• [Algemeen] één op één RPG's


    Writers aren't exactly people ———
    they're a whole bunch of people trying to be one person.


    Allerliefste Q'ers —
    Hierbij de geheel vernieuwde versie van het één op één (oftewel, ORPG) topic — waar Q'ers elkaar kunnen vinden om samen te schrijven.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 13:32 ]


    Hiya! Ik ben nog nieuw hier en heb nog nooit een ORPG gedaan. Ik wilde eigenlijk meedoen aan een RPG maar ik zie niets leuks voorbij komen dus probeer ik het hier maar
    Het liefst met iemand die langere stukken wilt schrijven met wat oudere personages (20+ minstens) genre maakt me niet heel veel uit, ik kijk de meeste films en series wel


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Heeft iemand zin om een (OP) romantische middeleeuwse (kerst)verhaal te orpgen? ^^ Liefst iemand die gemiddeld/lange teksten schrijft.


    One Who Travels A Higher Path.

    Dalnim schreef:
    Heeft iemand zin om een (OP) romantische middeleeuwse (kerst)verhaal te orpgen? ^^ Liefst iemand die gemiddeld/lange teksten schrijft.


    Altijd wel. Ik heb gister een post voor een RPG hier geschreven als je wilt weten hoe ik schrijf.


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Thessalhydra schreef:
    (...)

    Altijd wel. Ik heb gister een post voor een RPG hier geschreven als je wilt weten hoe ik schrijf.


    Stuur mij maar een privé bericht. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ben op zoek naar iemand die interesse heeft in een shadowhunter (cast) of One Direction ORPG heeft. Ik schrijf vaak kort maar gemiddeld lukt ook wel redelijk.

    Stuur mij maar een pb of chat als je hier zin in hebt. Ik ben erg open minded


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hoihoi,

    een tijdje terug had ik me hier al ingeschreven en ik ben weer echt op zoek naar ORPG'S. Ik ben wel wat sporadisch online maar met bedrust tot 22 december is het wel zo leuk om eens wat te kunnen schrijven :)

    Ik vind eigenlijk bijna alles prima en sta erg open voor van alles en nog wat, heb het enkel niet zo op RPG's die zich afspelen over 20 jaar ('moderne tijd') of echt de middeleeuwen maar bij een leuk plot sta ik daar ook voor open! Graag pb'en bij interesse.

    En ik ben zelf nog niet zo ervaren met quizlet (vooral het RPG gedeelte niet zo) dus graag daar wat begrip voor :)

    Heeft iemand zin in om een soort game of thrones achtig orpg te schrijven? Of een Romeinse tijd met gladiatoren/slaven orpg? Graag iemand die gemiddeld tot lang kan posten/schrijven.

    Als je interesse hebt, pb mij maar. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind het ook altijd leuk om een ORPG te doen. :)
    Categorieën die ik leuk vind zijn Actie, Avontuur, Disney, Drama, Fantasy, Historisch, Horror, Mythologie, OP, Piraten, Romantiek, Superkrachten, Supernatural, Thriller en Harry Potter

    Schrik niet van de twee forum posts, ik zat hier al eerder en weet hoe dit soort dingen werken. (:
          Ik heb eigenlijk echt zin in een ORPG in de koers van Reign, als in ladies-in-waiting en de drama die er afspeelt. Het hoeft echt geen Reign 2.0 te worden, gewoon simpelweg die koers eigenlijk. Ja, soms zal het historisch niet geheel kloppen, want ik ben geen historicus en ik vind dat we het wel lekker leuk moeten maken samen. Zelf zou ik graag de rol van een lady-in-waiting aan willen nemen.
          Oh ja, om het een en ander te voorkomen zou ik graag dubbelrollen voorstellen, dus beide 1 man en 1 vrouw zodat we lekker wat te schrijven hebben (en lekker veel vrijheid hebben qua verdeling). Ik heb geen voorkeur aan de lengte van stukken, maar kan wel wat langere stukken schrijven als mijn partner dat wil.
          Ten slotte start ik dit ORPG gelieve in een verhaal, zodat alles gemakkelijk terug te vinden is. (:
          Oh en ik ben zelf vijfentwintig jaar, ik kan begrijpen dat er niet al teveel mensen hier RPG'en rond die leeftijd, maar liever wel iemand boven de achttien, gewoon om wat beter op dezelfde lijn te zitten.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 11:15 ]


