• You must learn how to fight.

    Caleb Liam Wetherbee

    ── Caleb' Hebrew name meaning "a dog; faithful."
    ── Liam' Strong-willed warrior and protector.
    ── Wetherbee' family name meaning "settlement on the bend of a river".

    ── 22 years old.
    ── July 30th.
    ── Leo.


    His biography
    ── Op dertig juli 2086 werd Caleb geboren in het ziekenhuis van St Margeret's Hope. Zijn ouders hebben elkaar ontmoet in de kerk van St Margeret's hope, in 2081. Sinds die dag zijn ze onafscheidelijk geweest. Beide ouders zijn christelijke en Caleb is ook christelijk opgevoed, alleen doet hij niet zo veel met het geloof. Hij heeft op de basisschool gezeten en hier heeft hij altijd goed zijn best gedaan. De middelbare school was echter niet echt een optie. Caleb's ouders hebben er voor gekozen om hem vanuit huis te scholen. Zijn moeder heeft hem vooral Engels en geschiedenis geleerd. Zijn vader heeft hem geholpen met wiskunde, rekenen en wat politiek, voor wat daar nog van over is. Over aardrijkskunde wilt eigenlijk niemand praten thuis, omdat het maar een naar iets is wat er is gebeurd. Er is bijna niks meer van de wereld over en niemand weet hoe de kaarten er nu uit zouden zien.
          Toen Caleb 15 was vertelde zijn moeder hem dat ze weer zwanger was. Caleb vond het echt fantastisch, omdat veel gezinnen binnen St Margeret's Hope niet aan een 2e kind begonnen. Na negen maanden werd dan ook zijn zusje in het ziekenhuis geboren, Melody. Caleb is ontzettend trots op de kleine meid en hij zorgt goed voor haar samen met zijn ouders.
          Caleb's vader heeft een soort garage voor fietsen en scooters. Er is al flink wat jaren geen brandstof meer voor de auto's, dus daar is hij mee bezig gegaan. Er moest een soort vervoer komen waardoor ook ouderen makkelijk konden reizen binnen St Margeret's Hope. Hij heeft in 2074 een elektrische scooter ontwikkeld die gewoon thuis aan de oplader kan. Ook zijn er elektrische fietsen, steps en skateboards. Natuurlijk zijn er voor de ouderen scootmobielen. Alles kan gewoon met een accu worden opgeladen.
    Caleb's moeder werkt in een grote villa die is gebouwd speciaal voor de ouderen van de stad. Alle ouderen die geen familie meer over hebben en niet meer voor zichzelf kunnen zorgen wonen nu in de villa. Hier verzorgt zijn moeder de ouderen en zorgt ze er voor dat ze dagelijks nog wat te doen hebben. Zo is er daar iedere winter weer een markt met mooie zelf gehaakte mutsen en shawls die de ouderen hebben gemaakt. Caleb gaat ook 1 keer per week langs de villa om koffie te drinken met de ouderen daar. Hij neemt zijn zusje ook wel eens mee, ook zij vindt het hartstikke gezellig.
          De broer van Caleb's vader heeft een eigen boksschool in St Margeret's Hope. Zelfverdediging en goede uiting van woede en energie is erg belangrijk als je in zo'n kleine stad woont met mensen die iedereen kent. Caleb komt hier heel erg vaak om te sporten en alle energie er uit te gooien. Dat zorgt er ook voor dat hij zo'n rustige jongen is. Als hij zijn energie niet goed kwijt kan, kan hij heel agressief worden.
    His Job

    Caleb werkt zelf in de garage van zijn vader. Hier helpt hij iedere dag aan scooters en fietsen. Samen met zijn vader denken ze ook iedere dag na over andere soorten brandstof en andere ontwikkelingen. Ze zijn bijna altijd wel bezig samen. Caleb heeft best wel een passie voor auto's, tenminste, met de foto's die hij er van heeft gezien. Hij heeft nog nooit echt een mooie auto gezien in het echt. Hij is samen met zijn vader bezig met het ontwikkelen van een gezinsauto op energie. Hij weet dat ze al wel bestonden, alleen nog niet op het eiland waar zij wonen.
    Verder werkt Caleb ook in de sportschool van zijn oom. Hier traint hij zelf 3 keer per week en geeft hij 1 keer per week les aan jongeren onder de 18. Hij geeft les in simpel kickboksen, zodat de jeugd hun energie goed kwijt kan. Hij legt ook aan hen uit dat het hem altijd heel erg helpt en dat het hem fit houdt.

    His personality

    rustig ── sportief ── sociaal ── eigen wil ── koppig ── brutaal ── eerlijk ── sarcastisch ── creatief ── avontuurlijk ── waaghals ── kort lontje ── beschermend ── loyaal

    Caleb is een rustige jongen als je hem voor het eerst ziet. Hij zal niet meteen heel veel praten, maar hij blijft wel beleefd. Als je hem eenmaal wat beter leert kennen merk je al snel dat hij best brutaal kan zijn en ook erg sarcastisch is.
          Hij kan zijn energie goed kwijt, maar als hij dat te lang niet heeft gedaan en iemand irriteert hem dan kan hij heel agressief worden. Dat is hij niet graag, maar soms kun je er niets tegen doen. Hij kan door zijn trainingen dan ook best goed vechten, ondanks dat hij dat liever niet doet. Hij heeft een goed hart, dat is alleen niet altijd even goed te zien. Daar doet hij wel zijn best voor.


