• [Algemeen] één op één RPG's


    Writers aren't exactly people ———
    they're a whole bunch of people trying to be one person.


    Allerliefste Q'ers —
    Hierbij de geheel vernieuwde versie van het één op één (oftewel, ORPG) topic — waar Q'ers elkaar kunnen vinden om samen te schrijven.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 13:32 ]


    Naam: Stephanie / Markle
    Onderwerp: OP / Romantiek / Drama / Voetbal / Misschien misdaad.
    Posts: Mijn posts schommelen meestal wel tussen de 500 en 600 woorden, maar dat kan ook minder of meer zijn, het ligt net aan mijn inspiratie op dat moment.
    Taal: Nederlands, en misschien dat ik ook wel eens Engels wil proberen though.
    Extra: Het liefst schrijf ik de vrouwelijke kant van het verhaal, en omdat ik het toch altijd wel leuk vind om ook de mannelijke kant belicht te zien, zoek ik eigenlijk iemand die het geen ramp vindt om de mannelijke rol op zich te nemen.


    Faith is everything.

    Ik ben ook nog steeds op zoek! (:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2018 - 17:59 ]

    Naam: Louise / LuxaFlex
    Onderwerp: Fantasy, drama, romantiek, thriller, kostuum-drama, en open voor andere onderwerpen
    Posts: Lang
    Taal: Nederlands, eventueel Engels
    Extra: Ik hou van langere stukken schrijven ook voor een langere tijd.


    Aan niets denken is ook denken.

    —— Korea
    Onderwerp: OP — Drama / Fantasy / Misdaad & Thriller / Romantiek (staat eventueel open voor eventuele fandom — bespreekbaar)
    Posts: Lang — op z'n minst vanaf de 1000 w en verder.
    Taal: Nederlands / Engels.

    Is er iemand die eventueel een ORPG wil aangaan met mij? Ik zou wat meer willen groeien hierin, in het (creatieve) schrijven en wat afwisseling.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2018 - 22:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Naam: Naestivate
    Onderwerp: Disney (especially The Beauty and the Beast), Riverdale, 13 Reasons Why, OP -- Drama, Romantiek,
    Posts: Lang
    Taal: Nederlands
    Extra:

    Naam: Liesje / Cipher
    Onderwerp: OP - ik heb al een tamelijk specifiek idee voor de setting, maar sta open voor alle input ^^
    Het zou om een futuristische, onbestaande stad gaan, die wordt geteisterd/geregeerd door criminele bendes. Er zijn drie grote bendes - die eventueel wel samenwerken of onder één leider/leiders staan - de cats, mensen met kattenmaskers die zich bezighouden met corruptie, witwassen en andere 'hogere' vormen van de criminaliteit, de bunnies, mensen met konijnenmaskers die zich bezighouden met straatcriminaliteit (drugs & geweld), en de VIER: vier gasten met een leeuwen-, vossen-, varkens- en wolvenmasker. Zij houden zich bezig met gewapende overvallen op banken, huizen etc. Zij worden het meest gevreesd, omdat ze nog nooit gepakt zijn, altijd zwijgen (werken met een soort gebarentaal en gedrukte kaartjes) en niet vies zijn van (dodelijk) geweld als dat nodig is. Het futuristische zou vooral in de gadgets zitten, zoals geavanceerde maskers en beveiligingssystemen, gewoon zodat alles eigenlijk wel mogelijk is (: De stad zie ik een beetje zoals Gotham zonder Batman. Ik zou - obviously, haha - iets met de VIER willen doen.

    Posts: Het hangt er een beetje vanaf hoeveel inspiratie ik heb en hoeveel er te vertellen valt in één post. Ik wissel dus gemakkelijk wel eens af. Langer dan 500 vind ik wel al moeilijk om dat regelmatig te doen.
    Taal: Nederlands of Engels, maakt niet uit.
    Extra: Ik heb een tamelijk druk leven met jeugdwerk, stages en ander schoolwerk, dus soms ben ik eens enkele dagen 'weg'. Ik vind het niet erg als je mij komt lastigvallen om te posten (: Ik heb zelf ook wel geduld, maar zal na een tijdje ook iets komen vragen. Dat is niet om op te jagen, maar gewoon om het te weten ^^

    [ bericht aangepast op 19 juli 2018 - 12:08 ]


    Mhm?

    Naam: Kisshoten/Filiz
    Onderwerp:
    Ik heb wel zin om een temptation island ORPG te doen of een soort The 100/space versie ORPG. Iets anders mag natuurlijk ook. Als er maar veel drama en romantiek in zit. ^^
    Posts:
    Minstens 500/600, maar ik kan ook veel langere posten schrijven. Het liefst iemand die ook wat langere post kan schrijven. (:
    Taal: Nederlands
    Extra:
    Ik kan mannen posten doen, maar ook vrouwelijke. Mij maakt het niet veel uit. ^^ Stuur mij maar een berichtje als je interesse hebt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Het is vakantie dus hier ga ik me ook maar eens in mengen.
    Naam: Madelon (Maddie) / TAEGl OASlS
    Onderwerp: OP / Drama / Romantiek / Avontuur / Horror / Kpop / Marvel (zowel series als films) / Superpowers / Disney
    Posts: Gemiddeld, maar als ik gemotiveerd ben kan ik er ineens een lange uit knallen.
    Taal: Ik heb heel lang 'Nederlands geschreven, Engels gesproken' gedaan but that's not doing it for me. Dus het liefst volledig in Engels c:
    Extra: Hoe vet zou een RPG in het Jessica Jones universe zijn!? Also- een soort spin-off Riverdale lijkt me ook geweldig.
    Fandoms waar ik over kan schrijven:
    Sherlock
    Doctor Who
    Divergent
    Black Mirror
    The Hunger Games
    Riverdale
    American Horror Story
    Orphan Black
    Harry Potter (ish, maar ik kan me inlezen)
    Dynasty

    [ bericht aangepast op 29 nov 2018 - 11:02 ]


    What’s tasty in Busan?

