• Lay out volgt ^^


    ''With all due respect, which is none...''

    relatie's van Emily

    ♥ Chardonnay - Emily denkt dat Chardonnay onder haar bitcherige schild een lieve meid is die liefde en aandacht nodig heeft. Emily schenkt Chardonnay graag een glimach als ze in de gangen langs haar heen loopt.
    ♥ Peaches - Emily vindt Peaches maar iets te druk en jong. Toch kan Emily Peaches wel waarderen, omdat ze altijd zo blij en opgewekt is, het tegenovergestelde van wat Emily is.
    ♥ Rosa - Emily mag Rosa graag omdat ze gek is en van feestjes houdt, ondanks dat ze zelf nooit mee zou gaan naar een van de feesten, tenzij Rosa haar natuurlijk ooit een keer overhaalt om Emily uit haar comfort zone te halen.
    ♥ Celeste - Emily loopt meestal gewoon achter Celeste en Jake aan, ze heeft niet zo veel met haar, maar het is in ieder geval iemand waarbij ze altijd kan zitten.
    ♥ Ertha - Emily ziet Ertha als een van de mooiste meiden van school en ook zeker een van de liefste meiden van school. Emily weet dat Ertha altijd naar haar zal luisteren als ze ergens mee zit of ergens een vraag over heeft.
    ♥ Lichelle - Lichelle is de beste vriendin van Jake, Jake ziet ze erg vaak, dus Lichelle automatisch ook. Emily mag Lichelle een stuk meer dan Celeste, vooral omdat Lichelle over het algemeen gewoon een aardiger persoon is volgens Emily.
    ♥ Malin - Emily ziet Malin als een vriendin, Malin past qua karakter perfect bij Emily, maar Emily vindt het nog lastig om uit haar schulp te komen. Misschien krijgt Malin ooit wat meer informatie uit Emily gepeuterd.

    ♥ Noah - Emily lacht altijd om Noah, zijn humor geeft haar gewoon een warm en vrolijk gevoel van binnen. Ze ziet hem als een vriend maar gaat niet veel met hem om, toch zal ze dat niet vervelend vinden.
    ♥ Roman - Emily krijgt altijd kippenvel als deze charmeur naar haar knipoogt, maar toch moet ze niets van hem weten.
    ♥ Parker - Emily heeft een stiekeme crush op Parker, ze zal nooit iets tegen hem durfen te zeggen over haar gevoelens, maar ze tut zich wel op als ze weet dat ze ergens naar toe gaat waar hij ook zal zijn.
    ♥ Tanner - Ondanks dat Tanner ontzettend veel op Parker lijkt, vindt Emily Parker toch stiekem de betere helft van de twee. Verder kan ze goed met Tanner opschieten en hoopt ze altijd dat dat wederzijds is en wederzijds blijft.
    ♥ Valentine - Valentine is de beste vriend van Celeste. Celeste ziet ze iedere dag, dus Valentine ook. Helaas kent Emily Valentine niet zo heel erg goed, dat wilt ze daarintegen zeker wel. Valentine ziet er goed uit en is een stuk aardiger tegen haar dan de rest van de mensen op school.
    ♥ Jake - Emily heeft vrij weinig gemeen met Jake, behalve het fortuin in de familie. Ze gaat veel met hem om maar heeft niet echt een band met hem, ze loopt er vooral gewoon achteraan.
    ♥ Newt - Emily vind Newt een aparte jongen, hij zit onder de tatoeages, maar toch heeft hij wel iets leuks. Emily heeft geen idee dat Newt haar in bed moet krijgen voor het eind van dit jaar. Ze zal dit dan ook absoluut niet snel doen.
    ♥ Manuell -

    ♥ Someone's missing? Let me know.


    - thank you for existing -

    Vaiana schreef:
    Newt is alleen in de kantine voor wie wil? ^^

    also met Valentine wacht ik wel eerst op een post van Lichelle :'D


    Emily zit met Jake en Ertha in de kantine! Je kan de weg komen vragen ofzo ;)

    Qua relatie's denk ik dat Jake en hij trouwens elkaar wel zouden mogen, maar niet echt vrienden zouden zijn omdat hij achter Emily aanmoet, Jake weet dat neem ik aan?


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Emily zit met Jake en Ertha in de kantine! Je kan de weg komen vragen ofzo ;)

    Qua relatie's denk ik dat Jake en hij trouwens elkaar wel zouden mogen, maar niet echt vrienden zouden zijn omdat hij achter Emily aanmoet, Jake weet dat neem ik aan?



    Newt is niet bepaald een persoon die naar mensen komt ( en ik kan niet zo goed rpg'en met véél personages bijeen :'D dus ik wacht wel even tot een personage naar hem toe wilt komen ^^ )

    En ik denk dat de boys het soort van , van elkaar weten? misschien dat Jake het vaag ergens had gehoord hahah maar dat ze soort van vrienden waren, maar misschien kan dit dus in de rpg kapot gaan als Jake Newt komt dreigen/waarschuwen maybe? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wacht nog op Roman... Maar anders post ik wel eerst een stukje! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Vaiana schreef:
    (...)


    Newt is niet bepaald een persoon die naar mensen komt ( en ik kan niet zo goed rpg'en met véél personages bijeen :'D dus ik wacht wel even tot een personage naar hem toe wilt komen ^^ )

    En ik denk dat de boys het soort van , van elkaar weten? misschien dat Jake het vaag ergens had gehoord hahah maar dat ze soort van vrienden waren, maar misschien kan dit dus in de rpg kapot gaan als Jake Newt komt dreigen/waarschuwen maybe? c:


    Oeeeeh dat brengt mij op een leuk ideeeee. * duivels lachje *


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Oeeeeh dat brengt mij op een leuk ideeeee. * duivels lachje *


    Now I'm curious :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Now I'm curious :'D


    Ik moet nog even wachten op Ertha hihi, ik zou mijn post met Jake ook aan kunnen passen natuurlijk.


    - thank you for existing -

    Gepost! Ik weet niet 100% zeker of het mijn beurt was maar ik vond het een beetje onoverzichtelijk worden haha :'D


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Gepost! Ik weet niet 100% zeker of het mijn beurt was maar ik vond het een beetje onoverzichtelijk worden haha :'D


    Ja, omg, het kan ook zijn dat Char eerst moest..
    Wel thanks!! Ik ga nu posten ^^


    I have seen my own sun darkened

    Oeff Celeste zal niet al te blij zijn hahah XD


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    Oeff Celeste zal niet al te blij zijn hahah XD


    Ow crap, kan Lichelle nog gillend wegrennen? ;)


    I have seen my own sun darkened

    Aniketos schreef:
    (...)

    Ow crap, kan Lichelle nog gillend wegrennen? ;)


    Nope ze is nu al te laat. ;p


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik ga aan de slag met de Smithjes.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Is het algemeen geweten dat Celeste en Roman wat gehad hebben?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Is het algemeen geweten dat Celeste en Roman wat gehad hebben?


    Volgens mij wel ^^


    El Diablo.