    [ bericht aangepast op 8 aug 2019 - 19:02 ]


    - thank you for existing -

    Jax Xavier


    He set Fire to the World around him






    ◆      Halloween Party      ◆      With Laslo, Nolan&Aylin      ◆



          Laslo flipt, om het even subtiel uit te drukken. De jongen begint te schreeuwen, vervolgens te lachen en stort dan naar de grond. Een buitenstaander zou kunnen denken dat Jax hem wat aan deed. Als hij nog even door ging met de aandacht van zo'n beetje iedereen op hen vestigen, dan was die kans overigens zwaar aanwezig. Voor Jax echter in kon grijpen, verscheen er een meisje ten tonele.
          Ze hielp Laslo overeind met een 'U okay?', waarop Laslo een natuurlijk super smooth antwoord gaf. Jax liet zijn aandacht verslappen, want eerlijk, Laslo zijn scharreltjes konden hem niet bijster veel interesseren. De 'Hey' die vervolgens klinkt, is echter wel erg interessant.
          Uit het niets staat Nolan bij ze. Het is een tijdje geleden dat Jax hem heeft gezien of 'gesproken', en dat is zachtst gezegd zonde. Hoewel Jax weinig tot geen ervaring heeft met romantische gevoelens of iets wat ook maar in die richting neigt, is er vanaf het begin al een vreemde sensatie die hem overvalt wanneer hij Nolan ziet. Hij is er vrijwel zeker van dat hij zich aangetrokken voelt tot de jongen, maar kan niet met zekerheid zeggen of dat ook enige diepgang heeft of enkel te maken heeft met de overduidelijk goede looks van de jongen. Hoewel niet bepaald op en top verkleed, zag hij er ook nu weer enorm goed uit in Jax zijn ogen. Blijkbaar had Nolan net zo veel geïnvesteerd in een kostuum als Jax zelf.
          'Jongens kom op, waarom ben ik de enige die met passie voor halloween leeft! Stelletje amateurs,' klaagde Laslo tegen iedereen in zijn nabije omgeving, waarop Jax weer met twee voetjes op de grond kwam en met meer aandacht naar het gesprek ging luisteren.
          'Ik bedoel, serieus, Jax hier, heeft alleen een vampieren bitje, van 50 cent ofzo.,' vervolgde hij, al wijzend op Jax. Deze keek weinig onder de indruk naar Nolan en trok zijn bovenlip iets op om zicht te geven op het betreffende bitje. Vervolgens haalde hij zijn schouders nonchalant op ten teken dat het hele Halloween gebeuren hem niet zo veel kon schelen.
          Ondertussen verzorgde Laslo een drankje voor Nolan, waarop Jax kwaadaardig naar zijn vriend keek. A. hij was capabel genoeg om ook voor de rest een drankje te verzorgen, B. Jax had Nolan wat aan willen bieden en C. die grijns van Laslo staat Jax niets aan, hij heeft vast iets uitgevreten met dat drankje. Voor hij zich in kan houden en hopend dat de rest er van uitgaat dat Nolan zijn eigen krachten niet kent, laat Jax het bekertje van Nolan scheuren, zodat de punch verloren gaat. Hierbij laat zijn blik die van Laslo niet los en trilt er een spiertje ter hoogte van Jax zijn kaak.




    [ bericht aangepast op 8 nov 2017 - 15:18 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Aylin Renae

    Jax, Nolan & Laslo - Halloweenparty - Fallen Angel - 18 y/o

    Ja, het was inderdaad een slecht idee geweest om dit geval hier overeind te helpen. Zijn antwoord liet me mijn kaken op elkaar klemmen, al was ik wijs genoeg om me in te houden. Beheersing verkrijg je wel als je zo oud bent zoals ik, dus daar haalde ik op dit soort momenten mijn voordeel uit.
          “Nu wel ja,” grijnsde hij naar me. Ugh, wat walgde ik van die jongetjes met zijn gladde handjes. Mijn gezichtsuitdrukking verried echter geen enkele emoties, al weigerde ik om hem een hand te geven. Ik kruiste mijn handen voor mijn borst en gaf hem een minachtend knikje. Waarom was ik hier überhaupt naartoe gekomen? “Ik ben Laslo, leuk je te ontmoeten.” Zijn stralende lach zou ieder ander meisje in katzwijm doen laten vallen, maar hij werkte niet bij. Niet meer in ieder geval. Ik had mijn lesje wel geleert. “Aylin,” was mijn korte antwoord terwijl ik mijn blik van hem verlegde naar de jongeman die naast hem stond. Volgens mij had hij de dag van zijn leven, niet dus…
          Een jongeman met witblond haar zorgde ervoor dat ik mijn blik losscheurde van de tatoeages op zijn huid en hem onschuldig in me opnam. “Hey,” was zijn reactie terwijl iedereen hun blikken op hem hadden gevestigd. Ik zette en klein stap achteruit, zodat hij mijn plek zou kunnen innemen tussen de twee jongens in, waarvan ik van de één nog steeds zijn naam niet wist. “Wat zien jullie er allemaal toch geweldig uit,” klonk het vlak daarna sarcastisch. Ik haalde mijn ene wenkbrauw op en besloot dat als ik ongemerkt weg wilde gaan, het geen goed idee was om daar een fantastisch antwoord op te geven.
          “Jongens, kom op, waarom ben ik de enige die met passie voor Halloween leeft! Stelletje amateurs,” hoorde ik de stem van Laslo zeggen. “Omdat jij de enige bent die gestoord genoeg is om voor schut te lopen,” mompelde ik heel zachtjes met rollende ogen. Want kom op zeg! Met die ballenknijper zag je er toch niet uit? Dan vroeg je gewoon om zo’n opmerking.
          …En daar ging mijn kans om ongezien weg te lopen. Vooral toen Laslo zo slim was om zijn aandacht weer naar mij te verleggen door me aan te wijzen met een nonchalante beweging met zijn hand. “En de dame hier heeft ook niet echt moeite gedaan.” Tja, ik was nu eenmaal graag een verpletteraar van kleine jongens dromen, bedacht ik me terwijl ik lichtjes op mijn lip beet om mijn gedachtes niet hardop uit te spreken. Het leek er niet op dat deze twee heren voor me vrienden waren, maar ik twijfelde er niet aan of die een de ander bij zou vallen zodra ik met mijn sarcastische opmerkingen aan kwam zetten.
          Allen toen gebeurde er iets wat ervoor zorgde dat ik graag langer bij dit groepje vreemde mensen bleef staan. Laslo had twee bekertjes met een vloeistof, die ik absoluut niet vertrouwde door de smerige grijns op zijn gezicht, en gaf er eentje aan de jongen met het witblonde haar. Blijkbaar handelde we op hetzelfde moment, aangezien de jongen met de tatoeages, volgens mij een warlock, een scheur maakte in de beker waardoor alles op de grond viel, inclusief over mijn schoenen, grrr. Ikzelf, blijkbaar nog een oeroude beschermengel-instinct die ik probeerde te verbannen in de diepste krochten van de hel inside of me, had namelijk mijn gedachte over gebracht naar de jonge vampier dat het drankje niet te vertrouwen was zodat hij het niet zou gaan drinken. Heel subtiel, maar volgens mij had de jonge warlock me door aangezien mensen met zulke gaves ook de aanwezigheid voelen van andere. Tenzij hij dat niet kon natuurlijk, hopelijk. Ik had namelijk geen zin om hem uit te leggen dat ik een Gevallen Engel was. Meestal deelde ik ze dan mee dan ik een demon was, als er vragen over kwamen. Want niemand zou een Gevallen Engel serieus nemen…




