zo leuk dat ik wss hard ga fangirlen, be warned)

    Naam: Katerina (gaat gewijzigd worden wss)
    Onderwerp: Ik doe graag fanfics of based on, zoals TVD, OUAT, Reign, HP, Marvel. Vind het dan vooral leuk met OC's. Anders lijkt iets historisch me ook leuk (niet te precies want is tijdje geleden dat ik geschiedenis examen heb gedaan)
    Posts: Ben ik niet heel kritisch over, ik pas me vooral aan (ookal weet ik wel dat 1000 woorden voor mij overall te veel zijn, maar 600/800 haal ik meestal wel)
    Taal: Nederlands of Engels, heb geen voorkeur
    Extra: Basically hier boven al genoemd :)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2018 - 21:02 ]


    --

    Naam: Megan | Spellman
    Onderwerp: Liefste een OP. Ik hou van historische ORPG's, Sci-fi-achtige plots, Crime & drama. Ik ben atm ook geïnteresseerd in plots gebaseerd op Griekse mythologie of (dark) retellings van sprookjes. Vaak hoe meer drama, hoe beter! Alhoewel ik soms ook wel zin heb in een wat luchtiger verhaal. Basically, up for anything!
    Posts: Gemiddeld. Ik schrijf nooit super veel (1000 woorden lukt me bijna nooit) maar zal je ook zeker geen one-liners geven.
    Taal: Engels & Nederlands
    Extra: Ik schrijf het liefste vrouwelijke rollen maar ben altijd bereid om te dubbelen mocht jij ook een vrouw willen. En ik ben sowieso altijd in voor plots waar we meerdere personage's spelen! (:
    Ik ben vaak echt extra als we eenmaal een goed plot hebben — like, I will probably make a playlist for our characters and send you things that remind me of them.
    Oh en, ik ben een beetje een bezig bijtje maar be patient with me! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wil graag een ORPG, ‘t liefst met supernatural tendencies (witches / warlocks / shapeshifters / vampires / powers / et cetera). En wintervibes, nu we toch richting het seizoen gaan. Ik ben vooral in de weekenden actief maar doe m’n best tussendoor ook mee te denken en te schrijven.
          Send me a PM if you’re interested.


    Feel the fire, but do not succumb to it.