• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    het doet ergens ook best wel pijn tho


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vwots was leuk.


    26 - 02 - '16

    World suicide prevention day.


    She's imperfect but she tries

    I just want to be the best in everything. It sounds stupid, but I feel like I'm not good enough if I'm not the best.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zou zo graag willen reizen nu. Geen verplichtingen, geen begin van een nieuwe studie, gewoon honderd procent tijd voor mezelf en weg van de omgeving die ik compleet uit mijn hoofd ken. Ik ben heel erg blij dat ik volgende maand even naar Londen ga, maar het zou nog fijner zijn geweest als ik gewoon een volle maand weg zou kunnen gaan. Als ik de loterij zou winnen en geen opleiding zou beginnen dit jaar, had ik het wel geweten.
    _

    Wat wil ik als extra hobby hm... ik zat er al aan te denken om afdrukken te ontwerpen voor op shirts en dergelijke, maar nu begin ik te denken dat ik eigenlijk ook wel iets wil doen met geschiedenis en cultuur en films. Zou ik dat kunnen verwerken en omzetten tot iets waarbij ik creatief kan zijn en iets kan produceren? Het lijkt me wel heel vet om een eigen online verkoop te hebben met eigen producten waar je eigen logo op staat... Brainstormen dan maar.

    (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Waarom is HNTM altijd zo ongemakkelijk om te kijken

    bijna klaar, bijna klaar 😱


    Deep inside, I've never felt alive

    Hm. Stil zo wel..


    The truth is out there.

    Ik moet echt steeds janken wanneer Luna doodgaat...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil niet terug.


    i wanna die with you once or twice.

    Heel leuk, Finley, maar "subtiel" is geen smaak. Er zijn vijf smaken; zoet, zout, zuur, bitter en umami (Japans voor hartig of heerlijk) en daar is subtiel dus geen deel van. Daarbij waarom zou ik een drankje willen, waarvan je de smaak amper merkt doordat die "subtiel" is. Wat een bullshit.


    26 - 02 - '16

    T r i g g e r e d


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh..


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wooh drie dagen Gent geboekt tijdens kerstvakantie. Ga ik tenminste nog twee keer weg dit jaar. *O*