• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Vandaag was echt een enorme tegenvaller.
    Hopelijk word het morgen beter want ik ga het liefst nu al in bed liggen zodat er niks meer fout kan gaan. Blegh


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Zou wel heel gaaf zijn als dit eindelijk eens doorging. _O_


    Smile. You're beautiful. <3

    *knip*

    [ bericht aangepast op 29 maart 2019 - 15:03 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ken je dat gevoel dat je al een tijdje aan het studeren bent, en dan uiteindelijk valt alles op zijn plaats? Nee ik ook niet, hahahahahahahuilen. :'D Hoezeeee, weer een buis voor mij, ook nog eens op een klotesimpel vak.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dude morgen ben ik zo schor


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Riepen ze nu like, appeltaart?


    She's imperfect but she tries

    Money doesn't buy happiness,
    but it pays my internet, which is almost the same thing


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Het slaat best wel even in als een bom als je beseft dat je dringend bepaalde dingen aan jezelf zal moeten veranderen, omdat je anders blijft wie je bent en het nooit beter zal worden of goed zal komen. Ugh ):

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 21:05 ]


    26 - 02 - '16

    ik heb eigenlijk wel honger

    ahja ik heb nog niet gegeten oops


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys



    Every day.


    26 - 02 - '16

    Why is it, that every time I have a free moment and just relax a bit, something has to screw up my mood.

    //Het is pijnlijk om te weten dat je dat niet over hebt voor mij en dat je het niet eens probeert, terwijl ik de wereld voor je rond zou gaan.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 21:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I'm such a fucking failure.


    •

    *maakt eten*

    *heeft geen honger meer*

    righttt

    feel like vomiting rn


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    1 day of 4 havo and I'm already getting anxious again. But I'm probably just selfish because I want people to call me by my actual name and I really wish people would ask about me instead of me always asking about others. Wish you didn't go to sleep right now and showed some more care, but oh well I don't deserve that.

    //

    Op dit soort moment zou ik nou echt even iemand willen die me vasthoud en vertelt dat alles goed komt maar ja. Waar de hell is die body positivity van afgelopen zaterdag.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 22:15 ]


    This ain't no place for no better man.

    Oke, het is bijna school en ik ben echt. AAAG.


    Heaven is a place that we all have