• [Algemeen] één op één RPG's


    Writers aren't exactly people ———
    they're a whole bunch of people trying to be one person.


    Allerliefste Q'ers —
    Hierbij de geheel vernieuwde versie van het één op één (oftewel, ORPG) topic — waar Q'ers elkaar kunnen vinden om samen te schrijven.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 13:32 ]


    Inara schreef:
    WANTED

    Een persoon die interesse heeft in een ORPG;
    - Nederlands of Engels
    - Mediumlange tot lange posts
    - 16+ thema's
    - Horror, thriller, sci-fi, post-apocalyptisch, etc.

    Reward: Mijn eeuwige liefde

    PM me.


    Interesse!


    Ik sta ook open voor een ORPG, stuur maar een pb (:

    Note: Ik ben geen fan van fantasy/middeleeuwen.. Dat soort zaken


    Faith is everything.

    Iemand zin in een the girlfriend experience orpg?


    I love you 3000 <3

    Ik ben op zoek naar iemand die een ORPG met mij wil doen. Dat zal mijn eerste keer zijn, ik wil het super graag leren en sta ervoor open. Ik ben het meest geintresseerd in fantasy, sci fi, thriller, supernatural etc.
    Ik heb vele fandoms, en heb vooral veel boeken gelezen en films gezien. Series kijk ik wat minder, ik heb teen wolf gezien, kijk supernatural en heb een beginnetje gemaakt aan the 100, vampire diaries, stranger things en 13 reasons why. Ik heb echter nooit verder gekeken en ben dat ook niet van plan bij die eerste twee.
    Zelf ben ik 17, bijna 18, jaar oud en ik zit in 6 vwo. Best wel druk dus, maar ik denk dat ik dit er wel bij kan proppen. Het lijkt me namelijk ook positief voor school, voor betogen etc.
    Als iemand graag in het engels wilt schrijven, wil ik dat ook wel doen, daar heb ik niet heel veel moeite mee.
    Graag wat begrip en begeleiding, omdat het de eerste keer is en ik graag wil leren
    Stuur me aub een dm :)


    Follow the spiders? Why couldn't it be "follow the butterflies"? Ron Weasley

    Na een zeer lange tijd weg te zijn van Q, leek het mij ook weer eens leuk om open te staan voor nieuwe ORPG's! (:


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

    Nali schreef:
    Na een zeer lange tijd weg te zijn van Q, leek het mij ook weer eens leuk om open te staan voor nieuwe ORPG's! (:


    Ik heb wel zin in een orpg! Maar is wel de eerste keer dat ik dat doe, dus als je liever iemand meer ervaren hebt begrijp ik dat! Ik heb wel al ervaring met schrijven op andere sites :)


    A to the Z

    Allerliefste Q.'ers die regelmatig gebruik maken van het ORPG topic —
    Na een korte afwezigheid en veel drukte, ga ik dit topic eens weer onder de loep nemen en het netjes bijhouden (mijn taak als TS doh). Nu heb ik alleen het volgende: ik vind het huidige systeem echt totaal niet efficiënt. Het zou (in mijn ogen) handiger zijn als ik een overzicht zou maken van de aanvragen die worden gedaan, in plaats van iedereen bij categorieën plaatsen.

    Mijn voorstel:
    Ik gooi heel de beginpost om en maak een nieuwe beginpost met de volgende opzet:

    *** tekst tekst tekst bla bla bla ***
    OPROEPEN

    Naam: *Naam* / *Username*
    Onderwerp: *Fandom / Whatevs*
    Posts: *Gewenste lengte van de posts*
    Taal: *Engels / Nederlands / Japans / What you want*
    Extra: *Hoognodige zaken die je nog wil benoemen*

    De oproepen worden na twee weken automatisch verwijderd óf ze worden verwijderd als de zoeker zo lief is om door te geven dat er iemand is gevonden.


    WHAT DO YOU GUYS THINK?


    Jaa dat is overzichtelijker denk ik!


    --

    Naam: Sofie / Cami
    Leeftijd: 23
    Onderwerp: OP / Harry Potter / The Vampire Diaries / drama / psychologisch / romantiek
    Posts: middel tot lang
    Taal: Engels / Nederlands

    (:
    Stuur me een pbtje als je interesse hebt, ik hoor het graag!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 16:55 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik denk dat dat een stuk overzichtelijker is inderdaad!


    Follow the spiders? Why couldn't it be "follow the butterflies"? Ron Weasley

    Spideyman schreef:
    Jaa dat is overzichtelijker denk ik!


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eh, ik volg het niet helemaal denk ik? Maar dat zie ik dan vanzelf wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aisa schreef:
    Eh, ik volg het niet helemaal denk ik? Maar dat zie ik dan vanzelf wel.


    Als je een ORPG zoekt dan plaats je een oproep (met het lijstje) en die oproep wordt voor twee weken in het begintopic geplaatst. Dus voortaan zie je in de beginpost alleen actuele oproepen.


    Ik denk wel dat het werkt al heeft mijn voorkeur zoals het is. Je kunt nu heel erg makkelijk zoeken naar onderwerpen waarover. Als je dat niet meer hebt moet je van iedereen het lijstje door gaan spitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik denk wel dat het werkt al heeft mijn voorkeur zoals het is. Je kunt nu heel erg makkelijk zoeken naar onderwerpen waarover. Als je dat niet meer hebt moet je van iedereen het lijstje door gaan spitten


    Daarvoor kan je altijd CTRL+F gebruiken en dan de gewenste fandom / genre. (:
    Het is meer dat in de vorige lijst alles en iedereen er in stond, terwijl bij lange na niet iedereen een ORPG zocht. Daarbij was het een pain in the ass om bij te houden. (':