• Beste users,

    Het is ons onlangs opgevallen dat een van de huisregels omtrent kudo's niet helemaal compleet is. Zoals jullie weten, is het niet toegestaan om naar kudo's te vragen in ruil voor een nieuw hoofdstuk of het starten van een story. Deze regel willen we nu ook graag uitbreiden naar reacties.

    De oude regel ging als volgt:

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.


    Dit is de aangepaste regel:
    Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s of reacties in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s, reacties of abonnementen.


    Omdat we jullie de kans willen geven jullie creaties aan te passen, zullen we pas waarschuwingen versturen vanaf 25 augustus. Jullie krijgen dus een week om de nieuwe regel door te voeren.

    Groetjes,
    De mods


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Okidook, maar eigenlijk snap ik die regel niet echt? Heb het met kudos ook nooit helemaal begrepen tbh, wil iemand hem uitleggen? c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Okidook, maar eigenlijk snap ik die regel niet echt? Heb het met kudos ook nooit helemaal begrepen tbh, wil iemand hem uitleggen? c:


    Ik wil het je best uitleggen! :Y)

    In het tekstvak boven het hoofdstuk (als je in lees-modus zit, soms hebben mensen daar één of meerdere afbeelding(en) staan) staat soms: 'Hier is een nieuw hoofdstuk! Pas bij 15 kudo's/reacties/abo's schrijf ik een nieuw hoofdstuk!'
    Dat mag dus niet meer.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik wil het je best uitleggen! :Y)

    In het tekstvak boven het hoofdstuk (als je in lees-modus zit, soms hebben mensen daar één of meerdere afbeelding(en) staan) staat soms: 'Hier is een nieuw hoofdstuk! Pas bij 15 kudo's/reacties/abo's schrijf ik een nieuw hoofdstuk!'
    Dat mag dus niet meer.

    Nee maar dat deel snap ik op zich wel, het is alleen het nut van de regel wat me een beetje ontgaat?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wait, je mag wel altijd vragen van: "En wat vonden jullie ervan, laat een reactie achter?" Of is dat nu ook verboden?


    -

    Poncho schreef:
    Wait, je mag wel altijd vragen van: "En wat vonden jullie ervan, laat een reactie achter?" Of is dat nu ook verboden?

    Dat mag wel, zolang je niet vraagt: "pas na 3 reacties ga ik verder. "


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Okay, ik vind dit wel een fijne regel op zich. Ook al heb ik er nooit echt last van gehad als ik een Quizlet doe of een story lees dat ik dat tegen kom.