• Beginpost komt, tenzij iemand hem ergens toevallig heeft


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aire schreef:
    (...)

    Agreed 200%. De hele Northern plotline is NIET LOGISCH.

    ik moet even gaan liggen denk ik


    Klopt. Ik heb echt een beetje het idee dat the North het nieuwe Dorne gaat worden. De focus ligt zo op Daenerys & Jon en dan de oorlog met Cersei & The Night King dat ze de rest een beetje verwaarlozen of zo. ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    {MT}


    Credendo Vides

    Oh my god, the promo van 7x07


    JON AND DANY AND CERSEI AND JAIME AND TYRION ALL IN ONE SCENE.

    This either is going to go well, or all hell will break lose.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga volgende week maandag de seizoensfinale op groot scherm in de Pathe kijken ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tormienne schreef:
    Ik ga volgende week maandag de seizoensfinale op groot scherm in de Pathe kijken ;D


    Ik ook! Het wordt zo awesome :D


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik wilde ook maar álles is al uitverkocht :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Promo van 7x7


    OMG DE PROMO VOOR VOLGENDE WEEK 0.O
    Ik verwacht wat doden nu.
    Denk dat óf Dany óf cercei dood gaat. Jon zie ik wel blijven leven (hoop ik) omdat ik het vaag vind als hij twee keer dood gaat -.-
    Aan de ene kant denk ik dat Cercei een héél slim plan heeft bedacht, ze zag er in de promo zo relaxed uit. Dany & co hebben volgensmij geen strak plan, dus ik denk dat er wat doden gaan vallen... Ik hoop dat er iets schokkends/plottwist/onverwachts gaat gebeuren eigenlijk, is al lang niet meer gebeurd (de draak was te verwachten vond ik...).
    Ik denk ook dat Yara dood gaat, het ziet er niet zo best uit voor haar.
    Oh, en om een of andere rede denk ik dat Sansa in seisoen 8 dood gaat. Ik vind het allemaal stroef verlopen in winterfel... En ik wil weten van littlefinger wilt bereiken.

    ZO VEEL ZIN ALLEEN MOET IK NOG 3 (of 4) DAGEN LANGER WACHTEN :(

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 15:53 ]


    "We Watch, we Listen and we Remember." - Winter is coming...

    Pffff ik vind het zo stom dat al die pathé dingen ook zo ver weg zijn. Nouja ik was sowieso te laat met die zooi, want ik zag het te laat haha. Verdorie.

    Ik heb gister de laatste twee afleveringen gezien en moet dit even kwijt want HOE dacht Jon en Dany en die anderen ooit dat dit een goed plan was?
    Klaagt Jon er niet de héle tijd over tegen Daenerys dat de White Walkers zo onverslaanbaar zijn? Waarom gaan ze dan met z'n, wat is het, tienen op weg om zo'n ondood persoon te halen? Lijkt me niet een heeeel steady plan maar oké, het is soort van goed gegaan behalve dat die draak dood is (waar ik ook vrij boos over ben). Ben heeel benieuwd naar de finale want het hele plan om met Cercei te meeten lijkt me ook niet echt solid. Daar gaat sowieso wat fout.


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Ik denk niet dat Daenerys dood gaat gaan, eigenlijk. Die heeft nog een rol te spelen, net zoals Jon. Voor Tyrion en Jaime ben ik heel bang, net zoals voor de rest van wie daar aanwezig is (Jorah, the Hound, Brienne, Podrick (stel je voor dat die doodgaat, dan komen we nooit te weten wat die met die prostituees gedaan heeft. :D)). Cersei kan dood gaan, ik weet het niet, ik durf het niet echt te voorspellen, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Meh, gezien de personages die ze dit seizoen hebben laten sterven, denk ik toch dat het grote gros van de "herkenbare" personages in leven gaat blijven tot seizoen 8. Ik hoop dan wel ergens dat het er in seizoen 8 heel heftig aan toe gaat, want qua geloofwaardigheid (van de 7 die tegen honderden vochten hebben het er toch 6 overleefd, vind ik wel een iets te hoog cijfer voor GOT okay er waren die 2 random wildlingen maar ik had maar door dat die er waren toen ze stierven) gaat dat wel beter zijn als ze tegen al die wights (en een fucking Ice Dragon) gaan moeten standhouden. En ik hoop ook dat het Winterfellplot nog opgelost wordt. Dorne2.0 kan ik niet aan :')

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 22:04 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    De season 7 soundtrack is nu uit!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nu moeten we twee jaar wachten. Lol. Rip.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Omygoooooooood deze aflevering. Ik vond hem zeer frustrerend om de één of andere reden. :')

    Ik weet niet goed wat ik van deze aflevering moet denken. Ik vond een groot deel wel voorspelbaar, en de rest leek wat rond de pot te draaien ofzo. Lol'd though when Daenerys technically did ride a dragon north.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."