• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Strakjes lekker 2,5 uur reizen naar vriendlief in almere, maar we hebben het er voor over *O*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik wou dat mijn familie niet zo gierig was


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Yup. K ga naar boven en ik kom niet meer beneden vandaag. Teringgezeik hier ook altijd.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit duurt echt super lang, en ik moet ook nog douchen voordat ik vanavond weg moet. Uuugh.


    Smile. You're beautiful. <3

    Zes zebravinkjes uit de volière gevangen - beweging van vandaag wel weer gehad pff. :'D

    I just want to be alone and apparently even that's too much to ask.


    kindness is never a burden.

    Omygod oke 24 oktober ga ik voor drie dagen naar londen en die avond ga ik voor de tweede keer phantom zien, maar nu heb ik opeens het idee om dan de 25e naar aladdin te gaan... zal ik het doen of niet ?! I mean... ik zou het moeten overleggen met m'n ouders en broer want ik weet niet of iemand van hen mee wil, of dat ze het stom vinden om twee keer naar een musical te gaan... maar ugh het lijkt me best wel geweldig leuk. Het is alleen wel weer 55 pond per kaartje als ik naar de plekken kijk die ik wel acceptabel vind. Hmmmmmmmmm.

    ik raak echt heel heel heel erg in de stress als ik zo informatie opzoek. Ik heb geen idee waar ik moet beginnen, maar ik wil beginnen. Ik wil er voor uit komen, mijn naasten het kunnen uitleggen en zo door het leven gaan, maar ik weet niet hoe. Ik weet écht niet hoe.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zucht. Weet iemand toevallig hoe oorpijn minder erg wordt?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Woeeh een badpak besteld via internet en hij past perfect. Altijd fijn.

    Practicing my calligraphy 😀


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Altijd fijn als je research gaat doen en je ineens van 50 staten naar 3 gaat. Nee, dit is niet sarcastisch bedoelt


    Physics is awesome

    Wauw mn vader negeert me dus gewoon tyfushard. Leuk.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fuck kut telefoon, sinds ik al m'n contacten eens kwijt ben geraakt, heb ik het nummer van die leuke Tinder jongen niet meer — het enige wat ik weet is z'n voornaam, dat hij bij de NS werkt en dat hij dwars door me heen kon kijken en altijd scheen te raden wat ik echt wilde zeggen. I wanted to go on a date with him but now I can't contact him and I pushed him away so he won't contact me either. I hate myself.


    Benoit schreef:
    Fuck kut telefoon, sinds ik al m'n contacten eens kwijt ben geraakt, heb ik het nummer van die leuke Tinder jongen niet meer — het enige wat ik weet is z'n voornaam, dat hij bij de NS werkt en dat hij dwars door me heen kon kijken en altijd scheen te raden wat ik echt wilde zeggen. I wanted to go on a date with him but now I can't contact him and I pushed him away so he won't contact me either. I hate myself.


    Kunnen ze zoiets niet achter halen bij zo'n winkel voor mobiele telefoons? De nummers die je had opgeslagen bedoelde ik. Maar misschien heb ik iets teveel crime series gekeken waar ze van alles uit een telefoon kunnen halen die bijna totaal vernietigd is.


    Physics is awesome