• [Algemeen] één op één RPG's


    Writers aren't exactly people ———
    they're a whole bunch of people trying to be one person.


    Allerliefste Q'ers —
    Hierbij de geheel vernieuwde versie van het één op één (oftewel, ORPG) topic — waar Q'ers elkaar kunnen vinden om samen te schrijven.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 13:32 ]


    ----

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 23:19 ]


    --

    Ik zoek opnieuw iemand om mee te ORPG’en. Ik doe graag onderwerpen zoals historisch, fantasie, drama, romantiek. En sta zeker open voor heel wat TV-serie/Bands/anderefandom gerelateerde onderwerpen. Ben in best veel thuis dus just ask! Mijn post zijn gemmideld rond de 700/800 worden maar dit kan meer of minder zijn. Ik ben elke dag wel ergens online dus zal heel actief posten, hoop iemand te vinden die dat ook is. Ik ben meest comfy met mannelijke (gay) rollen - however ben ik een kameleon en pas ik me ook zo aan. Voel je je geroepen stuur me een berichtje. : )

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 14:44 ]


    We're all mad here.

    M00NCHILD schreef:
    Ik zoek nog steeds iemand om mee te ORPG’en! Ik doe graag onderwerpen zoals actie, fantasie, drama, romantiek etc. Mijn post zijn gemmideld rond de 500/800 worden maar dit kan meer of minder zijn. Ik ben vrijwel elke dag online om te posten dus het zou fijn zijn als je ook vaak actief bent. Ook heb ik graag dat we samen actief een verhaallijn bedenken en dat je ook vooral in het begin actief bent (want anders gaat mijn motivatie van 100 tot 0 in een week :”)). En als laatste speel ik heel graag de vrouwelijke rol so if you’re still reading; please message me ^^


    Ik ben nog opzoek naar iemand die geïnteresseerd is in een apocalyps ORPG!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2019 - 16:07 ]

    Een bird box ORPG zou ook wel cool zijn


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Ik ben opzoek naar iemand die interesse heeft in een Riverdale/High school achtige orpg, let me know if you’re interested! (:


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

    Hi, there! Zoals jullie zien ben ik nieuw op deze website. Echter heb ik wel ervaring met ORPG's op andere websites. Ik heb hier en daar een paar punten die ik belangrijk vind voor een ORPG in een lijstje gezet. Zo is het ook duidelijker om te zien of je vind dat onze schrijfstijlen etc. bij elkaar passen!

    • Ik schrijf in de verleden tijd derde persoon. Ik vind het fijn als je in deze vorm kan schrijven, maar als je liever in een ander vorm/tijd schrijft vind ik dit ook niet heel erg.

    • Mijn posts zijn minimaal 300 en max 1000 woorden. Meestal schrijf ik rond de 500/600 woorden, maar het woordaantal ligt meestal ook aan mijn inspiratie of de situatie in de ORPG.

    • Ik schrijf in het Engels en Nederlands.

    • Actie, drama, fantasy, romantiek zijn de genres waar ik meestal over schrijf. Reallife vind ik ook prima mits het een interessante verhaallijn heeft. Victoriaanse tijdperk, post-apocalyptisch, crime, anime-based vind ik ook heel leuk. Ik sta natuurlijk ook open voor andere onderwerpen.

    • Mijn voorkeur gaat uit naar de vrouwelijke rol. Ik ben bewust van het feit dat velen het niet leuk vinden als deze rol geclaimd word. Maar het heeft geen nut als ik mijn voorkeur ga weerhouden.

    • Good communication is key.

    • Ik vind het belanrijk dat er van beide kanten actief wordt nagedacht over de verhaallijn.

    • Ik ben zelf vrij vaak online dus het zou heel fijn zijn als je minimaal één keer per dag kan posten, op uitzonderingen na ofcourse.

    So if you're still interested, mail me!

    Ik heb twee verschillende soorten ideeën die ik graag om wil zetten tot een orpg. Ik heb deze in het verleden met iemand anders gedaan, het leek me erg leuk om weer 1 van deze twee uit te werken. Mocht er interesse zijn, dan hoor ik het graag!

    Ik sta natuurlijk zelf ook open voor andere ideeën.

    Op zoek naar iemand om een orpg mee te doen! Iemand die het wel serieus neemt en de tijd neemt om goede posts te zetten (gem. 800 woorden), een goed plot en verhaallijn uit te denken etc. En iemand die het niet erg vind dat er niet elke dag gepost wordt, maar verder wel actief blijft en enthousiast is.
    (Ik krijg het binnenkort weer veel drukker, maar ik denk dat ik dan alsnog wel 2x in de week zeker kan posten als het niet meer is.)


    A to the Z

    Ik zoek iemand voor een soort van 90 days to wed (te zien op tlc) orpg.

