• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    still nothing from them. Well thanks


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Think I'm gonna try a Victoria Secret Diet plan, just for the fun of it. I'm curious.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Soms vraag ik me af of ik dit allemaal wel verdien. Ik faal in zoveel aspecten en hoe is het mogelijk dat iemand zoveel van me houdt, terwijl ik iedere dag nog worstel met ontzettend veel onzekerheden en ik eigenlijk helemaal niet van mezelf houd.


    26 - 02 - '16

    Me @ myself: Je bent 16 dude je hebt nog een leven voor je en alle kansen iemand te ontmoeten!!!!!!!!

    Myself @ me: lmao alsof ik dat verdien


    This ain't no place for no better man.

    they make me happy although i'm very sad at this moment


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    So much regret


    The sun will rise and we will try again.

    It's so nice when the families and friends start noticing me going alk bad again. Not.


    •

    Mijn god zeg. Dat was schrikken. Ik hoorde buiten een schreeuw, duidelijk van een kat en realiseerde me dat Pim nog wel eens buiten kon zijn. Gelijk ben ik naar buiten gerend en na een tijdje kwam ie ook. Meneer had een pluk haar onder z'n ene voorpoot en twee gescheurde nageltjes (geen bloed gelukkig).


    26 - 02 - '16

    OMG THIS IS WAY TOO CUTE

    ida love you omg


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    OKAY
    Ik ben er even helemaal klaar mee. De enige reden waarom ik FACKING twee maanden van te voren een bericht eruit stuur dat ik graag wil dat je op mijn feestje komt, is dat ik graag wil dat je op mijn feestje komt. Dan voelt het gewoon teringkut dat je afzegt met "ja ik ga een dagje stadden met die"
    Dat heb je niet twee maanden van te voren gepland. Ugh, weet je ook weer hoeveel je aan mensen hebt als vriend.


    Deep inside, I've never felt alive

    Euhm... I feel a bit strange...


    16 - 09 - '17

    Dat was de beste avond van mijn leven!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nothing will ever hurt me again.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Haha haha haha. Uiteraard komt de muis weer de nacht voor mijn examens. Zoals altijd eigenlijk he.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vat echt niet hoe het hier werkt, tbh. We moeten vroeg naar bed, worden gecontroleerd op of we slapen of niet en of we stil zijn of niet, terwijl zij half schreeuwend door de gangen lopen tot één uur. (':

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 7:57 ]


    i wanna die with you once or twice.