• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    DE BUS IS FUCKING WEERAL TE LAAT VOOR 13 MINUTEN EN HET REGENT STRONT OF ZO MAAR IK BEN KLETSNAT EN ER WAS EEN BUSKOTJE MAAR MENSEN VINDEN HET HILARISCH OM KEI HARD IN EEN PLAS NAAST JE TE RIJDEN


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mercer schreef:
    (...)
    Omg, is dat die met die bodywarmer en het petje? Ik lach iedere keer zo erg, maar het is echt schattig. :')
    Zal ik anders een topic openen voor FF-related dingen? :>

    Doe maar!
    En nee; die ene met dat Behemoth jasje!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yoshioka schreef:
    (...)
    Doe maar!
    En nee; die ene met dat Behemoth jasje!


    Ohh, die dacht ik al, maar die heet Trendy Outfit bij mij, en die andere is Casual.
    Topic (;


    Caution first, always.

    Ik haat het als vriendinnen iets zeggen over je vriend en daarom gaat twijfelen aan hem, want waarom had hij jou dat niet gewoon verteld maar hen wel?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    UGH IK VOEL ME ZO SHIT. Whyyyyyy is this happening.


    The truth is out there.

    This book is pure gold.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eeeen tijd om naar boven te gaan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    God wat heb ik een haat aan jou — dus omdat jij veel rijdt en ik niet, hoef jij geen benzine geld te betalen? What the actual fuck — je hebt een baan, weet dat mama financieel moeilijk zit door alles en je zuigt haar gewoon helemaal leeg.


    I just realised that my life is one big fucking joke.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ennnn dikke huilbui omdat ik zo moe ben. En dan de persoon waar ik t meeste support van nodig heb komt met een slappe: 'ik laat je wel'. God ik kan alleen maar janken en janken en janken.


    The truth is out there.

    Geklaag hierzo:


    Ik heb tegen een aantal mensen gezegd dat mijn opa stervende is en deze week of volgende week komt te overlijden. Elke keer als ik op bezoek ga krijg ik van mensen de vraag 'hoe is je opa?'. Niets mis met deze vraag, maar hij gaat zo snel achteruit dus ik antwoord altijd met slechter.
    Maar elke keer zeggen mensen 'O, hopelijk wordt hij beter de volgende keer!'
    Hij is stervende mensen, hij wordt niet beter! Ik snap dat mensen positief proberen te doen, maar dit is echt niet de tijd voor (valse) hoop en positiviteit.


    Seasons will change, but I shall remain

    Omg opeens allemaal creatieve ingevingen. Waarom komen die altijd als in onder druk sta...

    Het is echt erg dat dit me kinda jaloers maakt maar damn...
    Btw, I want it nowwwww but I still have to wait 4 months - at least ;_;


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Het is zo akward om mensen de les te lezen, ook al is het als een fictie personage over iets wat je zelf niet eens doet. Like,
    hypocriet much.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoe ben ik gegaan van iemand die tot vier uur 's nachts YouTubefilmpjes kijkt naar iemand die tot half tien in haar pyjama breit en dan gaat slapen voor tien uur straight


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.