    ~ 20 jaar of ouder
    ~ het niet erg vind om 16+ te schrijven (denk aan drank drugs etc etc)
    ~ iemand die de mannelijke rol op zich wil nemen
    ~ het niet erg vind soms even te moeten wachten op een post

    [ bericht aangepast op 20 feb 2019 - 19:57 ]


    I love you 3000 <3

    Heyy! Ik heb echt zin in een leuke Harry Potter ORPG!

    - Ik schrijf zelf meestal de mannelijke personages.
    - Ik schrijf in de verleden tijd, dat hoef je zelf echter niet! Mij maakt het niet uit hoe je schrijft (:
    - Mijn rol zal waarschijnlijk een lullo-macho zijn van Slytherin, het maakt mij niet uit wie jouw rol is en in welk huis hij/zij zit.
    - 16+ vind ik zelf altijd wel leuk om te doen, dat hoeft natuurlijk niet als je daar zelf niets mee hebt.
    - Het aantal woorden verschilt altijd heel erg, het ligt er maar net aan hoeveel inspiratie en tijd ik heb en in welke situatie ze zitten.


    Lijkt een leuke Harry Potter ORPG jou nou ook wat stuur me dan zeker een GB (:

    groetjesss, Demi


    - thank you for existing -

    Achellois schreef:
    Ik heb twee verschillende soorten ideeën die ik graag om wil zetten tot een orpg. Ik heb deze in het verleden met iemand anders gedaan, het leek me erg leuk om weer 1 van deze twee uit te werken. Mocht er interesse zijn, dan hoor ik het graag!

    Ik sta natuurlijk zelf ook open voor andere ideeën.


    Ik ben nog steeds op zoek naar geïnteresseerde! (:

    Hi y'all,
    ik zoek er weer een orpg bij. Ik heb vrij weinig eisen, mijn posts kunnen tussen de 200 woorden en 1000 woorden variëren dus dat is net waar je voorkeur ligt. Man of vrouw maakt voor mij vrij weinig uit bij een leuk plot.
    Ik zou wel graag iets high-school ish doe maar als je een ander leuk idee hebt, geef gewoon een gil c:
    Enige échte eis is dat je wel minstens één keer per week terug kan schrijven, uitzonderingen daargelaten, we hebben het allemaal wel eens druk(ker) (:

    Hello,

    Ik ben op zoek iemand voor een tvd/vampires/witches/werewolfs orpg

    Graag iemand die
    -20 jaar of ouder
    - het niet erg vind om 16+ te schrijven (drank/drugs/geweld etc)
    -dubbele rollen wilt
    -het niet erg vind om af en toe even te moeten wachten life can be busy

    [ bericht aangepast op 20 feb 2019 - 20:00 ]


    I love you 3000 <3

    Hello, ben ik weer!

    Ik heb nog plek voor een orpg over en zoek dus iemand voor een cyborg/Android orpg.

    Graag iemand die
    -20 jaar of ouder
    - het niet erg vind om 16+ te schrijven (drank/drugs/geweld etc)
    -dubbele rollen wilt
    -het niet erg vind om af en toe even te moeten wachten life can be busy

    [ bericht aangepast op 17 maart 2019 - 12:01 ]


    I love you 3000 <3

    LOONA schreef:
    Hi, there! Zoals jullie zien ben ik nieuw op deze website. Echter heb ik wel ervaring met ORPG's op andere websites. Ik heb hier en daar een paar punten die ik belangrijk vind voor een ORPG in een lijstje gezet. Zo is het ook duidelijker om te zien of je vind dat onze schrijfstijlen etc. bij elkaar passen!

    • Ik schrijf in de verleden tijd derde persoon. Ik vind het fijn als je in deze vorm kan schrijven, maar als je liever in een ander vorm/tijd schrijft vind ik dit ook niet heel erg.

    • Mijn posts zijn minimaal 300 en max 1000 woorden. Meestal schrijf ik rond de 500/600 woorden, maar het woordaantal ligt meestal ook aan mijn inspiratie of de situatie in de ORPG.

    • Ik schrijf in het Engels en Nederlands.

    • Actie, drama, fantasy, romantiek zijn de genres waar ik meestal over schrijf. Reallife vind ik ook prima mits het een interessante verhaallijn heeft. Victoriaanse tijdperk, post-apocalyptisch, crime, anime-based vind ik ook heel leuk. Ik sta natuurlijk ook open voor andere onderwerpen.

    • Mijn voorkeur gaat uit naar de vrouwelijke rol. Ik ben bewust van het feit dat velen het niet leuk vinden als deze rol geclaimd word. Maar het heeft geen nut als ik mijn voorkeur ga weerhouden.

    • Good communication is key.

    • Ik vind het belanrijk dat er van beide kanten actief wordt nagedacht over de verhaallijn.

    • Ik ben zelf vrij vaak online dus het zou heel fijn zijn als je minimaal één keer per dag kan posten, op uitzonderingen na ofcourse.

    So if you're still interested, mail me!


    Ik ben op zoek naar iemand die een ORPG wil doen in de Victoriaanse tijdperk!