• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Jesus effing Christ.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    idk ik heb echt problemen met nederlands te schrijven en spreken en lezen want mn fucking brein is gehersenspoeld in het engels

    [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 13:35 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hopps schreef:
    ^ want zulke opmerkingen dragen echt bij aan de leefbaarheid van deze site. :')

    En jouw aardigheid ook 😂 Het is maar een mening. Relax.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sugasyub schreef:
    (...)
    En jouw aardigheid ook 😂 Het is maar een mening. Relax.


    Relax, don't do it... Mijne was ook een mening. Word een beetje moe van mensen die jarenlang zeggen dat ze het niks meer vinden en dat ze weggaan, maar tegelijkertijd niks doen om het leuker te maken en toch blijven hangen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 14:33 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tbh even op bovenstaande posts: ik heb vaak genoeg geprobeerd om leven in topics te blazen maar ik heb zelf genoeg redenen dat ik daarmee gestopt ben sinds het (en dit is de grootste reden) óf voor Jan lul gedaan wordt of niet gewaardeerd wordt but oh well



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Katten en zo

    [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 14:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    You stress me out, you kill me
    You drag me down, you fuck me up
    We're on the ground, we're screaming
    I don't know how to make it stop


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Asdfghjkl;.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gosh...


    16 - 09 - '17

    BabyDriver schreef:
    Katten en zo



    Wat ligt 'ie er relaxed bij zeg (:


    26 - 02 - '16

    Townley schreef:
    Tbh even op bovenstaande posts: ik heb vaak genoeg geprobeerd om leven in topics te blazen maar ik heb zelf genoeg redenen dat ik daarmee gestopt ben sinds het (en dit is de grootste reden) óf voor Jan lul gedaan wordt of niet gewaardeerd wordt but oh well

    Same.

    @ Hopps: En ik word moe van mensen die de hele tijd zeggen dat je "het maar gezelliger moet maken". Zo gemakkelijk is het niet altijd. Zeker niet met zulke opmerkingen. Daarnaast speelt er wel wat meer dan alleen "het gezellig zijn".


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit appartement aaaa 😍
    Also, de Final Fantasy soundtracks zijn zo fijn als je in het vliegtuig zit.


    Caution first, always.

    Nog meer mensen problemen met e-mail Live/Outlook? En lol, een van de achtergronden van WeTransfer heeft ''Laat zien wie je bent'' als tekst erop. x)


    Smile. You're beautiful. <3

    Barcelonaaaa
    Miss it ):
    And I also miss London maar yay in de kerstvakantie ga ik er terug heen
    En ik mis scoutskamp ook meh alhoewel het objectief gezien niet eens zo geweldig was en zeker dat ene kind heeft het nogal kut gemaakt
    Maar hey also hebben een aantal anderen het geweldig gemaakt dus still enorme heimwee
    Maar yayyyy nog minder dan vijf dagen en dan finally overgangsweekend 🎉


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Uuugh, reageer nou. :c


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Smile. You're beautiful. <3