• [Algemeen] één op één RPG's


    Writers aren't exactly people ———
    they're a whole bunch of people trying to be one person.


    Allerliefste Q'ers —
    Hierbij de geheel vernieuwde versie van het één op één (oftewel, ORPG) topic — waar Q'ers elkaar kunnen vinden om samen te schrijven.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 13:32 ]


    Naam: Jason - Pharmaceutical
    Onderwerp: Hou het liefst van OP, lekker veel drama en over liefde. Thematisch hou ik erg van reeële dingen, historische gebeurtenissen, thriller; horror maar kan ook wel het 'supernatuurlijke' waarderen. Hou erg van aangepaste sprookjes, mythologische gebeurtenissen of andere fabeltjes. Als we het over fandoms hebben hou ik denk ik wel van dingen als Marvel; OUAT; GoT; HP kan ook nog wel en most of all RuPaul's DragRace lmao - vast wel meer maar hier kwam ik even op.
    Posts: Gemiddeld.
    Taal: Engels & Nederlands
    Extra: Ik kan me aan je wensen aanpassen. Ik ben namelijk gewoon op zoek om mijn schrijven kwijt te kunnen dus als je iemand zoekt mag je altijd een voorstel doen ook al denk je dat het niet aansluit. Natuurlijk heb ik wel mijn voorkeuren en schrijf ik het liefst als man en heb ik een grote voorkeur voor man op man. ;- )

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 15:18 ]


    We're all mad here.

    Naam:
    Papiliones/Filiz
    Onderwerp:
    1. Kerstverhaal. (Mij maakt het niet uit in welke tijd het wordt geschreven.
    2. Ex on the beach. (Winter edition)
    Posts:
    Ik zoek iemand die minstens 600 woorden of langere posten kan schrijven. Ikzelf kan makkelijk 1000/1500 woorden bereiken, als ik heel veel inspiratie en motivatie heb en anders blijf ik rond de 700/800 woorden.
    Taal:
    Nederlands.
    Extra:
    Ik zoek iemand die mij motiveert in schrijven en andersom. Dat we samen fangirlen over het verhaal, ideeën samen bedenken en met elkaar goed communiceren. Ik vind het niet erg om te wachten voor een post, aangezien je het dan druk hebt of er is iets tussen gekomen. Dat heb ik zelf ook, maar dat we wel regelmatig kunnen schrijven. Mannelijke of vrouwelijke rol maakt me niet uit. Stuur mij maar een berichtje als je interesse hebt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Naam: NotEnrique

    Onderwerp: OP: Ik zou graag iets middeleeuws willen doen, eventueel met wat fantasy erdoorheen. Ik ben geen fan van elfen en dergelijke, maar eerder wat donkerdere fantasy. Monsters, vampiers, weerwolven etc. Ik hou ook van hedendaagse paranormale verhaallijnen. Drama en spanning zijn zeker een optie, maar van humor en romantiek ben ik ook niet vies.

    Posts: Ik ben niet heel consequent in de lengte van mijn posts. Het hangt van het verhaal af en waar de plot zit, maar ik zorg ervoor dat mijn co-auteur zeker verder kan!

    Taal: Engels (als je tegen wat schoonheidsfoutjes kan) en Nederlands

    Extra: Ik heb met school niet altijd evenveel tijd, maar ik sta open voor herinneringsberichtjes en dergelijke. Ik ga ook nooit boos worden op de ander wanneer deze niet geregeld post, aangezien dat wat hypocriet zou zijn.


    Uh, I'm not dealing with this

    I’m looking for a good old cozy fall Harry Potter ORPG c:

    Anyone?

    Naam: Laura / Pixielisje
    Onderwerp: OP
    Posts: 600 min, gemiddeld 1000
    Taal: Voorkeur Nederlands, eventueel Engels.
    Extra: Nu SOTYs op z'n einde zijn ben ik opzoek naar nog een goede orpg om de leegte te vullen. Ik wil iemand die actief is en niet afhaakt (maar ja, ik snap het als je niet elke dag kan posten door school en omgekeerd zal dat ook niet zijn. Maar ik wil wel evenveel motivatie en enthousiasme terug, dus als je weet dat je het echt heel erg druk hebt liever niet).
    Thema's vooral fantasie, mythologie of geschiedenis (royalty, oorlog, society, ...). Originele personages, geen fanfiction! Eventueel wel historische personages. Ik ben niet zo voor hedendaagse, moderne en realistische settingen. Een hedendaags Londen met een mix van fantasie erin dan wel bijvoorbeeld, mits goed plot.
    Ik zoek een plot dat dramatisch is met veel conflictpotentieel. Liefst iemand die 18+ is om die thema's ook te schrijven. (Geweld, liefde, ...)
    Interesse? Zet wat in mn gb of stuur een pb :)


