• Beginpost komt, tenzij iemand hem ergens toevallig heeft


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    DEZE HELE AFLEVERING HAS ME SHOOK!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    THAT ENDING OMGGG
    ong 7 minuten voor 'dat einde' dacht ik van: okay er is al veel gebeurd, maar toch mis ik iets dat zegt: 'seizoenfinale' en dan BOEM, I WAS NOT DISAPPOINTED OMFG ASDFGHJKL


    -

    Verkleurd schreef:
    Nu moeten we twee jaar wachten. Lol. Rip.

    >_<


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    OKE.

    - Ik vond het hilarisch hoe Cersei niet-reageerde op de draken.
    - Was hoping for Cleganebowl.
    - Ik vond Cersei ondertussen een verschrikkelijk wijf, maar hoe ze Tyrion kon vermoorden maar het niet deed, toen keek ze zo gepijnigd en met d'r toespraak en toen dacht ik wel een beetje ah beetje zielig ben je wel. Ernstig, hoe je iemand sympathieker kan vinden voor het niet-vermoorden van haar broer.
    - Ik zou geen wijn inschenken voor m'n evil zus, maar okay.
    - "Oh, heb je er misschien aan gedacht dat de boze heks geen betrouwbare bron is?" Goh, best een goed punt eigenlijk (cat)
    - Littlefinger's dood. Toen hij terecht bleek te staan dacht ik het al, maar hij ging echt opeens woosh, keel door. En hij toonde emotie, echt omg. Ik bedacht me toen eigenlijk pas dat hij dat vrijwel niet heeft gedaan zeven seizoenen lang.
    - Ik dacht heel even dat James dood zou gaan en ik schreeuwde.
    - SAM LETTE DUS WEL OP, GOED ZO SAM.
    - Rheagar lijkt op Viserys, jammer.
    - Okay, dat Jon & Dany een ding zouden worden wist ik ondertussen wel, maar de manier waarop valt me tegen. Het was nu echt een beetje van "can't sleep, want fuck?" "oh, yeah sure".
    - Oegh, Jon's kont.
    - Dany kijkt nog wel lief op een gegeven moment, Jon kijkt alsof ie net opnieuw is neergestoken.
    - Tyrion blijft er een beetje awkward bij staan, alsof hij wacht tot hij erbij wordt geroepen.
    - Das pech, muur weg. DE MUUR IS WEG.

    Nog even een kattenplaatje.




    "Do you believe monsters are born or made?"

    Verkleurd schreef:
    Nu moeten we twee jaar wachten. Lol. Rip.

    Pardon? Twee jaar?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik heb het zonet in de Pathe nogmaals gekeken en het was epiiiiiiiic. Ik hoop dat ze dit volgend jaar weer doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het was echt geweldig. De hele zaal lachte, juichte en klapte als één. Ik kan niet nog een jaar wachten.

    Het was zo satisfying, naar ook weer niet. Er gebeurde zoveel en ook weer niets.
    En DAMN JON, THAT BOOTY


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik vond het meeste vrij voorspelbaar en die "plottwist" was echt zo te voorzien. Like what did everyone truly expect them to stay behind the wall? I think not.
    - LITTLEFINGER YES god eindelijk
    - JON EN DANY YES srsly ik ben hier zo'n fan van (en van Jons kont whaaaaat)
    - Lol ik wist direct dat Cersei het niet meende ffs het is Cersei???
    - JA MAN JAIME EINDELIJK dat begon tijd te worden
    - De scène tussen Cersei en Tyrion was wel mooi
    - Ik heb het flauwste idee niet waarom Cersei naar the Mountain knikte en die niets deed? Ik bedoel, het is niet alsof die kerel iet of wat eigen mening verwerkt in zijn executies??? Of was het een "laat 'm gaan"-ding?
    - RHAEGAR'S HAAR IS DAT VAN VISERYS. COME OOOOOOOOOOOOOOOOOOON. Dat is zo crappy. Ik vond 'm mooier op de langhaartekening.
    - AEGON? What the friggin' fuck? Rhaegar heeft al een Aegon? BE-LACH-E-LIJK

    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 21:32 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb zo net ergens gelezen dat sommige afleveringen van seizoen 8 tot wel twee uur kunnen duren en dat er een grote kans is dat het het langste seizoen wordt qua speeltijd van alle afleveringen bij elkaar, ook al zijn het er maar zes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    lol rip. ik heb twee jaar de tijd om me erbij neer te leggen dat ze allemaal fucked zijn en dood gaan.
    oh hey, leuk, jon x dany. maar ja rip dus

    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 22:26 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    is het nou 1 of 2 jaar wachten


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BirbRon schreef:
    is het nou 1 of 2 jaar wachten


    1,5
    het is eind 2018 of begin 2019
    super tof


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thoros schreef:
    (...)

    1,5
    het is eind 2018 of begin 2019
    super tof

    nou dat scheelt dan iets


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BirbRon schreef:
    (...)
    nou dat scheelt dan iets


    ja inderdaad
    nog steeds te lang maar goed ja wat doen we eraan he?

    oh btw
    ben ik de enige die ergens, heel diep vanbinnen, iet of wat medelijden voelde met Baelish? Het is hard om toe te geven, maar diep verscholen ... ergens had ik medelijden. Ik denk dat hij oprecht van Sansa hield. Enkel hield hij meer van macht. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried