• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    *insert 1000 woord lange rant over hoe ik mn lichaam haat en mezelf want het klopt allemaal niet als hoe ik me vanbinnen voel.*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Adem in, adem uit. Pick your battles. She doesn't know better. Ain't worth my energy.


    She's imperfect but she tries

    Ik ben er zo ontzettend klaar mee om drie kwartier tot een uur door te moeten werken, omdat het werk te veel is. Like, plan gewoon genoeg mensen in, doe niet zo skeer.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Shit jongens ik ben zo nerveus om over een uur of zo terug te moeten naar huis want dan moet ik fietsen op een weg waar ze 60 km/uur rijden of zo en dat is gewoon super eng bahbahbah


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    soms moeten bepaalde mensen in m'n leven echt accepteren dat ik bepaalde dingen niet met hen wil/kan bespreken zonder kwaad of gekwetst te worden, alsof ik altijd alles moet uitleggen want tbh heb ik echt geen zin in commentaar


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ga bij haar zeiken als je haar toch zo graag ziet. Shit, ze is je vriendin, laat haar voor je zorgen als je ziek bent. Ik ben voor de rest toch niet goed genoeg, kan je dit niet van me verwachten. Dickhead.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Het is alsof de maatschappij je een week de tijd gunt om er weer bovenop te komen. Een week om alles te vergeten en weer vrolijk verder te gaan met van alles en nog wat. Een week om tranen te laten en je machteloos te voelen. Als je er daarna nog over zeurt dan ben je irritant. En jezus, ik denk niet dat erbij stilgestaan wordt hoe moeilijk het is. Ook na die week. De aanblik van de lege fles drank en lege strippen pillen en ziekenhuisapparaten verdwijnen niet even zomaar van je netvlies. Ook niet na een week. De angst voor het moment dat mijn ouders weer aan het werk moeten en ik weer naar school en van wat er dan gaat gebeuren, verdwijnt ook niet zomaar. Ook niet na een week. Sterker nog, dat begint net. De pijn als je wakker wordt van je zus die huilend aan de telefoon hangt omdat ze alsnog niet serieus genomen wordt, verdwijnt ook niet zomaar. Het wordt met de dag erger. Het is alsof de hele wereld een middelvinger opsteekt en 'geen tijd' heeft voor onze problemen, behalve wanneer we in de supermarkt lopen of de hond uitlaten. Dan worden we maar al te graag aangesproken. En nee, het nare gevoel daarbij verdwijnt ook niet na een week. Het blijft moeilijk. En het blijft moeilijk om niet in slaap te kunnen komen en als ik dan uiteindelijk wel in slaap val alles opnieuw en opnieuw te moeten beleven. Het blijft moeilijk om in de ochtend op te staan en aan te moeten horen wat er nu weer is misgegaan. Het blijft moeilijk om te proberen aan het normale verwachtingspatroon te voldoen, terwijl ik bij god niet weet hoe ik het moet verwerken. Ik zou gewoon willen dat iemand me kan vertellen dat het oké is om soms te willen doen alsof het niet bestaat en dat het oké is om soms mijn hart te willen luchten, ook nádat die week voorbij is. Ik zou gewoon willen dat iemand zegt dat het oké is dat het ook na een week nog moeilijk is. Dat het allemaal wel goedkomt. Dat ik me niet aanstel of zeur. Ik wil gewoon dat iemand me bij mjjn hand pakt en meeneemt naar het punt waarop alles makkelijker wordt. Dat het over is. Dat ik geen zeur of aansteller meer hoef te zijn.


    She's imperfect but she tries

    Oeh, die nieuwe Life is Strange ziet er echt goed uit!


    16 - 09 - '17

    Ik noem mezelf graag een ijsberg want onder de zeespiegel zijn allemaal onzekerheden verborgen en het ding met ijsbergen is dat ze soms omdraaien en dan komt al die shit naar boven en fuck.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2017 - 0:14 ]


    Heaven is a place that we all have

    Het voelt soms echt alsof ik niet meetel als een daadwerkelijk persoon.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik snap niet dat iedereen steeds vraagt naar mijn vriendschappen, om vervolgens te conclusie te sluiten dat ik ze maar moet dumpen. Uh, ja het is ingewikkeld en bijna elke vriendschap heeft een hoop drama veroorzaakt, maar dus? Dat betekent niet dat ik iedereen zomaar laat vallen, want toevallig geef ik enorm veel om ze en heb ik ze op dit moment juist heel erg nodig, net als de meeste mij nodig hebben. Het frustreert me echt ugh. Dat zij er wel voor me zijn en jullie niet, maakt in geen enkele weg dat jullie het recht hebben om ze zo neer te zetten alsof zij de boosdoeners zijn van alles.


    i wanna die with you once or twice.

    Nederlands, Duits, Frans, Spaans, Engels en taal, ik houd zo ontzettend van mijn school. :Y)


    i wanna die with you once or twice.

    Pretty damn sure this is my last month on Q.


    Ik heb echt het gevoel dat niemand me mag en honestly ik snap niet wat ik hier nog doe.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Om moe van te worden, echt waar.