• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vind het toch wel heel leuk dat ik na twee maanden vrij, op m'n eerste dag na m'n proeftijd, gelijk wordt uitgenodigd op een barbecue 🎉🎉🎉


    26 - 02 - '16

    Belgieeeeeeee. Bijna Nederland al. Whoaaaaa.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    God I love Ardyn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik mag niks zeggen. Gewoon negeren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik doe ook nooit iets goed :')


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Meer dan een maand weggeweest. No one noticed. Nu weet ik weer waarom ik weg ging :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yoshioka schreef:
    God I love Ardyn.


    Caution first, always.

    wtf yt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hahahahaha. Nee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Duidelijk met het verkeerde been uit bed gestapt... *loopt voor de zekerheid maar weg en zwijgt*


    16 - 09 - '17

    Nog twee uur en tien minuten en nog een gesprek en thee drinken. Right. Waarom gaat de tijd zo langzaam?


    i wanna die with you once or twice.

    Mercer schreef:
    (...)


    😩👌🏼


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom kan ik mn username pas weer over een week veranderen? Ik wil het nu.. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Some people never fail to get on my nerve and I am so so so so so so SO done with it. Het is een never ending story en je hebt geen poot om op te staan. Stop met me lastig te vallen, want dat scheelt ons een hoop heen en weer gediscussieer en verspilde adem. Het spijt me zeer dat ik mijn rechten ken en niet meer hetzelfde meisje als drie jaar terug ben dat zich liet intimideren. Ik snap dat je het liefst monddode studenten hebt, maar guess what? Jij doet hier de illegale dingen en niet wij.


    She's imperfect but she tries

    Ik heb net gewoon bijna drie kwartier met de moeder van een vriendin zitten kletsen, voordat zij zelf haar nest uit kwam rollen, lol.


    There are poems inside of you that paper can't handle