    [ bericht aangepast op 8 nov 2017 - 13:48 ]


    I have seen my own sun darkened

    Nolan Silvain Grinell

    If i'm an angel paint me
    With black wings

    'Jongens kom op, waarom ben ik de enige die met passie voor Halloween leeft! Stelletje amateurs.' zei Laslo er duidelijk nog van overtuigd dat hij er geweldig uit zag in zijn outfit. Om eerlijk te zijn begreep Nolan niet wat er nou weer mis met zijn eigen outfit was, ja het was niet veel moeite geweest, maar het voldeed aan de belangrijkste eis van een halloweenkostuum, het was sexy. Tenminste een soort van, Nolan was met opzet vergeten de bovenste drie a vier knoopjes van zijn blouse dicht te knopen. Nou was niet natuurlijk net iets sexy'er geweest als hij tieten had en hij dus echte inkijk kon hebben, maar hij was echt niet van plan om een competitie 'wie heeft het minste kleren aan' te doen.
    'Omdat jij de enige bent die gestoord genoeg is om voor schut te lopen,' zei het meisje, Nolan kon het niet laten om als reactie een korte lach over zijn lippen te laten rollen. 'Elke dag voor mij is Halloween.' zei Nolan, waarna hij zijn schouder nonchalant ophaalde. Als je het uit een menselijk perspectief zag, dan verkleedde hij zich toch wel elke dag. 'Ik bedoel, serieus, Jax hier, heeft alleen een vampieren bitje, van 50 cent ofzo.,' ging Laslo verder over hoeveel moeite de rest in hun kostuums hadden gestopt. Toen Laslo dit zei liet Jax kort het bitje zien wat hij in had zien. 'Hmm de originaliteit.' mompelde Nolan, vampiers leken hier wel echt de go-to te zijn.
    Voor een moment liet Laslo de andere drie toen met rust, maar binnen een paar seconden leek hij alweer terug te zijn en duwde hij een bekertje in Nolan zijn handen. 'Hier, drink maar, heerlijk spul.' zei de jongen. Nolan zag er niet direct veel kwaad in en bracht het bekertje al naar zijn mond toe, maar toen scheurde de plastic spontaan en stroomde al het drinken er uit. Als het enkel de vloer had geraakt was alles oké geweest, maar de halve inhoud kwam over Nolan heen. 'Misschien had ik toch beter all-black kunnen dragen.' zei Nolan doelend op het witte bloesje wat inmiddels al geen witte kleur meer had. Het plastic wat eerst een bekertje had moeten zijn gooide hij nonchalant op de grond. Hierna richtte hij zich naar Jax, zijn bekertje was echt niet spontaan uit elkaar gevallen.
    'Wij gaan mij even opfrissen.' zei Nolan terwijl hij Jax bij zijn pols pakte, voor hij wegliep keek hij nog even naar het meisje zonder naam. 'Denk er om, Laslo bijt.' zei hij lachend.

    87 18 years | Vampire | Partheey | Jax, Laslo and Aylin


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Jax Xavier


    He set Fire to the World around him






    ◆      Halloween Party      ◆      With Laslo, Nolan&Aylin      ◆



          Voor Laslo kan reageren gaat Jax zijn aandacht terug naar Nolan, want fucking hel in zijn impuls heeft hij niet bepaald nagedacht over subtiliteit. De punch heeft een rode vlek gemaakt in zijn witte blouse en Nolan kijkt dan ook nogal uitdrukkingloos naar wat Jax heeft gedaan. Normaal maakt het Jax niets uit hoe subtiel hij wel of niet is, want hij is het liefst zo destructief mogelijk. Maar dit was niet bepaald de bedoeling... Wat echter niet heel vervelend is, is het feit dat de blouse nu naast belachelijk ver open te zijn, ook nog aan zijn huid kleeft.
          'Misschien had ik toch beter all-black kunnen dragen,' zegt de blonde jongen droogjes, en Jax moet ondertussen een moordlustige aura uitstralen puur omdat hij zich geen houding weet te geven en zich dan maar wat makkelijk tot woede wendt. Shit. shit, shit. Eerst moet Laslo Nolan er al op wijzen dat Jax dat stomme bitje in heeft, waarover hij niet bepaald goed na heeft gedacht beslist hij nu. Wat als Nolan beledigd is? En nu flikkert hij die punch ook nog over hem heen. Goed, om hem te helpen, maar dat weet Nolan niet. Wat hij wel weet is dat Jax de aanstichter is geweest, wordt duidelijk uit de blik die Nolan hem werpt.
          'Wij gaan mij even opfrissen,' zei hij, geen ruimte overlatend voor discussie. Jax is überhaupt te overrompeld om er tegen in te gaan, wat enorm out of character is en waarover Laslo later hoogstwaarschijnlijk nog gaat beginnen. De dwingende hand rond Jax zijn pols leidt hem al snel bij de andere twee weg en als het ook maar iemand anders was dan zat diegene nu klem tussen een kast en een muur. Jax kan echter niet zo heel goed peilen wat er door Nolan heen gaat, terwijl deze hem mee trekt richting de gang en vervolgens richting de toiletten. Hij heeft misschien wel een gegronde reden om boos te zijn in dit geval, dus Jax loopt braafjes mee en probeert zich geestelijk voor te bereiden op wat er dan ook komen gaat terwijl er steeds minder mensen om hen heen zijn.




