• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Dat moment dat je weer thuis bent en mensen weer gaan zeiken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Frodo schreef:
    Die gif in de beginpost (blush) luuuv it.

    OT : begin gewoon met schrijven jij hersenloze luiaard.

    O. Nu moet ik ook nog teruglopen met je, daar heb ik ook totaal geen zin in.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oja, het is 9/11. Zou je toch bijna vergeten met alle rampen en oorlogen die op dit moment gaande zijn.

    Gewoon weer hetzelfde matje gehaald :Y) Nu hopen dat deze de hitte van Spanje wel overleefd.


    Stenenlikker

    Buiten het feit dat mijn leven uit elkaar begint te vallen is mijn profiel op Quizlet gisteravond echt goed gelukt. Maar dat boeit niet als al het andere gewoon in mijn handen uit elkaar dreigt te vallen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lees hier mijn mening over IT
    Slechtste film van 2017 in mijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ga ik, of ga ik niet zo veel geld uitgeven aan make up. Hmmm.


    The truth is out there.

    jfkdsl ik houd niet van dit gevoel


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fijn dat ik de enige fout die ik mocht maken, nu al gemaakt heb. Well done.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hag schreef:
    Ga ik, of ga ik niet zo veel geld uitgeven aan make up. Hmmm.


    My life ^


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ugh, houd toch eens op met al dat gespam van jou, man. Ik begin er langzaamaan een beetje klaar mee te zijn.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gaz schreef:
    Ugh, houd toch eens op met al dat gespam van jou, man. Ik begin er langzaamaan een beetje klaar mee te zijn.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gaz schreef:
    Ugh, houd toch eens op met al dat gespam van jou, man. Ik begin er langzaamaan een beetje klaar mee te zijn.


    a m e n


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Stop met de godganse dag door te bellen ffs.


    26 - 02 - '16