• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 15:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En nu vlammen op die scriptie.


    •

    Ik heb eigenlijk niet zoveel zin in naar de stad gaan, ik wil gewoon de hele dag in bed een boek lezen en een beetje vreten. Ik weet dat het beter is dat ik ga, en ik moet die jas toch hebben, naja voor over 2 maand pas maar liever eerder dan later. Mehs. Ik wil niet maar dit is typische depressie die overhand neemt dus beter get my ass in gear and go.


    The truth is out there.

    Godverdomme waarom is SPSS zo moeilijk te hanteren? HELP.


    •

    Het is zo duidelijk wie wie is, zelfs aan de schrijfstijl.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nooit gedacht dat met de hand schrijven zoveel inspiratie kon brengen. Hoezee!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    OHMYGOD deze foto van Prompto en Talcott is echt een masterpiece en cute en omg ik smelt

    [ bericht aangepast op 7 sep 2017 - 15:31 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom is popcorn zo verdomd lekker?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Game of Thrones dit, Game of Thrones dat... Kan ik dan nergens meer kijken waar het niet is? Echt, ik heb mij nu al op zoveel dingen afgemeld en afgeschermd, maar het blijft terugkomen. Flikker toch op met je kut serie. My gosh,


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jemig jemig, hoe moet ik daar nou op reageren.

    Nee ik wil niet bij de ateliergroep, nee ik wil niet bij de hardloopgroep op woensdag, nee ik wil die afspraak van volgende week niet, ik wil ook die afsprak van morgen niet. Ok, JE KUNT OOK TEVEEL AFSPRAKEN EN DINGEN PLANNEN ARGH


    i wanna die with you once or twice.

    dat nieuwe lied van zayn is best ok
    i mean wss gaan ze dit op de radio toch wel grijs draaien dus beter dat het dan een goed lied is 🤷‍♂️


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Meh


    Caution first, always.

    Damnit. :C


    Smile. You're beautiful. <3

    Nog een dag en dan is het weekend. Ik kijk zo uit naar het uitslapen dit weekend. Niet voor negen uur op, yeah!


    Physics is awesome

    Het spijt me dat ik zachtjes zucht als ik de keuken in kom gewandeld en zie dat we voor de vierde dag op rij iets eten wat ik verschrikkelijk vind. Ja, ik zou graag zelfs iets willen maken maar je stuurt me zelf iedere dag naar Nijmegen. Daarbij, hoeveel kipschnitzels liggen er wel niet in de diepvries voor het moment dat m'n zusje iets niet lekker vindt?


    •