    [ bericht aangepast op 8 nov 2017 - 15:40 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Nolan Silvain Grinell

    If i'm an angel paint me
    With black wings

    Op waarschijnlijk elke andere persoon zou Nolan boos geworden zijn, ik neem wraak boos, want de grote rode vlek in zijn blouse kreeg hij er waarschijnlijk nooit weer uit. Echter was Jax geen andere persoon en was hij Jax en op Jax kon Nolan niet boos zijn. Het was heel simpel, als hij boos werd op Jax kregen ze ruzie en als ze ruzie hadden dan kon Nolan operatie 'krijg kusjes van de knapste jongen van school' meteen wel afblazen. Dat liet hij niet zomaar gebeuren, hij kon het beter op safe spelen wat gedaan werd in de wc's. Volgens de boeken was dat nou eenmaal waar de tieners op feestjes met elkaar gingen dus hopelijk ging een plek die rook naar urine hem helpen met zijn niet uitgedachte plan.
    Gelukkig besloot Jax ook dat hij Nolan al genoeg had geteisterd en liep hij gewoon braaf achter Nolan aan naar de wc's toe. Echter liet Nolan de jongen eenmaal binnen in de ruimte de jongen daar eerst gewoon staan als of hij hem hier niet net zelf heen had getrokken. Zonder iets te zeggen begon Nolan langzaam de laatste knoopjes van zijn blouse open te knopen, om het doorweekte ding in de wasbak te dumpen. Hij hoopte dat uitkleden ook hielp bij operatie 'krijg kusjes van de knapste jongen van school', kleding uittrekken leek ook altijd te helpen in de films.
    'Was dat echt nodig?' vroeg Nolan terug gaand naar de jongen die hij normaal was wanneer hij niet nerveus werd van zijn gezelschap. 'Ik bedoel als je me zonder shirt wil zien had je het ook gewoon kunnen zeggen, dat was een goed shirt.' zei Nolan, terwijl hij de kraan aanzette om het shirt enkel nog natter te maken in de hoop dat de rode punch er op één of andere manier dan uit zou stromen. Kans daarop was bijna 0%, maar je moest alles proberen wat binnen je bereik was.
    Rustig ging Nolan verder met zich zelf verschonen, de wij die hij eerder had genoemd zat er helaas niet echt in. Natuurlijk vroeg hij liever Jax om met een doekje over zijn borst te gaan, op de seksuele manier, maar misschien was dat iets te straight forward. Dus deed Nolan het zelf, hij pakte wat papieren handdoekjes, maakte ze nat en poetste de kleverige punch van zijn lichaam. 'Ik vind wel dat je nu hoort aan te bieden jou shirt aan mij te geven, ik bedoel ik wil toch niet die slut zijn die shirtless door dat feestje rent, boven dien denk ik dat jij shirtless zijn veel beter kan hebben.' zei Nolan, dat niet te straight forward zijn was hij duidelijk alweer lang vergeten.

    87 18 years | Vampire | Partheey | Jax, Laslo and Aylin


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Jax Xavier


    He set Fire to the World around him








    ◆      Halloween Party, Toilet      ◆      With Nolan      ◆




          Eenmaal binnen de toiletten wordt Jax los gelaten en vervolgt Nolan zijn weg alsof hij hem niet zojuist mee heeft gesleurd. Afwachtend blijft Jax staan, benieuwd naar Nolan zijn huidige humeur en status. Hij wil liever geen overhaaste dingen doen, want hoewel hij op het gebied van relaties vrij nieuw is, weet hij ook wel dat de toiletten op schoolfeesten om de een of andere reden the place to be zijn en goede beloften met zich mee dragen.
          En alsof die gedachte het startsein is, begint Nolan zijn blouse verder los te knopen en ontdoet hij zich van het doorweekte ding, zicht gevend op een blanke huid, een slank figuur en een prettig gedefinieerde borst en buik. Jax kan niet anders doen als staren. Mocht hij een prater zijn, dan was hij nu ongetwijfeld aan het stamelen.
          'Was dat echt nodig?' vraagt Nolan. 'Ik bedoel; als je me zonder shirt wil zien had je het ook gewoon kunnen zeggen, dat was een goed shirt,' vervolgt hij terwijl hij zich over de wasbak buigt en zijn shirt schoon begint te maken onder de lopende kraan. De spieren in zijn schouders en rug rollen hierbij dan al niet onbewust verleidelijk en Jax slikt en slaat de bewegingen intens gade.
          'Sorry,' gunt hij Nolan kort, maar krachtig. Hij denkt er nauwelijks bij na, zijn lippen bewegen automatisch. 'Laslo,' voegt hij nog toe, alsof dat verklaring genoeg is. In zijn gedachten is het dat ook, Laslo is een grapjurk. Waarschijnlijk was het drankje gespiked of zat er een pil in.
          Wanneer Nolan dan ook nog zijn eigen borst schoon begint te maken, dan al niet bewust in Jax zijn richting gekeerd, verlaat alle rationaliteit Jax zijn hoofd.
          'Ik vind wel dat je nu hoort aan te bieden jou shirt aan mij te geven, ik bedoel ik wil toch niet die slut zijn die shirtless door dat feestje rent, boven dien denk ik dat jij shirtless zijn veel beter kan hebben,' zegt Nolan, waarop Jax zijn lichaam wederom als automatisch lijkt te reageren. In een soepele beweging legt hij zijn eigen bovenlichaam bloot en heeft hij zijn shirt in handen. Hem interesseert het geen fuck of mensen hem een slut vinden ja of nee. Daarbij heeft hij zoveel tattoo's, dat hij eigenlijk op het eerste oog misschien niet eens naakt lijkt. Daar komt bij dat hij trots is op zijn inkt, welke hij nu zonder enige twijfeling bloot legt aan Nolan.





    [ bericht aangepast op 20 dec 2018 - 12:11 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Nolan Silvain Grinell

