• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Smile. You're beautiful. <3

    I just don't think I'm cut out for relationships.


    kindness is never a burden.

    Ik voel me alsof ik regelrecht uit een anime kom 😂😂


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    FFS, wanneer mag ik ook eens mijn eigen dingen doen? Je bekritiseerd altijd wat ik doe; "doe dit, doe dat". Het is fucking vervelend en je wilt altijd je series en muziek hardop doen. Nog nooit gehoord van fucking oordoppen? Als ik iets opzet, houd je nog steeds je eigen shit hardop en ga je zeiken uchhhh whduebeiwokd fucking frustratie. Heb ook eens wat voor mij over.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik trek het gewoon even niet meer... En ik wil gewoon even wat steun krijgen, is dat nu echt zo moeilijk?!


    16 - 09 - '17

    Ik was net in de tuin en zag een egel in de bosjes zitten, dus ik bleef staan en we staarden naar elkaar, en toen kwam mijn moeder naast me staan en de egel wandelde doodleuk bijna recht op ons af om nauwelijks een meter voor ons uit een vogelbadje te drinken terwijl wij daar stonden te praten?? En het werd nog beter, want vervolgens waggelde hij naar het verlaten caviahok waar mijn moeder dagelijks wat voedsel neerzet voor de buurt-egels, en toen hij binnen was verscheen er NOG EEN EGEL die precies dezelfde nonchalante houding had over twee mensen die vlak voor hem stonden en ook gewoon voor ons langs wandelde om bij het eten te komen??

    Ik voel me een Disneyprinses, oh gosh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SergeantBarnes schreef:
    Oh, sure. Als jij iets hebt en ik reageer een kwartier niet (zonder het bericht te hebben gelezen) is het direct "laat maar", maar als ik dan iets heb of ik even over iets wil klagen of raad wil over iets blijft het bij ':/' of 'nawh' drie uur later. whatever man

    (gif onder spoiler, want trump)



    Ik waardeer zeer dat je Trump onder spoilers verstopt, omg. Prachtig. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan er soms wel om janken (:


    Caution first, always.

    Ik heb dus net Guardians Of The Galaxy 2 voor het eerst gekeken en

    Yondu's funeral has me fucking crying.

    Also Drax is me.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2017 - 21:25 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik voel me zo'n oud wijf maar dit wordt denk ik de derde avond in vijf dagen dat ik gewoon voor tienen ga slapen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    ik voel me zo'n oud wijf maar dit wordt denk ik de derde avond in vijf dagen dat ik gewoon voor tienen ga slapen

    SAME ik slaap tegenwoordig standaard om tien uur en het voelt echt alsof ik mijn teenager card heb ingeleverd of zo

    [ bericht aangepast op 24 sep 2017 - 21:42 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik weet niet of iedereen op Facebook gewoon stoer doet of dat ik gewoon een mietje ben, want na het zien van IT sprong ik zowat tegen het plafond toen ik een deur open hoorde gaan, terwijl gewoon 99% van de mensen op Facebook IT meer een komedie -vindt in plaats van een horrorfilm


    26 - 02 - '16

    Wat doet iedereen op een zondagavond laat in de trein. Like????? En dan klagen mensen dat het maandagochtenden druk zou zijn.


    She's imperfect but she tries

    Ik moet toch echt eens de kinesist gaan bellen


    Mhm?

    Broughton schreef:
    Ik weet niet of iedereen op Facebook gewoon stoer doet of dat ik gewoon een mietje ben, want na het zien van IT sprong ik zowat tegen het plafond toen ik een deur open hoorde gaan, terwijl gewoon 99% van de mensen op Facebook IT meer een komedie -vindt in plaats van een horrorfilm

    Daar ben je geen mietje voor, hoor ^^ Geen zorgen; ik heb de film echter niet gezien en ik kan best heel goed tegen horror, maar iedereen reageert er anders op.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Townley schreef:
    (...)
    Daar ben je geen mietje voor, hoor ^^ Geen zorgen; ik heb de film echter niet gezien en ik kan best heel goed tegen horror, maar iedereen reageert er anders op.


    Ik kan op zich redelijk tegen horror, maar niet tegen jump scares met spanningsopbouw. Gore is geen probleem, maar niet een geval van "iemand staat met rug naar kast, in kast zit een monster met een mes, beeld zoomt in en boem ineens komt het monster en is die iemand bang en alles"


    26 - 02 - '16