    A to the Z

    Naam:
    Papiliones/Filiz
    Onderwerp:
    1. Kerstverhaal. (Mij maakt het niet uit in welke tijd het wordt geschreven.
    2. Ex on the beach. (Winter edition)
    3. Iets totaal anders. (Dan mag je ook gewoon mij berichten.)
    Posts:
    Ik zoek iemand die minstens 600 woorden of langere posten kan schrijven. Ikzelf kan makkelijk 1000/1500 woorden bereiken, als ik heel veel inspiratie en motivatie heb en anders blijf ik rond de 700/800 woorden.
    Taal:
    Nederlands.
    Extra:
    Ik zoek iemand die mij motiveert in schrijven en andersom. Dat we samen fangirlen over het verhaal, ideeën samen bedenken en met elkaar goed communiceren. Ik vind het niet erg om te wachten voor een post, aangezien je het dan druk hebt of er is iets tussen gekomen. Dat heb ik zelf ook, maar dat we wel regelmatig kunnen schrijven. Mannelijke of vrouwelijke rol maakt me niet uit. Stuur mij maar een berichtje als je interesse hebt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Naam: Selena / Munis
    Onderwerp: Geen voorkeur
    Posts: Gemiddeld / Kort / Lang hoe korter de posts, hoe sneller ik erop kan reageren 🙄
    Taal: Nederlands
    Extra: Ik werk doordeweeks waardoor ik niet altijd tijd en/of zin heb om te schrijven. Daarom zoek ik iemand die het niet erg vindt om te wachten. Uiteraard geldt dat ook andersom ^^
    In mijn vrije tijd lees ik boeken of volg ik series — en dat is veel c: — dus ORPG ligt niet bij mijn prioriteit.

    Edit; Ben tijdelijk voorzien

    [ bericht aangepast op 27 jan 2019 - 21:45 ]

    Iemand die nog opzoek is naar een ORPG? Ik sta echt voor alles open. Stuur me maar een berichtje als je interesse hebt! :)


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Pixielisje schreef:
    Naam: Laura / Pixielisje
    Onderwerp: OP
    Posts: 600 min, gemiddeld 1000
    Taal: Voorkeur Nederlands, eventueel Engels.
    Extra: Nu SOTYs op z'n einde zijn ben ik opzoek naar nog een goede orpg om de leegte te vullen. Ik wil iemand die actief is en niet afhaakt (maar ja, ik snap het als je niet elke dag kan posten door school en omgekeerd zal dat ook niet zijn. Maar ik wil wel evenveel motivatie en enthousiasme terug, dus als je weet dat je het echt heel erg druk hebt liever niet).
    Thema's vooral fantasie, mythologie of geschiedenis (royalty, oorlog, society, ...). Originele personages, geen fanfiction! Eventueel wel historische personages. Ik ben niet zo voor hedendaagse, moderne en realistische settingen. Een hedendaags Londen met een mix van fantasie erin dan wel bijvoorbeeld, mits goed plot.
    Ik zoek een plot dat dramatisch is met veel conflictpotentieel. Liefst iemand die 18+ is om die thema's ook te schrijven. (Geweld, liefde, ...)
    Interesse? Zet wat in mn gb of stuur een pb :)


    Ben ik weer! Hit me up if you're interested
    Ik heb nog niet echt ideeën, tenzij een wereldoorlog setting of zo van een verpleger en een (getraumatiseerde) soldaat. Dus eventueel als dat je wat lijkt, anders we'll figure something out ;)


    A to the Z

    Hey, I'm back! Mijn vorige aanvraag staat op pg. 15, voor de geïnteresseerden. Er is één idee waarvoor ik er überhaupt eentje bij wil hebben, en dat is een middeleeuwsachtige ORPG. Om het te verklaren: ik heb een pairing die ik niet wil laten vallen, maar de RP is al langer dan twee jaar dood. Het is wel handig om erbij te vermelden, maar ik zal hierbij een vrouw spelen. Ik vraag niet om een mannelijk personage die volledig op hem lijkt, maar de geschiedenis hoort wel hetzelfde te zijn gezien dat hun band maakt. Als iemand hier interesse in heeft, alsjeblieft bericht me! En ja, beetje wanhopig hier.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Naam: Thessalhydra
    Onderwerp: Zo goed als alles. Ik kijk veel series, films etc, met uitzondering van overly romantic stuff. Ik vind het niet erg om een romantisch plot te hebben, maar daar moet het niet enkel om draaien. OG content is altijd welkom.
    Posts: Lang, ik schrijf zelf meestal posts van 600+ woorden.
    Taal: Nederlands, Engels.
    Extra: Ik schrijf het liefst met iemand die 18+ is, aangezien ik graag álles schrijf. Ik kan niet elke dag reageren. Het liefst gebruik ik zelf mannelijke personages, maar ik kan beiden, geen probleem.

    HMU als je een idee hebt, of pb me als je een voorbeeld wilt van iets wat ik geschreven heb.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2018 - 23:33 ]


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Ook ik ben weer opzoek naar een orpg maatje! Het onderwerp maakt me niet heel veel uit verder, ik vind veel dingen namelijk leuk en sta dus zowat open voor alles. (:

    Na het zien van de film to all the boys i have loved before lijkt het me heel erg leuk om een orpg te hebben met een soortgelijke plot/onderwerp, ik zoek iemand die

    - begrijpt dat het leven soms drukker kan zijn dan gedacht /gepland
    - de mannelijke rol op zich wil nemen (het lijkt me namelijk erg leuk om in een plot zoals dit de vrouwen rol op me te nemen)
    - 20 jaar of ouder is
    - geen problemen heeft met 16+ (inverband met drank drugs etc etc)
    - van veel drama houd

    [ bericht aangepast op 1 jan 2019 - 23:50 ]


    I love you 3000 <3

    Never mind (verkeerde account)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2019 - 16:35 ]