• [Algemeen] één op één RPG's


    Writers aren't exactly people ———
    they're a whole bunch of people trying to be one person.


    Allerliefste Q'ers —
    Hierbij de geheel vernieuwde versie van het één op één (oftewel, ORPG) topic — waar Q'ers elkaar kunnen vinden om samen te schrijven.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 13:32 ]


    Ik ben Dot en ik ben needy.

    Ik zoek echt iemand voor een specifiek ORPG, met betrekking tot een serie (maar die hoef je niet gezien te hebben, gezien ik enkel het concept wil behouden. en die is simpel), maar ik wil ook echt iemand met wie ik erover kan praten, roddelen en kan "fangirlen" als het ware. ^^ Degene moet openstaan voor grof taalgebruik en eigenlijk andere 18+ onderwerpen.
          Het gaat over de serie Tidelands. Het speelt zich af in een klein dorpje in Australië en draait vooral om de Tidelanders — half mens, half siren. Ik had dus al een gedeelte van het concept in mijn hoofd, maar zoek eigenlijk iemand die zelf ook een beetje creatief is met zijn / haar rollen, waardoor we samen een storyline kunnen baseren rondom de personages in plaats van de personages eraan aanpassen. Als dat logisch klinkt voor je... contact me!

    p.s. dubbelrollen, for sure.

    Update; gevonden!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2019 - 15:52 ]


    • • •

    Ook ik ben weer op zoek naar iemand die zin heeft om een orpg te starten! Ik sta voor vrijwel elke onderwerp als genre open. Zelf heb ik verder nog geen verhaallijn in gedachten, maar ik sta zeker open voor ideeën als brainstormen! (:


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

    Hi y'all, ik ben heel specifiek opzoek naar een soort Gossip Girl orpg. Het gaat me dan vooral om de rijkeluis maar het idee dat iemand roddels verspreid vind ik ook heerlijk. I love drama dus daar moet je wel tegen kunnen (: Het is dan wel mijn idee de personages dus redelijk jong te maken, rond de 18.

    Geïnteresseerden, stuur me maar een berichtje! Ik kan niet garanderen dat ik meteen heel actief ben omdat ik even niet zo lekker in mijn vel zit maar ik hoop stiekem dat de focus op een dergelijke rpg me afleid C:

    Hi! Ik ben op zoek naar iemand voor een ORPG, obviously. Ik vind het niet erg om zowel fantasy of realistische RPG's te doen, maar mijn voorkeur gaat uit naar de laatste, hoewel ik ook wel een gave prompt heb voor fantasy. Ik doe het liefst iets met ''oudere'' personages, dus geen teens maar zeker 20+ :) Ik doe het liefst dubbelrollen of (als het maar een rol is) een vrouwelijk personage. Ik doe ze graag ook wel wat uitgebreider maken voor mezelf, en vind het ook wel fijn bij anderen!

    Ik heb wel enkele prompts klaarstaan voor als iemand interesse heeft (:


    Maybe and somehow won't make any good.

    Ik ben op zoek naar iemand die graag lange posts typt (500-2000 ong, liefs rond de 1000-1500) met wat diepgang. Liefst iets realistisch, maar dingen zoals vampiers etc vind ik ook wel leuk. Verboden liefdes hebben een voorkeur, maar niet noodzakelijk. Kan zowel Nederlands als in het engels.


    I needed to hate you to love me

    xJess schreef:
    Hi y'all, ik ben heel specifiek opzoek naar een soort Gossip Girl orpg. Het gaat me dan vooral om de rijkeluis maar het idee dat iemand roddels verspreid vind ik ook heerlijk. I love drama dus daar moet je wel tegen kunnen (: Het is dan wel mijn idee de personages dus redelijk jong te maken, rond de 18.

    Geïnteresseerden, stuur me maar een berichtje! Ik kan niet garanderen dat ik meteen heel actief ben omdat ik even niet zo lekker in mijn vel zit maar ik hoop stiekem dat de focus op een dergelijke rpg me afleid C:


    Still searching, andere onderwerpen mogen ook als je inspiratie voor een leuk onderwerp hebt (:

    Hihi!

    Ik ben opzoek naar iemand die zin heeft in een orpg omtrent het onderwerp voetbal, mocht er hier interesse voor zijn dan hoor ik het graag! (:

    Hii!

    Een zeer lange tijd geleden heb ik een account gehad op Q waar ik niet meer actief op ben. Nu heb ik inmiddels weer een nieuwe account waarmee ik graag het schrijven opnieuw weer wil gaan oppakken!

    Ik zoek iemand die ofcourse interesse heeft in het opstarten van een orpg. Qua genre ben ik erg gericht op drama, romantiek, misdaad, verboden liefde en etc. Echter sta ik ook voor heel veel andere genres als onderwerpen open! Mijn posts zijn meestal gemiddeld tot aan lang.

    xKarolien schreef:
    Ik ben op zoek naar iemand die graag lange posts typt (500-2000 ong, liefs rond de 1000-1500) met wat diepgang. Liefst iets realistisch, maar dingen zoals vampiers etc vind ik ook wel leuk. Verboden liefdes hebben een voorkeur, maar niet noodzakelijk. Kan zowel Nederlands als in het engels.

    Hi xKarolien,
    Het is een redelijk oud berichtje, maar ik wilde toch een reactie er op geven. Je hebt mijn aandacht getrokken hiermee. Hopelijk staat deze invitatie nog wel open.
          Het is wellicht goed om te weten dat ikzelf wat druk ben omtrent het ORPG en schrijven, omdat ik meerderen heb lopen. Als je geduld hebt voor de posts van mijn kant zou ik dat waarderen. Ik schrijf mijn posts graag van kwaliteit, niet alleen van kwantiteit.
          Kun je wellicht iets meer over jezelf vertellen (over waar je bijv het liefste over schrijft)? Ik kan dan zo een beeld scheppen voor de ORPG.