    Naam: xJess / Jess / Jessica
    Onderwerp: OP / Drama / Romantiek / Horror / Fantasy / Fandoms
    Posts: Geen verplicht aantal woorden per post, graag wel meer dan 200.
    Taal: Nederlands
    Extra: Gooi al je ideeën maar, ik sta voor veel open. Geschiedenis is alleen niet mijn favoriet. Samen brainstormen kan ook :')
    Je bent niet verplicht dagelijks te reageren, ik reageer zelf soms ook dagen niet maar ik kan ook erg enthousiast zijn (maar ik ga je niet stalken om reacties)


    Naam: BabyIon
    Onderwerp: avangers, marvel, agends of shield kind of things
    Posts: Gemiddeld Lang
    Taal: Engels / Nederlands
    Extra: Ik zoek iemand die lange posten schrijft en het niet erg vind dat ik niet elke dag kan schrijven en dus geduldig is.


    I love you 3000 <3

    Ik heb best veel tijd voor handen nu omdat het vakantie is dus ik wil er gerust nog een orpg bijdoen
    Zie mijn lijstjes eerder in dit topic
    Hoe meer drama hoe beter hehe
    Ik heb wel zin in fantasy en iets van villain-drama-gedoe


    A to the Z


    Naam: Joy_20x
    Onderwerpen: Fantasy, science fiction, teen drama, romantiek, horror en history zijn mijn lievelingsgenres. Echter sta ik altijd open voor andere voorstellen.
    Lengte: Ik post meestal stukken vanaf 600/700 woorden die uit kunnen lopen tot 1000/1100 als ik erg veel inspiratie heb. Ik verwacht niet dat iedereen zulke lange stukken schrijft maar zou het wel fijn vinden om een partner te hebben die de 700 makkelijk kan halen.
    Taal: Nederlands
    Extra: Ik heb een lichte voorkeur voor de vrouwelijke rol maar ik sta eigenlijk altijd open voor dubbelrollen. Op deze manier kunnen we beide de rol van voorkeur spelen.

    Ik heb het de aankomende tijd redelijk rustig en zal dan ook meerdere keren per week kunnen posten. Ik zoek iemand die actief is en graag mee denkt over leuke toevoegingen aan het verhaal. Ik snap dat er soms dingen tussen kunnen komen, dat heb ik ook maar ik zoek iemand die dat dan wel laat weten. De communicatie tussen ons vind ik dan ook erg belangrijk!
    Stuur me een berichtje als het je wat lijkt!

    [ bericht aangepast op 19 april 2019 - 16:43 ]

    Naam: Necessity
    Onderwerp: ik ben wel op zoek naar een Post-Break up RPG ^^ oftewel: we hebben elkaar sinds een super pijnlijke break up niet meer gezien en door omstandigheden komen we onverwacht weer in elkaars leven en PIJN.
    Posts: gemiddeld/Lang
    Taal: Engels of eventueel Nederlands. De voorkeur gaat wel naar Engels.
    Extra: ik speel graag mannen. Ik heb al wat eventuele suggesties voor situaties maar sta zeker open voor eigen inbreng. Via de chat me benaderen heeft waarschijnlijk geen zin want ik vergeet vaak te kijken :') GB/pb werkt wel.


    Voorzien!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2018 - 22:47 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    RubyGray: Muziek/bands, fantasie, magie, talentenschool, sci-fy, Disney, filmwereld en vast nog veel meer waar ik nu even niet op kom. Ik sta voor veel onderwerpen open dus stuur gerust een berichtje en dan komen we er vast samen uit :) Posts: gemiddeld/lang. Taal: Nederlands.

    Ik heb een voorkeur voor het spelen van een vrouwelijke rol dus ik ben opzoek naar iemand die het leuk vindt om een mannelijke rol te spelen ^^

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 0:48 ]

    Het is zoooo lang geleden dat ik tijd heb gehad hiervoor, maar ik heb het gemist dus besloot me eens aan te melden!

    Naam: Michelle / poshlost Welkin
    Onderwerp: Disney, Sci-Fi, Suits, Reality/Highschool zulk soort, Marvel, Mythologie, Geschiedenis, Fantasie, Tokio Hotel (Ja, we bestaan nog! haha), Hemel/Hel/Gods Creatures idee.
    Posts: Gemiddeld / Kort / Lang
    Taal: Engels / Nederlands
    Extra: Ik vind het niet erg om iets langer te moeten wachten op posts, maar overall ben ik meer van het frequente posten. Posts hoeven geen boekwerken te zijn, maar gemiddeld zo'n 250 woorden vind ik wel fijn!
    Qua personages vind ik het niet erg om man/vrouw/non-binary/whatever te spelen, of meerdere personages! Ik steek wel moeite in het creëren van een, en ik vind het fijn als de ander dat ook doet.
    Ik vind het niet erg om samen een idee te bedenken, maar sta ook open voor compleet uitgewerkte ideëen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2018 - 15:09 ]


    tya