• Lay out volgt ^^


    ''With all due respect, which is none...''

    Maar ehm, denken jullie ook niet dat het bijna tijd is voor iets van een skip? Want volgens mij hebben ze officieel nog gewoon school en nu is iedereen wat all over the place. Zou het niet handig zijn iets te doen waardoor iedereen weer min of meer 'samen komt'?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik persoonlijk voel nog geen nood aan een skip, maar als de rest vindt van wel dan leg ik me daar bij neer.

    Ik heb ook op zich nog geen behoefte aan een skip.
    Wat we wel zouden kunnen doen, is dat er zo meteen een bericht komt over de speakers omdat iedereen er rekening mee moet houden dat er een gala (of iets dergelijks) aankomt en dan kunnen we, zodra iedereen daaraantoe is, de timeskip doen naar het feest ^^


    I have seen my own sun darkened

    Ja nee, begrijp ik, dan zal ik gewoon even iemand moeten zoeken die naar Celeste toe wil. Wie offert zich op? XD


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    Ja nee, begrijp ik, dan zal ik gewoon even iemand moeten zoeken die naar Celeste toe wil. Wie offert zich op? XD


    Zodra ik weer reageer met Lichelle, prob tomorrow, dan ga ik naar Celeste en Jake toe... Valentine's schuld! Hij opperde om naar Cel toe te gaan en sorry te zeggen. Ze mag zijn hoofd afbijten xD


    I have seen my own sun darkened

    Tulua schreef:
    (...)

    Zodra ik weer reageer met Lichelle, prob tomorrow, dan ga ik naar Celeste en Jake toe... Valentine's schuld! Hij opperde om naar Cel toe te gaan en sorry te zeggen. Ze mag zijn hoofd afbijten xD


    Ooh ja, Celeste is eigenlijk net van Jake weg gelopen, omdat ze dacht 'mijn dag is al erg genoeg laat ik maar even naar de les toe gaan, want dat zal het vast en zeker nog leuker worden.' Of zoiets, dus ze zit er niet meer. XD


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Tulua schreef:
    Ik heb ook op zich nog geen behoefte aan een skip.
    Wat we wel zouden kunnen doen, is dat er zo meteen een bericht komt over de speakers omdat iedereen er rekening mee moet houden dat er een gala (of iets dergelijks) aankomt en dan kunnen we, zodra iedereen daaraantoe is, de timeskip doen naar het feest ^^


    Like the idea.


    - thank you for existing -

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ooh ja, Celeste is eigenlijk net van Jake weg gelopen, omdat ze dacht 'mijn dag is al erg genoeg laat ik maar even naar de les toe gaan, want dat zal het vast en zeker nog leuker worden.' Of zoiets, dus ze zit er niet meer. XD


    Dan zouden we zo Emily, mijn dame die ik vandaag nog af ga maken en Celeste samen in een lokaal laten zitten... MUHAHAH
    Ik geef wel een gil wanneer ze af is, dan kan je haar bekijken ^^


    I have seen my own sun darkened

    Wie weet er games dat je met 3 mensen kunt spelen :') Ik ben een noob wat Games betreft hahah en ik heb al een goede straf bedacht voor de verliezende Boy bij Parkers squad (wbw)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Finkelstein schreef:
    Wie weet er games dat je met 3 mensen kunt spelen :') Ik ben een noob wat Games betreft hahah en ik heb al een goede straf bedacht voor de verliezende Boy bij Parkers squad (wbw)


    Thruth or Dare :Y)
    Ligt even helemaal in een deuk om zichzelf

    [ bericht aangepast op 1 nov 2017 - 10:34 ]


    I have seen my own sun darkened

    Tulua schreef:
    (...)

    Thruth or Dare :Y)
    Ligt even helemaal in een deuk om zichzelf


    pfff Playstation games heaa :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Finkelstein schreef:
    (...)

    pfff Playstation games heaa :'D


    Mijn ervaringen met de playstation gaan niet verder van Knorretje's Avontuur en Barbie's Manege... Gaat zich in een hoekje zitten schamen


    I have seen my own sun darkened

    Finkelstein schreef:
    Wie weet er games dat je met 3 mensen kunt spelen :') Ik ben een noob wat Games betreft hahah en ik heb al een goede straf bedacht voor de verliezende Boy bij Parkers squad (wbw)


    Hahaha, geen idee :'D Ik heb zelf niet eens een Playstation.
    Je kan anders ook doen dat je gewoon geen specifieke naam noemt, als niemand iets weet.


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Hahaha, geen idee :'D Ik heb zelf niet eens een Playstation.
    Je kan anders ook doen dat je gewoon geen specifieke naam noemt, als niemand iets weet.



    Hahah same het enige wat ik echt ken dat wel voor de jongens zou kunnen zijn is tekken of Mortal combat maar dat kun je maar met 2 doen :') tenzij ze turns doen hahah


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harper is bijna af, behalve haar geschiedenis en geheim, maar ze staat wel pretty much open voor relaties, dus als iemand een idee heeft hehehe :Y)


    I have seen my own sun darkened