    If i'm an angel paint me
    With black wings

    'Sorry,' was het eerste wat Nolan van Jax hoorde, het waren niet veel woorden, maar het was iets. Nolan wist best dat Jax niet de grootste prater was, maar hé dat zou juist geweldig goed uitkomen wanneer ze later zouden trouwen. Dan kon Nolan hem de oren van het hoofd kletsen over van alles en over niets en dan kon hij gezellig luisteren. Misschien maar beter ook, want Nolan kon natuurlijk niet iemand hebben die hem de hele tijd onderbrak terwijl hij sprak over hoe geweldig hij zich zelf wel niet vond. 'Laslo' voegde Jax er aan toe, Nolan keek de jongen even fronsend aan niet begrijpend wat die hier nou weer mee te maken had. 'Nah, ik denk niet dat het Laslo is die me zonder shit wil zien.' zei Nolan uiteindelijk met een kleine glimlach op zijn lippen.
    Toen Jax zijn shirt uittrok had Nolan meteen spijt van het feit dat hij hier om had gevraagd. Ja, nu kon hij naar Jax zijn lichaam staren, maar als hij dit zou hij dingen alleen maar ongemakkelijker maken. Nolan probeerde heel hard zijn gezicht in de plooi te houden, maar hij wist bijna zeker dat het kwijl al over zijn kin aan het druppen was. 'Fuck.' hoorde hij zich zelf een beetje afwezig mompelen en dan dacht Nolan zelf dat hij een degelijk lichaam had. Jax was niet alleen knapste jongen van de school hij was nu ook knapste lichaam van de school en dan hadden we het nog niet eens over de manier waarop de jongen zijn lichaam had gedecoreerd. Kon hij ook iets minder perfect zijn?
    Hoe langer Nolan daar bleef staan staren hoe meer hij het idee had dat er inmiddels wel een plasje kwijl op de vloer moest liggen, nog even en het stond hier onder water. Een beetje beduusd pakte Nolan dan ook Jax zijn shirt aan, maar hem direct over zijn hoofd trekken deed hij niet. Hij hield het ding tegen zijn borst aan als of Jax het shirt elk moment weer uit zijn handen wou rukken. Nee het shirt kreeg hij zeker niet weer terug die was nu van Nolan, die kon hij mooi gebruiken als kussensloop zodat hij altijd Jax rook wanneer hij ging slapen.
    'Ehm, je mag mijn vleugels wel aan, dan heb je toch nog iets aan ofzo.' mompelde Nolan terwijl hij de zwarte vleugels van de wastafel afpakte, maar ook deze hield hij stevig vast. Hij had ze pas vanmiddag gekocht, maar hij zag er wel hot uit in de vleugels hij wist niet zeker of hij die nu al weg kon geven.
    Uiteindelijk legde Nolan de vleugels dan ook weer neer op de wastafel en deed hij een stap dichter naar Jax toe. Waar Nolan anders geweldig was in hard-to-get te spelen leek hij zijn oude tactieken nu volledig vergeten te zijn. Zijn subtiliteit was Nolan ergens kwijt geraakt. 'Als je me nu gewoon kust, dan hoef ik niet ongemakkelijk indruk op je proberen te maken.'

    87 18 years | Vampire | Bathroom | Jax


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Jax Xavier


    He set Fire to the World around him






    ◆      Halloween Party, Toilet      ◆      With Nolan      ◆




          Jax houdt zich niet bezig met wat anderen van hem vinden, zowel op sociaal als op uiterlijk gebied niet. Hij doet wat hij zelf wil, draagt wat hij zelf mooi vindt en beklad zijn lichaam als een canvas waarnaar anderen niet hoeven te kijken mochten ze het niet waarderen. Zelf vind hij het belangrijk om fit te zijn en dit is ook gewoonweg een vereiste wil hij zijn gaven in bedwang kunnen houden. Dat anderen dit vaak ook waarderen is enkel een mooie bijkomstigheid.
          De 'Fuck' van Nolan doet hem echter enorm goed. Het streelt een ego welke niet vaak de kop op steekt en doet hem iets zelfverzekerder een stap in de jongen zijn richting zetten. Deze pakt zijn shirt aan en bied Jax vervolgens de vleugels aan die hij eerder nog op zijn rug had gehad. Jax heeft echter niet zo heel veel zin om al weer meer kleding aan te gaan trekken. Sterker nog, als hij zo naar Nolan kijkt, heeft deze misschien nog wel iets te veel kleding aan. Zijn heupbeenderen steken veel te verleidelijk boven de rand van zijn broek uit. Genoemde heupbeenderen bewegen soepel wanneer Nolan een stap dichter in Jax zijn richting zet en uitdagend naar hem kijkt.
          'Als je me nu gewoon kust, dan hoef ik niet ongemakkelijk indruk op je proberen te maken,' zegt hij zacht en laag, wat het enige is wat Jax nodig heeft om het te verliezen. In een soepele beweging is het goedkope vampierenbitje uit zijn mond en vind het zijn weg door de verlaten toiletten. Met een stap is hij bij Nolan en liggen zijn handen rond die zijn hals. Hun lippen vinden elkaar eerst voorzichtig, maar dan met meer kracht en Jax vraagt zich af wie van hen de dominantere is.
          Hij neemt het heft in eigen hand en dwingt Nolan naar achteren, tot die zijn rug in contact komt met de muur van een van de stalletjes. Met een tevreden grom zet Jax hem klem met zijn knie tussen Nolan zijn benen, er vanuit gaande dat Nolan wel terug vecht als hij de leiding wil. Voor nu geniet hij van de sensatie van Nolan zijn koele huid tegen zijn eigen meer verhitte versie.



    [ bericht aangepast op 8 nov 2017 - 21:26 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Nolan Silvain Grinell

    If i'm an angel paint me
    With black wings


    Was het niet zo geweest dat Nolan zo'n 60 jaar geleden veranderd was in een vampier en had zijn hart dan nog gewerkt dan had deze nu ongeveer uit zijn borst gesprongen. Aan de andere kant, was dit niet zo geweest dan was Nolan nu 87 jaar en zou zijn hart waarschijnlijk niet eens meer over de 100 hartslagen per minuut kunnen komen, als zijn hart dan nog had geslagen.
    Nolan zijn lichaam functioneerde dan niet zoals dat van normale mensen, hij kreeg het niet warmer van Jax zijn lippen die de zijne aanraakten, maar hij had wel gevoel. Gevoel dat nu all over the place was, maar voornamelijk ergens op de zevende hemel. Hij zoende Jax, hij zoende Jax, de knapste jongen van de school. Niet alleen de knapste jongen van de school, maar ook de jongen op wie Nolan een oogje op had sinds het moment dat hij binnen kwam wandelen. Vanaafstand had hij de jongen mogen bewonderen en nu was hij plots zo dichtbij, maar niet dichtbij genoeg. Zodra Nolan zijn rug tegen de deur van één van de wc-hokjes aan kwam vonden zijn handen Jax zijn middel. Hij trok Jax dichter naar zich aan, hij wou Jax zijn lichaam voelen, hij wou zijn warmte op zijn lichaam.
    De toiletten waren zeker niet de meest romantische plek om iemand te zoenen, het stonk er naar urine en Nolan wist zeker dat er straks iemand dood leuk binnen zou komen wandelen, maar het was goed genoeg. Hij had Jax en dat was het belangrijkste. Missie 'krijg kusjes van de knapste jongen van school' was geslaagd en was zeker voor herhaling vatbaar. Een continu herhaling tot dat er een nieuwe oerknal kwam en ze ondanks onsterfelijkheid toch beide het lootje moesten leggen, maar ja ze hadden tijd zat.
    Het had allemaal nog romantischer kunnen zijn, was het niet dat er één of andere dronken gast plotseling de toiletten in gestrompeld kwam. Nolan hoorde het wel, maar negeerde het, hij had betere dingen aan zijn hoofd nu. Toen hij de jongen over zijn nek hoorde gaan in één van de toiletten kon Nolan het echter niet langer meer aanhoren, de toiletten waren al de minst romantische plek ter wereld, maar wanneer er iemand naast je stond over te geven.... Nolan trok het niet.
    'In mijn gedachten ging dit heel anders. ' zei Nolan terwijl hij zich weer losmaakte van Jax.
    Snel pakte hij al zijn spullen bij elkaar, doorweekte blouse, afgedankte vleugeltjes en Jax zijn shirt die hij niet weer terug zou krijgen. 'Ga je mee naar mijn kamer,' vroeg Nolan. 'Ik ben wel in de mood voor een party, maar dan een feestje voor twee.'

