• Lay out volgt ^^


    ''With all due respect, which is none...''

    Goed, aangezien caos niet meer online blijkt te zijn, wil ik even de actieve koppels op een rijtje zetten. Want als coas er niet meer is, vallen er hierdoor twee dames weg die een koppel vormde. Ikzelf zal, als ik binnen één à twee dagen niets meer van hoor, één van die dames overnemen. Nu wil ik vragen of er iemand anders ook nog een dame erbij zou willen.

    Koppels die nog actief zijn (na mijn weten):
    Lichelle - Valentine
    Emily - Newt
    Malin - Tanner
    Celeste - Parker
    Roman & Jake hebben nu dus geen dame meer,
    Ikzelf wil best, en heb er ook tijd voor als alles goed loopt, om ze beide over te nemen,
    maar het zou fijn zijn als iemand anders ook nog een dame erbij neemt...

    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 14:07 ]


    I have seen my own sun darkened

    Normaliter had ik het best willen doen, maar ik houd het nu even bij wat ik heb en neem er geen nieuwe rollen bij (mits er ergens een af zou moeten vallen).


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik neem er liever geen rol bij, gezien ik er al twee heb.
    Wat ik eventueel wel zie zitten is dat Parker Celeste af staat aan Roman (omdat dat veel meer sense maakt) en hij ofwel een scheidsrechter voor het spel is, of een cockblocker en zijn doel is dat de rest niet mag slagen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Ik neem er liever geen rol bij, gezien ik er al twee heb.
    Wat ik eventueel wel zie zitten is dat Parker Celeste af staat aan Roman (omdat dat veel meer sense maakt) en hij ofwel een scheidsrechter voor het spel is, of een cockblocker en zijn doel is dat de rest niet mag slagen.


    Dat is eigenlijk niet eens zo'n slecht idee...
    Nog even afwachten wat de rest ervan vinden...
    Is het misschien een optie, dat als caos niet meer reageert, ik of iemand anders, idm deze RPG op zich neemt, qua aanmaken enzo?


    I have seen my own sun darkened

    Ja natuurlijk, Maluma en GreenIight moeten er ook akkoord mee gaan. Het was maar een idee.
    Maar het zou wel het probleem van één vrouw te kort, als Caos niet meer online zou komen, oplossen.

    Anyhow, heb je haar al gecontacteerd dan?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Yeap, met PB en GB...
    Ze reageert niet... :(


    I have seen my own sun darkened

    Obeah schreef:
    Ik neem er liever geen rol bij, gezien ik er al twee heb.
    Wat ik eventueel wel zie zitten is dat Parker Celeste af staat aan Roman (omdat dat veel meer sense maakt) en hij ofwel een scheidsrechter voor het spel is, of een cockblocker en zijn doel is dat de rest niet mag slagen.


    oh naww, dat vind ik wel een goed/leuk idee als het moet c:


    El Diablo.

    Ik weet wel dat haar laptop kapot was, en ze niet meteen een nieuwe kreeg. Misschien ligt het daar aan?
    Hoelang is ze al niet meer online geweest dan?

    Hahahaha, "als het moet".
    Je mag gerust ook nee zeggen hoor, het was slechts een voorstel. Er kan altijd een andere oplossing gezocht worden.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oh nee, ik bedoelde meer van als het moet in de zin van als die twee karakters niet meer terugkomen. Ik vind het namelijk echt een leuk idee c;


    El Diablo.

    Ik heb er al 2, dus een extra personage is niet echt mogelijk voor mij haha.

    Ik ga met Emily ook even opnieuw posten aangezien Ertha niet reageerd, iemand die mee wilt doen en Emily op wilt vangen op een of andere manier.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Ik heb er al 2, dus een extra personage is niet echt mogelijk voor mij haha.

    Ik ga met Emily ook even opnieuw posten aangezien Ertha niet reageerd, iemand die mee wilt doen en Emily op wilt vangen op een of andere manier.


    Ik wil vandaag een begin maken aan mijn dame. Misschien dat die twee samen kunnen beginnen? ^^
    Damn, volgens mij moet ik nog even wachten op caos, maar ik wordt nu gewoon enthousiast heheh

    @Obeah, caos is nu al een week niet meer online. Ze gaf ook al aan geen inspiratie meer te hebben voor onder andere een topic van Sombre. Ja, ik wist ook dat haar laptop stuk was, maar dat is inmiddels al een paar weken terug. Misschien dat het inderdaad lang duurt voordat hij gerepareerd is...

    [ bericht aangepast op 31 okt 2017 - 15:04 ]


    I have seen my own sun darkened

    Ehmm ja ik vind het ook wel een goed idee trouwens!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Haha, oké, thanks ^^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik vind het ook een goed idee!

    Overigens vind ik het best als iemand de rpg overneemt, zelfs al zou het maar tijdelijk zijn. Ik zou het namelijk sund vinden als deze rpg anders dood loopt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Virago schreef:
    Ik vind het ook een goed idee!

    Overigens vind ik het best als iemand de rpg overneemt, zelfs al zou het maar tijdelijk zijn. Ik zou het namelijk sund vinden als deze rpg anders dood loopt.


    Same, ik denk dan dat ik wel alvast een begin maak met mijn dame ^^


    I have seen my own sun darkened