    Lucca.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hi! ;D

    Eens zien of de lieve mensen hier met mij zouden willen ORPGen. Ik typ het liefst wat langere posten, rond de 500 is iets wat ik als ongeveer minimum lengte fijn beschouw. Echter kunnen mijn posten zich soms uitbreiden tot 1500+wanneer ik een vlaag van inspiratie over mij heen krijg. En ik snap een keer een mindere inspiratie dag ook, heb ik ook wel eens. Al ben ik ook bereid om te wachten voor een tijdje vooraleer je weer eens kan en/of wil posten.
    Ik ben best breed met wat ik leuk vind. Realistisch, drama (veel drama), verboden liefdes, romantiek, actie, avontuur, misdaad, fantasy en ik ben vaak ook wel in om iets te proberen wat ik nog niet eerder heb gedaan.
    Ik kan in het Nederlands en in het Engels typen. ^_^

    Xx

    Hi all!

    Hoewel ik vrij nieuw ben op Quizlet zoek ik iemand ( of meerdere ) die het leuk lijkt om een orpg te starten. Ik ben niet geheel onbekend met het concept en weet hoe het verder in zijn werking gaat. Qua genres/onderwerpen sta ik voor vrijwel alles open: 18+, misdaad, romance, actie, middeleeuwen, avontuur, fantasie als realistisch, noem maar verder op. Mijn woordenaantal reikt vaak naar de 1000+ woorden toe, alhoewel dit de eerste paar beginnende posten vaak wat minder is. Natuurlijk sta ik verder ook open om samen enthousiast een verhaallijn te bedenken.

    Xx Nath

    xKarolien schreef:
    Ik ben op zoek naar iemand die graag lange posts typt (500-2000 ong, liefs rond de 1000-1500) met wat diepgang. Liefst iets realistisch, maar dingen zoals vampiers etc vind ik ook wel leuk. Verboden liefdes hebben een voorkeur, maar niet noodzakelijk. Kan zowel Nederlands als in het engels.


    Wie wil mag nog steeds een pbtje sturen :)
    Zou fijn zijn als ik eens de vrouw zou kunnen spelen, aangezien ik meestal de mannen doe.. Maar het is geen noodzaak, aangezien mannen me ook evengoed liggen :)


    I needed to hate you to love me

    Hi!

    Graag zou ik het schrijven weer op willen pakken, het liefste door middel van één of meerde ORPG's : - ) Afhankelijk van het verhaal en de specifieke setting schrijf ik meestal posts van 400 tot 1000 woorden, en soms langer dan dat. Qua genre heb ik niet direct een specifieke voorkeur - ik vind veel leuk en sta ook voor veel open - dus bericht me gerust als je een leuk idee hebt! En een ORPG gebaseerd op Harry Potter ben ik zeker altijd voor in : - ) Enkel schrijf ik geen 18+ inhoud.

    Het liefste schrijf ik in dubbelrol. Daarnaast vind ik het ook vaak leuk om bijfiguren te bedenken en vooral ook om samen nieuwe ideeën te bedenken en enthousiast te plotten : - ) Zelf schrijf ik in de derde persoon, verleden tijd, en in het Nederlands, maar ik vind het geen probleem als de ander dat niet doet. Hoe vaak ik schrijf hangt af van hoe druk ik het met mijn studie en andere hobby's heb, maar ik doe altijd wel mijn best om relatief snel te reageren en geef dan ook meestal een heads-up als dat niet lukt. Wachten vind ik niet erg. Ten slotte vind ik goede communicatie belangrijk.

    Ik hoor het graag als iemand samen zou willen schrijven, mail me gerust :)!

    liefs!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2019 - 22:42 ]


    Omnia mutantur, nihil interit

    Xadae schreef:
    Hi all!

    Hoewel ik vrij nieuw ben op Quizlet zoek ik iemand ( of meerdere ) die het leuk lijkt om een orpg te starten. Ik ben niet geheel onbekend met het concept en weet hoe het verder in zijn werking gaat. Qua genres/onderwerpen sta ik voor vrijwel alles open: 18+, misdaad, romance, actie, middeleeuwen, avontuur, fantasie als realistisch, noem maar verder op. Mijn woordenaantal reikt vaak naar de 1000+ woorden toe, alhoewel dit de eerste paar beginnende posten vaak wat minder is. Natuurlijk sta ik verder ook open om samen enthousiast een verhaallijn te bedenken.

    Xx Nath


    Mochten er nog geïnteresseerden zijn, ik sta nog steeds open voor nieuwe orpg's, (:

    hi iedereen.

    ik kom hier even langs omdat ik iemand zoek voor een 1x1 rpg. mis het hebben van goede rpgs echt enorm, aangezien ik al voor langere tijd niet meer gepost heb in een rpg die ik écht leuk vind.

    mijn interesses variëren enorm. het enige waar ik het wat lastiger mee heb zijn bovennatuurlijke plotten (vampiers, demons en weerwolven zijn nog net oké). verder typ ik enorm graag 16+ dingen, dus zoiets zou wel fijn zijn.

    ik zoek iemand die netjes kan typen en postlengten kan maken van minstens 300 woorden. bij voorkeur 500. doe maar een pbtje indien je interesse hebt. mocht je nog geen inspiratie voor een plot hebben, kan ik gerust mijn veel te lange lijst eens droppen. (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    you've got my heart on overdrive.