• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Motunui schreef:
    (...)
    WHAHAHA mijn zus begint ook met twee uren LO rip ;_; Maar vorig jaar eindigde ik vrijdag met twee uren wiskunde en startte ik maandag met een uur wiskunde, dat was pas doodgaan (':


    Haha vorig jaar begon ik met 2 uur wiskunde jij kent de struggles niet


    Heaven is a place that we all have

    ads schreef:
    (...)

    Haha vorig jaar begon ik met 2 uur wiskunde jij kent de struggles niet

    maandag ochtend, drie uur wiskunde, gym, twee uur wiskunde


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik had moeten uitstappen because still at the wrong bus wtff

    de lijn pls meer duidelijkheid


    NOEM VAARTKOM EN BUITENRINGBUS NIET ALLEBEI 600 because i'm fucking confused thanks


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    BirbRon schreef:
    (...)
    maandag ochtend, drie uur wiskunde, gym, twee uur wiskunde


    maar jouw rooster was ook echt dysfunctioneel rip


    Heaven is a place that we all have

    ads schreef:
    (...)

    maar jouw rooster was ook echt dysfunctioneel rip

    what why


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Bluhg, deze buikpijn. Al is het waarschijnlijk voor het laatst.


    Caution first, always.

    Ik snap het. Ik snap dat de hond geopereerd moest worden. Ik snap dat we een weekend naar Walibi willen. Wat ik niet snap, is dat jullie het vervolgens raar vinden dat ik niet blij ben dat jullie niet mijn schoolboeken allemaal kunnen betalen, zoals jullie gezegd hadden dat jullie zouden doen, omdat jullie het niet kunnen betalen. Jullie zuigen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    i guess i will just stop saying things to you because arent replying anyway. message received.


    there goes my good mood.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dit is het eerste weekend van het nieuwe schooljaar, en ik heb al een heel weekend volgepland. Gelukkig dat ik geen huiswerk heb, oh ja, toch wel, want we hebben een herhalingstest wiskunde maandag :/


    <3

    Mijn neefje ligt in het ziekenhuis en het komt wel weer goed, maar het is toch erg verdrietig iedere keer, pff. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ok tbh ben ik echt done dat mijn hond steeds gromt en hapt naar ons, boos worden helpt niet want dan doet ze haar staart omlaag en kijkt ze me zielig. vgm weet ze dan niet eens wat ze fout heeft gedaan dus ja echt geen idee wat helpt, het is gewoon vervelend.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Omfg did she really just omfg


    Heaven is a place that we all have

    Ik hoop dat dit gewoon en geval is van bijna ongesteld zijn dat met mijn hoofd fuckt, want dat gebrek aan energie wordt alleen maar erger en er is niets groots aan de hand in mijn leven maar toch zou ik spontaan kunnen huilen en zelfs ademhalen is vermoeiend. Niet op een suïcidale manier, voordat ik iemand bezorgd maak, maar gewoon oprecht... vermoeiend. Ik ben niet per se moe maar ik heb gewoon zo weinig energie door deze rare emotionele situatie opeens en mijn brein stopt niet en dat is zeer onbehulpzaam, en dit is het soort moment waarop alleen wonen vreselijk is want ik wil... iets. Een bevestiging dat ik niet alleen ben die iets verder gaat dan letters op een scherm, denk ik, iets fysieks, iets warms, al is het maar dat ik mijn ouders op de bank zie zitten onderweg naar de keuken waar de hond ligt te snurken, zoiets, iets heel kleins, maar iets wat aangeeft dat mijn brein en lichaam duidelijk geen reden hebben om zo'n drama te schoppen en me keelpijn te bezorgen van onnodig verdriet


    Oké, weet je, fuck dit. Tijd voor een brownie. Brownies zijn warm en fysiek aanwezig in de wereld.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    *knip*

    [ bericht aangepast op 29 maart 2019 - 15:09 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Square schreef:
    Ik hoop dat dit gewoon en geval is van bijna ongesteld zijn dat met mijn hoofd fuckt, want dat gebrek aan energie wordt alleen maar erger en er is niets groots aan de hand in mijn leven maar toch zou ik spontaan kunnen huilen en zelfs ademhalen is vermoeiend. Niet op een suïcidale manier, voordat ik iemand bezorgd maak, maar gewoon oprecht... vermoeiend. Ik ben niet per se moe maar ik heb gewoon zo weinig energie door deze rare emotionele situatie opeens en mijn brein stopt niet en dat is zeer onbehulpzaam, en dit is het soort moment waarop alleen wonen vreselijk is want ik wil... iets. Een bevestiging dat ik niet alleen ben die iets verder gaat dan letters op een scherm, denk ik, iets fysieks, iets warms, al is het maar dat ik mijn ouders op de bank zie zitten onderweg naar de keuken waar de hond ligt te snurken, zoiets, iets heel kleins, maar iets wat aangeeft dat mijn brein en lichaam duidelijk geen reden hebben om zo'n drama te schoppen en me keelpijn te bezorgen van onnodig verdriet


    Oké, weet je, fuck dit. Tijd voor een brownie. Brownies zijn warm en fysiek aanwezig in de wereld.


    Het zijn nog steeds lege letters maar ugh dat klinkt bijzonder naar en ik hoop dat het snel weer een beetje beter gaat, want ik kan me heel goed voorstellen dat dat een rotgevoel is
    Plus, fuck man, ik had het ding van je neefje nog niet gelezen maar shit, dat is dubbel kut. ):

    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 22:16 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.