    87 18 years | Vampire | Bathroom | Jax


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Jax Xavier


    He set Fire to the World around him






    ◆      Halloween Party, Toilet      ◆      With Nolan      ◆




          Waar Jax normaal in zou grijpen door te zorgen dat de deur niet open zou gaan, komt er nu helaas een of andere gozer binnen die uitgebreid gaat staan kotsen in een van de stalletjes. Nu moet hij zichzelf maar vergeven, aangezien hij even wat andere dingen aan zijn hoofd heeft. Spijtig voelt hij hoe Nolan zich terugtrekt en laat dit gebeuren, want ook voor hem is dit niet bepaald het toppunt van romantiek. Niet dat deze scene nu echt neerkomt op romantiek. Eerder op lust, en dat is precies wat hij voelt wanneer Nolan hem met zijn blauwe ogen aan kijkt.
          'In mijn gedachten ging dit heel anders. Ga je mee naar mijn kamer?' vraagt de jongen hem met ietwat schorre stem, ten teken dat hij ook niet bepaald onaangedaan is. Het voorstel in combinatie met de aanblik van Nolan zijn ietwat voller gekuste lippen doet Jax zijn ogen onvermijdelijk zwart kleuren terwijl hij gretig knikt. Hij voelt het gebeuren en er is niets wat hij er aan kan doen. Het is maar goed dat Nolan op de hoogte is van Jax zijn achtergrond, maar als hij dit niet onder controle krijgt, dan kan het nog een probleem vormen. En dan bedenkt hij zich dat het fucking Halloween is en dat iedereen er waarschijnlijk toch van uit gaat dat hij lenzen draagt. Dit besef doet hem grijnzen terwijl Nolan zijn spullen bij elkaar pakt.
          Dus wanneer ze de toiletten verlaten, waarbij Jax de deur uiteraard opent voor Nolan door middel van zijn telekinese, doet hij geen enkele moeite zijn blik af te wenden. Zijn ogen in combinatie met het feit dat hij geen shirt aan heeft, werpt al snel hoge ogen. Ook Nolan krijgt blikken toegeworpen, waarop Jax zich geroepen voelt iets kwaadaardiger te gaan kijken naar die personen. Hij voelt zich bijna geneigd zijn krachten te gebruiken of zelfs om een arm om Nolan te slaan om aan te tonen dat hij op dit moment met hem is. Zijn gemengde emoties beginnen weer een beetje richting woede te spiralen en de kluisjes in de gang beginnen onrustig te trillen, terwijl de lampen verstoord knipperen.




    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Nolan Silvain Grinell

    If i'm an angel paint me
    With black wings


    Nolan had gedacht dat de wc's stonken, maar de ruimte waar het feestje was, rook inmiddels al niet veel beter. Waar de wc's naar urine hadden geroken rook het hier naar zweet, zweten nog een functie die gelukkig bij Nolan niet van pas kwam. Hij moest er niet aan denken om na een rondje te rennen al te stinken, nee de enige geur die tegenwoordig nog van Nolan af kwam was het beetje aftershave dat hij altijd gebruikte. Niet dat hij scheerde trouwens, want Nolan was in zijn leven nooit bij de fase kunnen komen waar hij een baard kon groeien. Misschien was het ook maar beter ook, Nolan was er van overtuigd dat hij er niet beter uit zou zien als hij een beetje haar op zijn kin had en het scheelde hem weer wat werk.
    Toen ze door het feestje liepen op weg naar de uitgang waren twee jongens zonder shirt plots ineens heel interessant. Veel mensen leken een blik hun kant op te werpen, maar ja hoe kon Nolan ze dit nou ook kwalijk nemen. Hij had ook omgekeken als er twee knappe jongens zonder shirt rond liepen, het was niet helemaal Nolan zijn style, maar hij kon zich er voor een paar seconden wel over heen zetten.
    Jax daar en tegen leek er iets anders op te reageren, Nolan had maar al te goed door wat het was toen de lichten begonnen te knipperen en de kluisjes zacht begonnen te schudden. Wat hij er tegen moest doen dat wist hij dan weer niet. Hij ging al langer een beetje met Jax om, maar niet zo intensief dat hij wist hoe hij de jongen hier mee kon helpen. Kon je zijn hand vast grijpen als hij zo deed of was dat ook verkeerd? Misschien was het ook wel zijn schuld dat Jax zo deed en kon hij beter maar gewoon weg gaan.
    Misschien had Nolan zich ook eerst even in telekinese en warlocks in moeten lezen voordat hij had bedacht dat het een goed idee was om op een af te stappen. Nolan had enkel gedacht aan de voordelen die Jax hem kon bieden, als ze dan samen in bed lagen dan kon hij mooi dingen voor hem pakken vanuit bed. Dat was dan ook wel de grootse struggle van Nolan zijn leven.
    'Ehmm, oké.' mompelde Nolan een beetje zenuwachtig. 'Laten we snel gaan Jax, dan kan je je krachten in iets anders stoppen, letterlijk.' zei Nolan, waarna hij een lach op zijn gezicht liet zien om het een beetje luchtig te houden. Uiteindelijk nam Nolan toch Jax zijn hand, in de hoop dat dit hem rustiger zou maken. Als of hij één of andere nieuw ontdekte magische kracht had die Jax zou helpen, de kansen waren klein.

