• [Algemeen] één op één RPG's


    Writers aren't exactly people ———
    they're a whole bunch of people trying to be one person.


    Allerliefste Q'ers —
    Hierbij de geheel vernieuwde versie van het één op één (oftewel, ORPG) topic — waar Q'ers elkaar kunnen vinden om samen te schrijven.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 13:32 ]


    Naam: Jessica - Lullaby
    Leeftijd: 19 jaar
    Onderwerp: Fantasy, romantiek / liefde, drama, alles behalve middeleeuws is prima. Fandoms ook.
    Posts: 100+ woorden is prima voor mij. Ik kan ook makkelijk de 1000 woorden halen voor liefhebbers.
    Taal: Nederlands

    Naam: Annamarie /Xaeope
    Onderwerp: OP met als plot twee dronken vreemde mensen trouwen met elkaar in Vegas
    Posts: Gemiddeld / Lang
    Taal: Nederlands (Engels gesproken)
    Extra: graag iemand vanaf 17 a 18 jaar, manxvrouw of vrouwxvrouw mag alle twee

    Heb al iemand gevonden

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 22:22 ]


    I love you 3000 <3

    Naam: Laura - Pixielisje
    Leeftijd: 19 jaar
    Onderwerp: Fantasy, geschiedenis, (griekse) mythologie (eigenlijk op zoek naar iemand die echt die thema's wil doen)
    Posts: Niet echt een voorkeur. Liefst niet hele korte, want ik zou wel graag in een story werken.
    Taal: Nederlands, Engels


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Naam: Laura - Pixielisje
    Leeftijd: 19 jaar
    Onderwerp: Fantasy, geschiedenis, (griekse) mythologie (eigenlijk op zoek naar iemand die echt die thema's wil doen)
    Posts: Niet echt een voorkeur. Liefst niet hele korte, want ik zou wel graag in een story werken.
    Taal: Nederlands, Engels


    Die onderwerpen wil ik altijd wel doen, haha. Als je eventueel interesse hebt om een orpg te doen, dan kan je mij pb'en. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Naam: Gabriëlle / Ambivalence
    Onderwerp: Ik sta overal voor open, wel met onbekende personen.
    Posts: Gemiddeld tot lang. Voorkeur gaar uit naar story.
    Taal: Nederlands of Engels.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam: Irma/Tubbietoost
    Onderwerp: Harry Potter met zelfbedachte karakters of OP, zelf denk ik aan iets van school, vakantie of iets dergelijks.
    Posts: Maakt me niet uit.
    Taal: Nederlands
    Extra: Mijn eerste ORPG.. Dus ik ga mijn best doen...;)


    The thing you do mean something to people -Ncis


    Naam: Anne/Spideyman
    Onderwerp: Ik zou het liefst iets willen als OUAT of in iedergeval sprookjes (AU, of met een twist?) en daarbij heeft Peter Pan weer voorkeur, maar ben vrij goed bekend met sprookjes. Maar als je andere ideeën hebt rondom Marvel, TVD of Harry Potter sta ik daar ook altijd voor open!
    Posts: Rond de 500 woorden? Ik kan 1000 woorden schrijven of 200 maar zolang de posts goed zijn is het meestal wel minimaal 500
    Taal: Nederlands en Engels, sta open voor beide


    --

    Naam: Nicole / Nali
    Onderwerp: OP / Drama / Romantiek / Voetbal / Middeleeuwen / Misdaad
    Posts: Gemiddeld / Lang
    Taal: Nederlands

    [ bericht aangepast op 17 april 2018 - 11:03 ]


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

    Naam: IrishNialler / Yvonne
    Onderwerp: Shadowhunters / Mortal Instruments / Cast van Shadowhunters
    Posts: Kort / Gemiddeld
    Taal: Nederlands


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Naam: Firewood / Nova
    Onderwerp: Ik wil een Sons of Anarchy related ORPG, maar zonder de bestaande cast. Dat we onze eigen bikerclub en verhaal en zo bedenken. (:
    Posts: Gemiddeld tot lang, denk ik? Minimaal 500 woorden en ik kan eventueel tot 1000 gaan, ligt eraan hoe het gaat.
    Taal: Nederlands.
    Extra: Ik wil het schrijven in een story. Plus het liefst iemand die geen problemen heeft met dubbelrollen en rollen van minimaal 25 jaar.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2018 - 21:43 ]


    — I was lightning before the thunder —

    Naam: Mandy / Cailloux
    Onderwerp: OP / vampieren / middeleeuwen / the 100
    Posts: Gemiddeld / Lang
    Taal: Nederlands - eventueel Engels gesproken
    Extra: graag in story, dubbele rollen, rollen van minimaal 20


    It's still magic even if you know how it's done!

    Naam: Nova / Firewood
    Onderwerp: Een groepje geduldige, behulpzame dames van 20 + die graag willen schrijven en samen openstaan om een leuk idee te bedenken en deze uit te breiden.
    Posts: Gemiddeld / Lang.
    Taal: Nederlands.
    Extra: Story / Maybe dubbelrollen (zal besproken worden) / Rollen minimaal 20 jaar / 4 of 5 personen of zo?


    — I was lightning before the thunder —

    Naam: Qrystallized
    Onderwerp: Fantasie, romantiek, actie, avontuur, survival, anime, movie/book-based, van alles.
    Posts: Gemiddeld / Lang
    Taal: Engels/Nederlands
    Extra: Graag iemand die met mij actief wilt nadenken over een goed verhaallijn en iemamd die het niet erg vind om de mannelijke rol op te nemen. (Please don't kill me) (blush)

    Naam: Chloë (Sempre)
    Onderwerp: Historisch, fantasy, romantisch, drama, mythen en sagen, avontuur, detective etc. Ik sta voor heel veel open.
    Posts: Gemiddeld - lang
    Taal: Bij voorkeur in het Engels
    Extra: Ik speel graag één rol. Mannelijk of vrouwelijk hangt dan af van het verhaal, maar ik verwacht wel dat de ander er open voor staat om zelf ook een man te spelen. Daarnaast hoop ik op iemand die schrijft wanneer hij/zij zin heeft en het niet erg vindt als er niet dagelijks gepost wordt. Ideeën uitwisselen vind ik ook leuk tijdens het RPG.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Cailloux schreef:
    Naam: Mandy / Cailloux
    Onderwerp: OP / vampieren / middeleeuwen / the 100
    Posts: Gemiddeld / Lang
    Taal: Nederlands - eventueel Engels gesproken
    Extra: graag in story, dubbele rollen, rollen van minimaal 20

    De mijne mag van de lijst af (A)


    It's still magic even if you know how it's done!