• Lay out volgt ^^


    ''With all due respect, which is none...''

    Okii c: zal ik wachten tot ze bij Parker thuis zijn? of kan ik al een post schrijven? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ze zijn al bij hem thuis hoor, net c:


    El Diablo.

    Ik heb een druk weekend gehad en ben deze week ook heel druk met school, ik ga mijn best doen om tijd te nemen voor posts ergens deze dagen, maar ik heb een deadline voor een presentatie en die is nog niet af *panic*


    - thank you for existing -

    Ik ga asap posten, maar ben momenteel niet helemaal fit, dus het duurt wat langer.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aniketos --> Tulua


    I have seen my own sun darkened

    Vrijdag 20 oktober tot 28 oktober kan ik helaas niet reageren op posts! Op mijn profiel staat uitleg waarom!
    Kusjes,


    - thank you for existing -

    Ik post vrijdag weer c; ben nu in Londen voor 2 dagen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Finkelstein schreef:
    Ik post vrijdag weer c; ben nu in Londen voor 2 dagen


    OOOOOEEEEHHH!!! VEEL PLEZIEEEEERR!! (flower)


    I have seen my own sun darkened

    Oké, dit is misschien een domme vraag maar ik vind dus nergens wie met wie moet gaan voor dat project?
    Mag er zelf gekozen worden of zijn er wel degelijk paartjes? En waar kan ik die vinden?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Oké, dit is misschien een domme vraag maar ik vind dus nergens wie met wie moet gaan voor dat project?
    Mag er zelf gekozen worden of zijn er wel degelijk paartjes? En waar kan ik die vinden?


    Voor het geschiedenis project? :') nee dat hebben we zelf wat verzonnen hahah


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh oké, en ik maar zoeken. Hahaha.
    Maar goed, dan ga ik straks op zoek naar geschiedenisbuddies voor mijn kereltjes.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Wie heeft er nog geen geschiedenispartner?

    Is het misschien ook een idee dat er wat duidelijkere regels zijn ivm de uitdaging?
    Bv dat ze sowieso een kus moet krijgen om niet vernederd te worden op het einde van het jaar, maar dat alles wat er meer gebeurt ook punten op levert?
    Idk ik zeg maar wat;
    1. Vrijwillig gegeven kus van de dame. De kus moet op de mond gegeven worden, ergens anders telt niet. De dame in kwestie moet altijd de keuze hebben, spelletjes waarbij gekust moet/kan worden tellen niet (uitzondering hierop is spin the bottle, maar dan moet de vraag "vind je het oké?" gesteld worden en moet het antwoord positief zijn) -->geen vernedering achteraf.
    2. 5 extra punten voor een eerste tongzoen.
    3. 1 extra punt per extra kus.
    4. 10 extra punten voor second base.
    5. 20 extra punten als je haar in bed krijgt.
    6. 5 extra punten per keer dat je haar in bed krijgt.

    Degene met de meeste punten wordt gekroond tot King of Love en heeft de macht op het einde van het spel alle vernederingen uit te delen.

    Is dat wat?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Wie heeft er nog geen geschiedenispartner?

    Is het misschien ook een idee dat er wat duidelijkere regels zijn ivm de uitdaging?
    Bv dat ze sowieso een kus moet krijgen om niet vernederd te worden op het einde van het jaar, maar dat alles wat er meer gebeurt ook punten op levert?
    Idk ik zeg maar wat;
    1. Vrijwillig gegeven kus van de dame. De kus moet op de mond gegeven worden, ergens anders telt niet. De dame in kwestie moet altijd de keuze hebben, spelletjes waarbij gekust moet/kan worden tellen niet (uitzondering hierop is spin the bottle, maar dan moet de vraag "vind je het oké?" gesteld worden en moet het antwoord positief zijn) -->geen vernedering achteraf.
    2. 5 extra punten voor een eerste tongzoen.
    3. 1 extra punt per extra kus.
    4. 10 extra punten voor second base.
    5. 20 extra punten als je haar in bed krijgt.
    6. 5 extra punten per keer dat je haar in bed krijgt.

    Degene met de meeste punten wordt gekroond tot King of Love en heeft de macht op het einde van het spel alle vernederingen uit te delen.

    Is dat wat?


    Hmmm, dat lijkt me zeker wel een goed idee, tbh...
    Al moeten we wel even nakijken welke combi's actief nog meedoen met deze RPG. Aangezien Chardonnay niets meer post, hetzelfde geld voor Ertha, dus...
    Ikzelf ga nu weer aan de slag met een post! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Ik reageer asap in de speeltopic ! denk wel morgen.


    - thank you for existing -

    Mijn post komt ook asap, hopelijk dinsdag uiterlijk!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'