    87 18 years | Vampire | Bathroom | Jax


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Jax Xavier


    He set Fire to the World around him






    ◆      Halloween Party, Toilet      ◆      With Nolan      ◆




          'Laten we snel gaan Jax, dan kan je je krachten in iets anders stoppen, letterlijk,' klinkt het een tikkeltje nerveus. Zijn inktzwarte ogen richten zich meteen op de bron van het geluid en vinden de blauwe kijkers van Nolan, die dat moment kiest om Jax zijn hand te pakken. Dit is het volgende waar zijn ogen zich op richten en hij zou bijna stil gaan staan van... ja van wat eigenlijk. Het is een simpel gebaar en een gebaar wat hij regelmatig ziet in zijn omgeving, maar niet iets waarmee hij zelf bekend is.
          Hoewel Nolan zijn hand koud is in die van hem en het een tikkeltje onwennig voelt, lijkt Jax toch meteen meer te kalmeren en wordt de omgeving weer rustiger. Jax besefte niet eens dat hij aanspraak deed op zijn telekinese en laat de grip daarop nu los. Even lijkt het er op dat ze de club zonder enige ophouding gaan verlaten, maar dan wordt Jax nogal lomp tegen zijn schouder gebeukt met naar buiten stappen en draait hij zich met een woedende blik om naar degene die het durft hem aan te raken.
          Deze woedende blik is normaal gesproken iets waarvoor zo'n beetje iedereen op de loop gaat. In ieder geval iedereen met een beetje gezond verstand. Maar het is Halloween en iedereen is aangeschoten of dronken en er lopen minstens nog drie anderen met Black Out lenzen. Jax is gewoon een gespierde jongen met een leuke special effect en een agressieve aura. En laat degene die hem half van de sokken heeft gelopen dat nu ook net zijn.
          Jax heeft hem nog nooit gezien en schat je jongen niet van een leeftijd die bij hen op school past. De jongen is nog net wat langer als hem, ongeveer even breed en draagt een zwartleren jack, evenals de andere twee die bij hem zijn. Hij heeft zijn haren strak naar achteren gekamd om zijn Danny Zuko look helemaal compleet te maken.
          Met een minachtende blik kijkt hij naar de plek waar Nolan nog steeds Jax zijn hand vast heeft. Het volgende wat uit zijn mond komt is het aller verkeerdste wat hij maar had kunnen zeggen.
          'Out of my way, faggot.'


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Nolan Silvain Grinell

    If i'm an angel paint me
    With black wings

    Voor een moment had Nolan gedacht dat het hem was gelukt om Jax rustig te maken. Dat ze nu gewoon terug konden gaan naar Nolan zijn kamer en zijn bed op konden zoeken. Hij wou niet te lang wachten, want voordat hij ze het dan wisten waren ze niet meer alleen in die kamer en werden dingen vrij onmogelijk. Stil zijn in bed was namelijk niet Nolan zijn sterkste punt, daar was hij nu wel achter gekomen naar zijn jaren ervaring. Alhoewel, Nolan moest waarschijnlijk niet overdrijven de helft van die jaren had hij hartstikke droog gestaan. Hij bleef altijd even vit en vitaal, maar soms had Nolan wel het idee dat hij in zijn gedachten langzamerhand een oude man werd. Sommige dingen trokken hem gewoon niet meer zo erg als ze eerst hadden gedaan, feestjes waren leuk en alles, maar als hij keek naar alle dronken tieners die er rond liepen vond hij ze vaak enkel maar zielig.
    Jax zijn warme huid voelde goed tegen die van Nolan aan en Nolan neigde er dan ook naar om de jongen hier maar weer te stoppen, om hem toch weer te zoenen. Privacy was er dan niet bij, maar Nolan vond ogen die op hem gericht waren totaal niet erg. Hij hield wel van een beetje aandacht. Echter kreeg Nolan hier de kans niet voor, want het was Jax die stopte met lopen en zich omdraaide naar één of andere vent die Nolan hier nog nooit eerder had gezien. Nolan trok aan Jax zijn hand, hier had hij nou niet echt veel zin in. Ze hadden betere dingen te doen dan een wedstrijdje wie kan het booste naar de ander kijken.
    'Out of my way, faggot.' sprak de jongen die Jax nog altijd net zo boos aan stond te staren als Jax zelf ook deed. Nolan rolde met zijn ogen, hij begreep niet waarom het bij beledigingen altijd weer terug moest komen op seksualiteit. Er was niks mis mee om jongens leuk te zijn, het was eigenlijk vrij logisch. Waarschijnlijk had deze gast gewoon nog nooit een andere jongen naakt gezien dan zou hij het wel begrijpen.
    Nolan was dan ook van plan om één of andere sarcastische opmerking naar het hoofd van de gast te gooien en vervolgens weer vrolijk verder te lopen, maar zijn gezelschap dacht hier heel duidelijk anders over. Voordat Nolan het wist was niet enkel de jongen met wie Jax een staar wedstrijdje had gedaan tegen de muur genageld, maar ook de twee jongens die in Jax zijn gezelschap konden geen kant op. Had Nolan niks geweten over Jax zijn gaven was hij waarschijnlijk nu zo snel als hij kon weggerend, maar Nolan wist maar al te goed dat het Jax was die ook de andere twee tegen de muur aan werkte.
    Nolan volgde met zijn ogen de barsten die door de muren liepen, hoe langer Jax ze hier hield hoe groter de scheuren werden als of Jax ze gewoon door de muur heen wist te duwen. Nolan had geen flauw idee waar hij in verzeild was, hij wist dat Jax krachtig was, maar dit... Daar kon Nolan zelf met zijn vampier spieren niet tegenop.
    Het was de tweede keer die avond dat Nolan zijn hart sneller had kunnen kloppen als deze had gewerkt, maar deze keer was het niet door opwinding. Hij vond het totaal niet opwindend hoe Jax hier uit zijn vel sprong tegen de drie vreemdelingen. 'Jax, laat ze los.' zei Nolan op een strenge toon. Nolan deed langzaam een stap naar voren toe en liet zijn hand op Jax zijn schouder rusten. 'Kom op Jax, ze zijn het niet eens waard.' zei Nolan, waarna hij kort keek naar de vent die Jax direct tegen de muur aan had gewerkt. 'We hebben betere dingen te doen, Jax en ik waren net van plan om wat seksueel contact op te doen. Iets waar jij waarschijnlijk nooit aan toe komt als je nog één keer zo'n opmerking probeert te maken, dus als je ons gewoon met rust laat dan kunnen we beide weer verder met ons leven.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Cornelian Marcus Flint