    — I was lightning before the thunder —

    Firewood schreef:
    Schrik niet van de twee forum posts, ik zat hier al eerder en weet hoe dit soort dingen werken. (:
          Ik heb eigenlijk echt zin in een ORPG in de koers van Reign, als in ladies-in-waiting en de drama die er afspeelt. Het hoeft echt geen Reign 2.0 te worden, gewoon simpelweg die koers eigenlijk. Ja, soms zal het historisch niet geheel kloppen, want ik ben geen historicus en ik vind dat we het wel lekker leuk moeten maken samen. Zelf zou ik graag de rol van een lady-in-waiting aan willen nemen.
          Oh ja, om het een en ander te voorkomen zou ik graag dubbelrollen voorstellen, dus beide 1 man en 1 vrouw zodat we lekker wat te schrijven hebben (en lekker veel vrijheid hebben qua verdeling). Ik heb geen voorkeur aan de lengte van stukken, maar kan wel wat langere stukken schrijven als mijn partner dat wil.
          Ten slotte start ik dit ORPG gelieve in een verhaal, zodat alles gemakkelijk terug te vinden is. (:
          Oh en ik ben zelf vijfentwintig jaar, ik kan begrijpen dat er niet al teveel mensen hier RPG'en rond die leeftijd, maar liever wel iemand boven de achttien, gewoon om wat beter op dezelfde lijn te zitten.


    Dit klinkt leuk! Ben alleen niet heel snel met stukken schrijven soms


    --

    Hey! Mijn naam is Laura. Ik zoek iemand om een ORPG mee te doen (dat is one on one is een story toch?) maar ben nieuw met Quizlet enzo, dus ik weet nog niet zo goed hoe dat orpg'en werkt. Ik roleplay super graag met een persoon en schrijf ook graag! Verder zijn er wel een aantal onderwerpen die ik leuk vind (zie hieronder) maar shoot your ideas! Ik zou ook graag mijn schrijven oefenen. Verder ben ik 18 jaar (EDIT; 19, waarom vergeet ik dat steeds haha) en student, maar ben wel actief (examens komen eraan maar rpgen is ontspanning voor mij dus ik verwacht nog altijd actief te zijn dan c:) . Ik zoek ook vooral iemand voor een rpg als schrijfbuddy, want als ik alleen aan iets werk heb ik vaak de neiging om het niet te doen (geen motivatie dan of uistellen, terwijl als je met twee bent dan schrijf je voor de ander ofc)
    Mijn favoriete thema's om over te schrijven zijn fantasy, mythologie (grieks en romeins), historisch (altijd up for history)

    Voor het lijstje hier in het topic:
    Pixielisje.
    Algemeen: actie, avontuur, drama, fantasy, historisch, man x man, mythologie, op, romantiek, superkrachten,
    fandoms : court of thorns and roses, game of thrones,

    [ bericht aangepast op 15 dec 2017 - 20:03 ]


    A to the Z

    Je mag mij overal uithalen in de beginpost. Ik heb hier helaas geen tijd meer voor.


    16 - 09 - '17

    Ik ben weer eens op zoek naar iemand die zin heeft in een ORPG, ik sta voor vrijwel alles open.

    Iemand zin in een 5sos orpg?
    Graag gemiddeld tot lange posten en twee rollen iemand van 18 jaar of ouder

    [ bericht aangepast op 26 dec 2017 - 11:39 ]


    I love you 3000 <3

    WANTED

    Een persoon die interesse heeft in een ORPG;
    - Nederlands of Engels
    - Mediumlange tot lange posts
    - 16+ thema's
    - Horror, thriller, sci-fi, post-apocalyptisch, etc.

    Reward: Mijn eeuwige liefde

    PM me.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:03 ]


    A girl who wonders.