    18 • The normal kid • Halloween Party • Costume •



    Ik nam een slok van mijn biertje terwijl ik naar mijn kostuum keek wat aan mijn kamerdeur hing. Hoe was ik zo stom geweest een weddenschap aan te gaan met iemand net zo rond Halloween. Het was een simpele weddenschap geweest over een sportuitslag, maar ik zat er echt volledig naast qua uitslag. Als straf mocht de andere persoon, mijn pa, een kostuum voor mij uitkiezen voor Halloween. Ik was zelf van plan om met wat gescheurde kleding te gaan en te zeggen dat ik in de beginfase van een zombie was. Aan het eind van de avond zou ik toch over de vloer kruipen. Ik slokte mijn bier achterover en zuchtte diep waarna ik mijn outfit pakte en me begon om te kleden. Ik was al vrij laat, maar dat was juist mijn bedoeling geweest. Niemand zou nog 100% nuchter zijn en op die manier had ik wat meer geruststelling.
    Na nog snel één biertje na achter geschoten te hebben, was ik dan toch op weg gegaan naar de school. Ik was niet echt in de stemming om te feesten, maar het feit dat ik kon zuipen bracht me wel naar het feest. Ik opende de deur en liep de party binnen, waarna ik direct door liep naar de tafel met drankjes. 'Jij kan wel wat gebruiken,' sprak iemand die ik niet kende, waarna ik een jelly-shots aangeboden kreeg. 'Thanks mompelde ik,' De jongen sprak nog een compliment uit over mijn kostuum, maar dat passeerde mij. Mijn blik ging de zaal rond op zoek naar twee specifieke personen...


    Do I look like Mother Teresa?

    ᒪᗩSᒪO      TᕮᐯYᕮ       ᖇᗩYᑎᗩᖇᗪ
    "YOᑌ ᑕOᑌᒪᗪ SᗩY I'ᗰ ᗩ ᒪOᐯᕮᗩᗷᒪᕮ ᐯᗩᗰᑭIᖇᕮ,"
    _________________________________________________________

    Laslo ━ 19 y/o ━ halloween party ━ Jax ━ outfit
    _________________________________________________________

    De dame vroeg of alles goed met me ging, natuurlijk ging het goed, kijk wat ik tegenkom bij dit kinderfeestje. Ik had niet kunnen wensen dat ik zo'n engel tegen zou komen. Even verscheen er een brede grijns op mijn gezicht. Ik stak mijn hand uit in de hoop dat ze hem aan nam, gelukkig voor mij, deed ze dat ook.
          'Ik ben Laslo, leuk je te ontmoeten.' zei ik vrolijk terwijl ik haar hand schudde. Ze keek me even ongeïnteresseert aan en besloot zichzelf ook voor te stellen. 'Aylin' kwam er over haar lippen. Ik keek even met een tevreden blik haar kant op, prachtige naam, Aylin. Ik kon horen dat Nolan onderweg was, onze kant op.
          'Hey,' zei hij zacht. Ik bekeek zijn outfit teleurgesteld en rolde met mijn ogen... zo jammer dit, niemand neemt het serieus. 'Wat zien jullie er allemaal toch geweldig uit,' klonk het vlak daarna sarcastisch vanuit de mond van Nolan. Ik gromde zacht, hoe durft ie, mijn outfit was oprecht geweldig. Een zwarte jeans en een vampieren cape is toch dé perfecte outfit.
          'Jongens, kom op, waarom ben ik de enige die met passie voor Halloween leeft! Stelletje amateurs,' zei ik gefrustreerd. “Omdat jij de enige bent die gestoord genoeg is om voor schut te lopen,” mompelde Aylin zachtjes terwijl ze met haar ogen rolde. Ik keek even haar kant op, niet meer flirterig deze keer. Ze was hier net 2 minuten en ging meteen doen alsof ze de hele wereld was? Don't get on my damn nerves... Ik fronste even haar kant op en keek toen weer terug naar Nolan. Ik zag dat hij nog geen drankje had, dus ik liep weg om twee drankjes op te halen. Eenmaal terug drukte ik er één in de hand van Nolan.
          'There you go, een lekker sapje, goed voor de spanning lieverd.' zei ik terwijl hij het drankje aan nam. Ik zag Jax een blik werpen op het drankje en zag vervolgens de beker barsten, waardoor het over het shirt van Nolan heen vloog. Jax, you sneaky bastard. Ik wist dat Jax stiekem een oogje had op Nolan, hij had nog nooit wat gezegd maar ik kon zijn hartslag horen versnellen zodra Nolan in de buurt was. Nolan keek even verward naar zijn beker, en vervolgens naar Jax. Geniaal, Nolan had door wat Jax deed. Ik moest even kort proesterig lachen en rolde met mijn ogen.
          'Wij gaan mij even opfrissen,' meende Nolan terwijl hij Jax bij zijn pols greep en mee sleurde richting de wc's. 'Denk er om, Laslo bijt!' riep hij nog de kant van mij en Aylin op. Ik zuchte even en draaide me richting de dame. Na haar even kort ongemakkelijk aan te staren nam ik een slok van mijn punch.
          'Dus,...' - mompelde ik - 'wil je wat drinken?' vroeg ik nieuwsgierig. Misschien was ze wel preuts, dan had ik er helemaal niets aan, ik houd namelijk niet van die saaie mutsjes die niks durfen. Hoe kan je nou als vampier iets beginnen met een preuts meisje, on-fucking-mogelijk.
    ____________________________________________________
    ᗯᗩTᑕᕼ IT.

    I'ᒪᒪ ᗷITᕮ YOᑌᖇ ᗩSS Oᖴᖴ.

    ____________________________________________________




    - thank you for existing -